سلام ای کلاه من گروه اسلایترین رو انتخاب اول در نظر میگیرم و برای انتخاب دوم گروه ریونکلا خلاصه از خودم بگم من از افراد باوفا خوشم میاد و خودمم اونجوریم خودمم هوشم خوبه پس من بیشتر گروه اسلایترین رو دوست دارم شخصیت های مورد علاقم هم سوریوس اسنیپ و هوریس اسلاگهورن هستش دوست دارم در نقش هوریس اسلاگهورن ایفا کنم چون علاقه زیادی به معجون فلیکس فلیسس دارم خوب جمع بندی حرفام اینه که من گروه اسلایترین رو انتخاب میکنم
سلام من تسا سایرون ام. دختری شجاع و با اعتماد به نفس که شخصیتی مثل آینه داره. یعنی با هر کسی مثل شخصیت خودش برخورد میکنم. از اشتباهاتم درس میگیرم و هیچ وقت اون هارو تکرار نیکنم. از موفقیت هام غرور میسازم و اون رو مثل سدی جلوی دشمنانم قرار میدم. اشتباهات رو تا حد المکان تا جایی که به ابهتم ضربه نزنه میبخشم و کینه ای به دل نمیگیرم. برای زندگی کسانی که دوستشون دارم و ارامششون میجنگم . به قدرت طلبی با استفاده از جادوی سیاه علاقه ای ندارم ولی کنجکاوم که بیشتر راجبش بدونم. از کتاب خوندن و تحقیق راجب چیز های مرموز لذت میبرم. از اژدها ها خوشم میاد . از درس دفاع در برابر جادوی سیاه خوشم میاد چون اونوقت میفهمم که ورد های عجیب سیاه دقیقا چه زمانی بیشترین تاثیر رو داره. موهای بلند و مشکی لخت دارم و چشمام ابیه. 15 سالمه و پاترو نوس من اسب تکشاخه . چوب دستیم : 35 سانت مقاومت بالا. مغز از رگ اژدها چوب از درخت سدر کلا از قانون شکنی خوشم میاد . ولی بی قانونی و ازاد گذاشتن اسلایترین رو نمیپسندم. اما در بین 4 گروه اول به شجاعت و قدرت گریفیندور علاقه مندم و میخوام نامم رو در کنار گریفیندور بزرگ ببینم. اینجوری خیلی خوب میتونم از شجاعت و وفاداری و کنجکاوی ام استفاده کنم. ممنون میشم اگه گریفیندور باشم . اما بین سه تای دیگه اسلیترین رو ترجیح میدم . پس انتخاب اول گریفیندور . انتخاب دوم اسلیترین.
سلام کلاه جان من یک اصیل زاده از نسل اگنوتیوس اخرین برادر هستم البته من عاشق مشنگ ها ام و بهترین دوستم یک مشنگ زاده باهوشه من باهوشم بارز ترین ویژگیم شجاع بودنه به دفاع در برابر جادوی سیاه علاقه دارم عاشق گریفندورم ولی تصمیم با تئست فقط نه اسلترین نه اسلترین
سلام. من تام ریدل هستم. من۱۶سالمه. و عاشق جادویه سیاه و دفاع. و . جادوهایه ممنوعه هستم. بسیار باهوشم. بسیار شجاع. و عاشق جستجو و جادو برتر هستم. هیچوقت مرد علاقه من گربست. و خیلی دوست دارم تو گروه اسلیتیرین. یا . گریفیندور.باشم. که پیشت رفت کنم. من جادویه حمله ام عالیه. و تو دوئل خیلی خوبم. من دوست خیلی کم دارم. اما از داشتن آن رازیم. در معجون سازیم خوبم. اما دوست دارم جادویه سیاه یاد بگیرم. و پاترول نوس من گوزن شاخدار است
احساس عجیبی دارم که بلاخره رو سرمی! من دختره درونگرایی هستم و تنهایی رو به دورهمی ترجیح میدم برای رسیدن به خواسته هام هرکاری میکنم! به کشت و کشتار علاقه زیادی دارم و خیلی دوست داشتم تو خانواده ریدل یا دختر ولدمورت بودم.. اسلیترین رو گروه خودم میدونم و از گریفیندور متنفرم نسبت بهشون احساس رقابت بالایی دارم... همچنین پروفسور اسنیپ الگوی منه.. به جادوی سیاه و دفاع در برابرش علاقه زیادی دارم بین حیوونا باسیلیسک رو بیشتر دوست دارم و خلاصه بگم منو اسلیترینی کن چون به بقیه گروها علاقه ای ندارم و شاید اگه عضو اونا بشم نتونم تو هیچ کاری باهاشون همکاری کنم.. اسلیترینی لطفا🙂
اسمم همینه که نوشتم سنم زشته از خانومها در مورد سنشون بپرسید گروه به خاطر دیکتاتوری حاکم بر سایت گروه ریونکلا ولی چون من در ایران مدرسه جادوگری رفتم گروه واقعیم فارابیه متاسفانه مجبورم خودم را سانسور کنم (قوانین سایت. گروه بندی و ... باید با نظر همه اعضا باشه چرا یک گفتگو نمیشه) شخصیتم همونه که اول توی معرفی شخصیت گفتم ولی بازهم دوستان در سایت ترجیح میدند که تخیل خودم را سرکوب کنم و یک شخصیت از پیش تعیین شده را بپذیرم (وقتشه دنیای هری پاتر در سایت جادوگران بسیط بشه برای اینکار نیاز به تخیل و آزادی اعضا هست نه اینکه توی چارچوب از پیش تعیین شده کار کنید )دنیای هری پاتر متعلق به همه کسانی که کتاب را خواندند همین طور این سایت باید اجازه داشته باشیم با آزادی و تخیل خودمون گسترشش بدیم نه این که با یک سری قوانین محدود بشیم.
سلام من ارمیا هستم. گروه خودم رو اسلیترین میدونم و در درجه ی دوم ریونکلا رو انتخاب میکنم. من شخصیت قدرت طلبی دارم. و الگوی خودم رو دامبلدور قرار دادم. در شرایط سخت مثل پروفسور اسنیپ عمل میکنم. و برای سرگرمی کتاب می خونم.
سلام 14سالمه و پارسال تازه فهمیدم هری پاتر چیه و همون موقع هم کل قسمت هاش رو دیدم معمولا جدی ام اما با توجه به شرایط مودم عوض میشه باهوشم و به کتاب خوندن (مخصوصا اگه جیکی رولینگ نوشته باشه) علاقه دارم شجاع و خلاقم هم از جادوی سیاه خوشم میاد هم از دفاع در برابر اون دوست دارم توی اسلیترین یا گریفندور باشم
(پروفایل و اسمم عوض میکنم اگه بتونم وارد یک گروه بشم)