×
آنلاینها
19 کاربر(ها) آنلاین هستند (13 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
17
مهمانان
2
اعضا
×
کارت قورباغه شکلاتی
کارت قورباغه شکلاتی
پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران
×
شبکه پرواز
به شبکه پرواز خوش آمدید! شومینهها و دودکشها را باز کنید...
آخرین گروهبندیها
هافلپاف
ریونکلاو
گریفیندور
اسلیترین

لرد ولدمورت
شنبه 29 فروردین 1405 12:14
در ذهنمان بود شخصی که اولین کامنت را مینویسد بکشیم. شانس آوردی که قبلا مردی هلنا!
4
افرادی که لایک کردند
هلنا ریونکلاو
شنبه 29 فروردین 1405 21:25
به نظرم که درنگ نکنین. یه آوادا به سمتم بفرستین ببینیم بعد از عبور به کی میخوره.
3
افرادی که لایک کردند
لرد ولدمورت
یکشنبه 30 فروردین 1405 02:15
ما در مراممان نیست اینگونه کسی را بکشیم.
2
افرادی که لایک کردند
شما نمیدونین، لاو لنگوئج بابایی با کروشیوعه!
3
افرادی که لایک کردند
لیلی لونا پاتر
شنبه 29 فروردین 1405 12:17
جناب لرد؟
اگه شستامون رو قطع کنید، اون موقع به جای شست هفتاد داریم پس نمیتونیم لایک کنیم که...
راستش قاشق چنگال که زیاده... ولی راستش نشمردم ولی اگه میخواید میشمرم براتون
اگه شستامون رو قطع کنید، اون موقع به جای شست هفتاد داریم پس نمیتونیم لایک کنیم که...
راستش قاشق چنگال که زیاده... ولی راستش نشمردم ولی اگه میخواید میشمرم براتون
1
افرادی که لایک کردند
لرد ولدمورت
شنبه 29 فروردین 1405 12:32
نگران نباش! ما لایک را به هر شکلی که شده از شما میگیریم. ما میخواهیم ثروتمندتر از الآن خود باشیم. برای نقشههایمان گالیون نیاز داریم.
اتفاقا بشمر. میخواهیم مطمئن شویم که از شما بیشتر داریم.
اتفاقا بشمر. میخواهیم مطمئن شویم که از شما بیشتر داریم.
0
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
سوروس اسنیپ
شنبه 29 فروردین 1405 12:22
اربابم، فکر میکردم همه هیتاتون فقط برا منه. ناراحت شدم اونارو حروم خاندان پاتر کردید. هرچند که دخترش چشمهایی شبیه... بگذریم. 🚬
4
افرادی که لایک کردند
لرد ولدمورت
شنبه 29 فروردین 1405 12:34
ما که میدانیم این مدت که نبودی پیش دامبلدور جانت بودی.
ما هیتهایمان برای شما نیست. خشممان است.
آن سیگارت هم جای دیگر دود بویش همه جا را پر کرد.
ما هیتهایمان برای شما نیست. خشممان است.
آن سیگارت هم جای دیگر دود بویش همه جا را پر کرد.
3
افرادی که لایک کردند
جیمز سیریوس پاتر
شنبه 29 فروردین 1405 18:12
شما مگر بو میتوانید بکشید لرد پاتر؟
2
افرادی که لایک کردند
آکی سوگیاما
شنبه 29 فروردین 1405 12:24
درود ارباب!
ابهت و جلال و جبروت و خفن بودنتون از پشت اسکرین هم کامل رفت تو چشمم!
به کوری چشم همه دشمناتون! مخصوصا همین خانواده ای که نام بردید.
این سامورایی چنل تون رو ساب کرد و زنگوله رو با کاتانا تهدید کرد که زیر یک ثانیه خبر بده ویدیو جدید گذاشتید.
#ارباب_ پر ابهت_ پر از جلال و جبروت_ و خفن ما
#دلفی_ را _ اذیت _ نکنیم
ابهت و جلال و جبروت و خفن بودنتون از پشت اسکرین هم کامل رفت تو چشمم!
به کوری چشم همه دشمناتون! مخصوصا همین خانواده ای که نام بردید.
این سامورایی چنل تون رو ساب کرد و زنگوله رو با کاتانا تهدید کرد که زیر یک ثانیه خبر بده ویدیو جدید گذاشتید.

#ارباب_ پر ابهت_ پر از جلال و جبروت_ و خفن ما
#دلفی_ را _ اذیت _ نکنیم
3
افرادی که لایک کردند
لرد ولدمورت
شنبه 29 فروردین 1405 12:35
داشتی خیلی خوب پیش میرفتی آکی تا اینکه هشتگ آخرت را دیدیم. از شما ناامید شدیم.
3
افرادی که لایک کردند
لرد ولدمورت
شنبه 29 فروردین 1405 12:38
چون شما گفتید ما دوباره این موضوع را بررسی میکنیم.
بررسی کردیم... خیر گناه ندارد.
بررسی کردیم... خیر گناه ندارد.
3
افرادی که لایک کردند
ارباب میخواین پروندهی خونوادهی پاتر رو بررسی کنم و تعداد قاشق و چنگالهاشون رو براتون بدست بیارم؟
ویرایش شده توسط تلما هلمز در 1405/1/29 13:11:08
3
افرادی که لایک کردند
لرد ولدمورت
یکشنبه 30 فروردین 1405 00:32
حتما تلمای ما! میرا را هم با خود ببر.
با این رفتاری که از این سه نفر میبینیم، حتما مواد در خانه موجود است.
با این رفتاری که از این سه نفر میبینیم، حتما مواد در خانه موجود است.
2
گلرت گریندلوالد
شنبه 29 فروردین 1405 13:23
احساس نمیکنید جمعیت پاترها و هویجموها زیادی زیاد شده؟ شنیدهایم آنها میگویند بکشید ما را، جمعیت ما زیادتر میشود! راهکاری هست؟
3
افرادی که لایک کردند
لاکرتیا بلک
شنبه 29 فروردین 1405 13:28
به زمینای پیازشون سم تزریق کنیم تا با خوردن سوپ پیاز مسموم شن؟
2
گلرت گریندلوالد
شنبه 29 فروردین 1405 13:49
ریسکش بالاست! این ویزلها علاوهبر اونچه در کامنت قبل گفتم، به «آنچه مرا نکشد مرا قویتر میکند» هم معتقدند. ولی با پیازها چهها که نمیشود کرد!
1
افرادی که لایک کردند
لرد ولدمورت
یکشنبه 30 فروردین 1405 00:59
ما همیشه راهکار را گفتیم گلرت! شما دم از حد و حدود میزنی. بیا یک بار برای همیشه بزنیم به دل جنگ و مسئله را ریشه کن کنیم.
1
افرادی که لایک کردند
ارباب! عالی بود!
ارباب؟ میگم چیزه… مطمئنم خیلی معروف میشه کانالتون، همین الانش هم هست… میشه یکم راجب حقوق نباتاتم بگین؟ مطمئنم همه انقدر ازتون حساب میبرن که بهتون گوش میدن.
ارباب؟ میگم چیزه… مطمئنم خیلی معروف میشه کانالتون، همین الانش هم هست… میشه یکم راجب حقوق نباتاتم بگین؟ مطمئنم همه انقدر ازتون حساب میبرن که بهتون گوش میدن.
1
افرادی که لایک کردند
لرد ولدمورت
یکشنبه 30 فروردین 1405 01:29
ما هیچ صحبتی در مورد حقوق چایی نبات نمیکنیم کجول!
2
افرادی که لایک کردند
جیمز سیریوس پاتر
شنبه 29 فروردین 1405 18:17
لرد پاتر، ذات پاتر ها شجاعت است و رگ خونی که شما از پاترها بردین دارای آن نیست و فکر میکنم که علاوه بر شما لیلی هم ان رگ را ندارد
بلکم شما هم به زبون مار و هم تسترال مسلط هستید که این بسیار عالی است و هم نظیر در دنیای جادوگری ندارد
بلکم شما هم به زبون مار و هم تسترال مسلط هستید که این بسیار عالی است و هم نظیر در دنیای جادوگری ندارد
2
افرادی که لایک کردند
لیلی لونا پاتر
شنبه 29 فروردین 1405 19:13
I'll kill you James! I will kill you!
1
افرادی که لایک کردند
جیمز سیریوس پاتر
شنبه 29 فروردین 1405 21:20
لیلی میخوای لرد پاتر رو خوشحال کنی؟
اینجوری خوشحال نمیشه من باید تو رو بکشم تا خوشحال شه
اینجوری خوشحال نمیشه من باید تو رو بکشم تا خوشحال شه
1
افرادی که لایک کردند
لرد ولدمورت
یکشنبه 30 فروردین 1405 01:31
هر موقع این کار را کردید حتما ما را خبر کنید.
1
افرادی که لایک کردند
لیلی لونا پاتر
یکشنبه 30 فروردین 1405 15:26
من خودم قبل از اینکه جیمز بخواد تکون بخوره سرشو از تنش جدا میکنم
0
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
لیسا تورپین
شنبه 29 فروردین 1405 21:41
ارباب جونم بسیااااار نقد زیبایی بود. میشه برای کانال منم از این کارا بکنید؟
2
افرادی که لایک کردند
لرد ولدمورت
یکشنبه 30 فروردین 1405 01:31
ما که نقد نکردیم لیسای ما! هیت دادیم. هیت بسیار زیاد. این کار را نمیتوانیم با کانال شما بکنیم.
1
افرادی که لایک کردند
جیمز سیریوس پاتر
یکشنبه 30 فروردین 1405 02:16
خب پس کانال لاو بزنید برای مرگخواران خودتان و دلفی لاو بنویسید، لاو بسیار زیاد :nagini:
1
افرادی که لایک کردند
لرد ولدمورت
یکشنبه 30 فروردین 1405 10:44
این احساسات محفلانه را به ما نچسبانید.
1
افرادی که لایک کردند
لیسا تورپین
یکشنبه 30 فروردین 1405 11:47
پس ارباب جون درمورد خونآشام ها و پایمال شدن حقمون هن به بقیه هیت بدید. بگید که چقدر بده وقتی ما میخوایم خون بخوریم و بهمون زا میزنن یا دعوامون میکنن.
1
افرادی که لایک کردند
لرد ولدمورت
یکشنبه 30 فروردین 1405 17:04
این مورد چیزیست که میشود به آن فکر کرد. اگر موردی دیدیم حتما هیت میدهیم.
0
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ددی فادر بابایی پدر پاپا انقدر درگیرمه که اول، وسط و آخر پستش رو به من پرداخت. منم دوستت دارم بابایی!
6
افرادی که لایک کردند
لرد ولدمورت
یکشنبه 30 فروردین 1405 17:06
این یعنی ما در اول، وسط و آخر زندگیمان از تو بدمان میآید و گردنت نمیگیریم.
2
افرادی که لایک کردند
آقا کافیه دیگه! اینقد مسخره و تیکه انداختن و هیت دادن چه معنی میده وقتی بدون ما باشه.
تعریف و تمجید کار خیلی خوبیه. برای همین بدرد محفلیا میخوره. کار ما تیکه و هیت دادنه فقط.
البته شخصا حاضرم با لرد برای هیت دادن به هریپاتر پیسیر بیرگیزیده.
همکاری کنم. اما پسرش جیمز چون کمال همنشینی من درونش اثر کرده راضیم ازش.
تعریف و تمجید کار خیلی خوبیه. برای همین بدرد محفلیا میخوره. کار ما تیکه و هیت دادنه فقط.
البته شخصا حاضرم با لرد برای هیت دادن به هریپاتر پیسیر بیرگیزیده.
همکاری کنم. اما پسرش جیمز چون کمال همنشینی من درونش اثر کرده راضیم ازش.
1
افرادی که لایک کردند
جیمز سیریوس پاتر
دوشنبه 31 فروردین 1405 11:07
ارشد که شما باشی ما این میشیم
مگرنهپرسی ویزلی که ارشد بود دیدی چی شد؟
مگرنه
1
افرادی که لایک کردند
لرد ولدمورت
دوشنبه 31 فروردین 1405 17:03
شما هم هیت بدهید کسی جلوی شما را نگرفته. ما چک کردیم، کنتور نمیانداخت. 
در مورد جیمز هم نظریم. کمی پتانسیل در او میبینیم.

در مورد جیمز هم نظریم. کمی پتانسیل در او میبینیم.
1
افرادی که لایک کردند
فلور دلاکور
دوشنبه 31 فروردین 1405 11:50
شما که انقدر از دلفی متنفرید عاشق دلفی هستین چرا شوهرش نمیدین بره؟
1
افرادی که لایک کردند
لرد ولدمورت
دوشنبه 31 فروردین 1405 17:04
چرا باید کاری کنیم که از دو نفر متنفر بشویم؟ همین یکی برایمان کافیست.
3
افرادی که لایک کردند

نمایش پروفایل
ویرایش پروفایل
آگاهیرسانیها
جغددانی
خروج

هرکی با من موافقه این تو کامنت اعلام کنه!
جناب لرد بعنوان اولین هوادار این کانال جوتیوبی شما اعلام میکنم که خیلی باحال و بانمک هستین.
فقط امیدوارم بابا سالازار از شما الگو نگیره و من پرنسس بابا بشم براش نه مث دلفی برای شما.