جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

26 کاربر(ها) آنلاین هستند (20 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
22
مهمانان
4
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  252 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
مگه از رو نعش من رد شه تاج گذاری کنه!
مگه کشکه!؟
آقا به من بپیوندید!
مودی بر می گرده پشتشو نیگا میکنه!صدای شیشکی بلند شده!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: دوشنبه 11 اسفند 1382 10:47
نمایش جزئیات
آفلاین
به گزارش BBC ديروز كينگزلي همراه با ارتش ميليوني خود و به سركردگي فيتال ويس وارد وزارتخانه سحر و جادو شد و پس از در گيريهاي شديد وزارتخانه به تصرف نيرو هاي كينگزلي درامد و فاج دستگير شد ! به گزارش خبرنگار ما مراسم تاج گذاري كينگزلي اعظم شنبه خواهد بود .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: دوشنبه 11 اسفند 1382 04:53
نمایش جزئیات
آفلاین
من دارم وارد ستاد انتخاباتی می شم درحالی که مرگ خوارها با شیشه نوشابه ایستادن!
من: خبریه؟ ا مودی به به چطوری؟ چی شده جریان چیه؟
مودی: زیرآب زنی فاجه!
من: هووم بد فکری نیست تو می خوایی رای بدی؟
مودی: نه بابا من کاندی..... ( افراد شیشه ای نگاه های بدی می کنن! : من نمی تونم بگم خطر جانی داره
من: تقصیر این فیتال ضد ارزشه ببین چه حرف ها بدی می زنه فردا مرلین یاد می گیره به جینی میگه!
پیست پیست...
مودی: از کجا بود!
من: از بیرون میاد بیا یه سر بریم ( رو به گروه نوشابه ای: ا ما بریم دستشویی بیاییم :-D )
مودی: بیا از پشت این کوچس! یا ریش مرلین! این فاجه!
من: ای وای من برم
فاج: نه نرو دارک باهات کاری ندارم از وقتی اون بچه رو دیدم تحت تاثیر قرار گرفتم!
مودی: من رفتم آقا دنبال دردسر نیستم با ولدمورت درافتادن خوب نیست!
فاج: برو ای نامرد من طرفداران خودم رو دارم! دارک بیا با من متحد شو با هم و قبیله بونگا بونگای من پیروز می شیم اینا می خوان کتاب رو عوض کنن! این خیانته!
من: سیس! ( نیروهای ارزشی کینگزلی دارن رد می شن: فاج- آرور- دامبلدور دیگر اثر ندارد تا انقلاب ولدومورت نهضت ادامه دارد!)
ببین فاج الان هم اوضات خرابه تازه تو سایت هم نمی یایی! دیگه تقصیر خودته به من چه!
فاج: ببین اگه من رو از وزارت بندازرین دیگه سوژه ندارین بذارینش سر کار!
من: یه جورایی راس می گی( دارم شیشه نوشابه ها رو نگا می کنم) ولی خوب آخه تصمیم گیریش سخته فعلا بی طرف وای می ایستم :-D

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: یکشنبه 10 اسفند 1382 21:25
نمایش جزئیات
آفلاین
جايي از اين پيام ها در مورد انتخابات حرفي شده كه همه دارن خودشونو كانديد مي كنن
انگار اين جادوگر هاي سفيد هنوز فرق بين كودتا و انتخابات را نمي دونن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
و يك حلقه براي ملكه خون آشام ها ...
كه آغازي شد براي ي?
آقا منم کودتا می کنم.من میخام وزیر شم!من دارای 999999 پشت وزیر هستم.
این کینگزلی معلوم نیست از کدوم قبیله ای پا شده اومده!
به من رای بدید.و از تمامی حمایت من برخوردار شوید!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: یکشنبه 10 اسفند 1382 19:19
نمایش جزئیات
آفلاین
هر كه دوست لرد عزيز ولدرمورت هست دوست ماست
و هر كه دشمن ايشونه دشمن ماست
خون اشام ها بدين وسيله حمايت خود را از كينگيزلي به عنوان وزير سحر و جادو تا زماني كه لرد عزيز اون را تاييد ميكنه ؛ اعلام مي دارند

ما همه مرگخوار توئيم ولدرمورت
گوش به فرمان توئيم ولدرمورت


از لطف و منت ايي كه لرد عزيز بر سر ما دارند بسيار سپاسگذاريم و كمال سعي خود را مي كنيم در نبود ايشان با كمك دوستان به اوضاع سر و سامان بديم

هر جادوگر سياه كه مشگلي داشت يا لزوم به كسب اختيارات از لرد بزرگ داشت .... مي تونه به من مراجعه كنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
و يك حلقه براي ملكه خون آشام ها ...
كه آغازي شد براي ي?
در ضمن
به دلیل اینکه من تا شنبه بعد نخواهم بود بدین وسیله کلیه اختیاراتم رو به علیاحضرت بانوی خون آشام ها تا مدت مذکور نفویذ می نمایم و کلیه بخشهای ارتش جادوی سیاه موظفند تحت فرمان ایشون باشند.
پس تا شنبه بعد خداحافظ
و فرمان علیاحضرت فرمان منه!
لرد ولدمورت
رئیس ستاد ارتش!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خوبه
فتل جان یادت باشه من الکی از کسی حمایت نمی کنم
کینگزلی وزیر جدید سحر و جادوست
مرگ بر فاج خائن!
ارتش جادوی سیاه پشت این کودتا خواهد بود!
کمک خواستی بگو وزیر جدید!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: یکشنبه 10 اسفند 1382 18:56
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم تو رو به عنوان وزير جديد دوست دارم ؟؟ تصویر تغییر اندازه داده شده

--------------------------
اين نوشته هم به دليل تهديد شيشه نوشابه اديت شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: یکشنبه 10 اسفند 1382 18:53
نمایش جزئیات
آفلاین
فیتال دوست داریم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
یوزر آیدی شماره ی 57.
یکی از اعضای فوت شده،سوخته و خاکستر شده ی جادوگران.