به گزارش BBC ديروز كينگزلي همراه با ارتش ميليوني خود و به سركردگي فيتال ويس وارد وزارتخانه سحر و جادو شد و پس از در گيريهاي شديد وزارتخانه به تصرف نيرو هاي كينگزلي درامد و فاج دستگير شد ! به گزارش خبرنگار ما مراسم تاج گذاري كينگزلي اعظم شنبه خواهد بود .
من دارم وارد ستاد انتخاباتی می شم درحالی که مرگ خوارها با شیشه نوشابه ایستادن! من: خبریه؟ ا مودی به به چطوری؟ چی شده جریان چیه؟ مودی: زیرآب زنی فاجه! من: هووم بد فکری نیست تو می خوایی رای بدی؟ مودی: نه بابا من کاندی..... ( افراد شیشه ای نگاه های بدی می کنن! : من نمی تونم بگم خطر جانی داره من: تقصیر این فیتال ضد ارزشه ببین چه حرف ها بدی می زنه فردا مرلین یاد می گیره به جینی میگه! پیست پیست... مودی: از کجا بود! من: از بیرون میاد بیا یه سر بریم ( رو به گروه نوشابه ای: ا ما بریم دستشویی بیاییم :-D ) مودی: بیا از پشت این کوچس! یا ریش مرلین! این فاجه! من: ای وای من برم فاج: نه نرو دارک باهات کاری ندارم از وقتی اون بچه رو دیدم تحت تاثیر قرار گرفتم! مودی: من رفتم آقا دنبال دردسر نیستم با ولدمورت درافتادن خوب نیست! فاج: برو ای نامرد من طرفداران خودم رو دارم! دارک بیا با من متحد شو با هم و قبیله بونگا بونگای من پیروز می شیم اینا می خوان کتاب رو عوض کنن! این خیانته! من: سیس! ( نیروهای ارزشی کینگزلی دارن رد می شن: فاج- آرور- دامبلدور دیگر اثر ندارد تا انقلاب ولدومورت نهضت ادامه دارد!) ببین فاج الان هم اوضات خرابه تازه تو سایت هم نمی یایی! دیگه تقصیر خودته به من چه! فاج: ببین اگه من رو از وزارت بندازرین دیگه سوژه ندارین بذارینش سر کار! من: یه جورایی راس می گی( دارم شیشه نوشابه ها رو نگا می کنم) ولی خوب آخه تصمیم گیریش سخته فعلا بی طرف وای می ایستم :-D
آقا منم کودتا می کنم.من میخام وزیر شم!من دارای 999999 پشت وزیر هستم. این کینگزلی معلوم نیست از کدوم قبیله ای پا شده اومده! به من رای بدید.و از تمامی حمایت من برخوردار شوید!
هر كه دوست لرد عزيز ولدرمورت هست دوست ماست و هر كه دشمن ايشونه دشمن ماست خون اشام ها بدين وسيله حمايت خود را از كينگيزلي به عنوان وزير سحر و جادو تا زماني كه لرد عزيز اون را تاييد ميكنه ؛ اعلام مي دارند
ما همه مرگخوار توئيم ولدرمورت گوش به فرمان توئيم ولدرمورت
از لطف و منت ايي كه لرد عزيز بر سر ما دارند بسيار سپاسگذاريم و كمال سعي خود را مي كنيم در نبود ايشان با كمك دوستان به اوضاع سر و سامان بديم
هر جادوگر سياه كه مشگلي داشت يا لزوم به كسب اختيارات از لرد بزرگ داشت .... مي تونه به من مراجعه كنه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
و يك حلقه براي ملكه خون آشام ها ... كه آغازي شد براي ي?
در ضمن به دلیل اینکه من تا شنبه بعد نخواهم بود بدین وسیله کلیه اختیاراتم رو به علیاحضرت بانوی خون آشام ها تا مدت مذکور نفویذ می نمایم و کلیه بخشهای ارتش جادوی سیاه موظفند تحت فرمان ایشون باشند. پس تا شنبه بعد خداحافظ و فرمان علیاحضرت فرمان منه! لرد ولدمورت رئیس ستاد ارتش!
خوبه فتل جان یادت باشه من الکی از کسی حمایت نمی کنم کینگزلی وزیر جدید سحر و جادوست مرگ بر فاج خائن! ارتش جادوی سیاه پشت این کودتا خواهد بود! کمک خواستی بگو وزیر جدید!