جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

32 کاربر(ها) آنلاین هستند (23 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
30
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: جمعه 13 خرداد 1384 12:32
نمایش جزئیات
آفلاین
دامبلدور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: جمعه 13 خرداد 1384 12:13
نمایش جزئیات
آفلاین
معلومه که تقصیر دامبلدوره خودش اعتراف کرد همه ی شواهد صدق می کنه جایه سوال نمی مونه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
حتی در مرگ کاش پیروز باشی
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: جمعه 13 خرداد 1384 10:36
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من تقصیر هری و دامبلدور بوده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: جمعه 13 خرداد 1384 02:41
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من تقصير كار نه با لرد سياه (چون آرزوي نابودي دشمنانش رو داره) و نه تقصير كسي ديگه اي
به نظر من تقصير خود دامبلدوره
مي دونيد چرا ؟
براي اينكه هري رو از اخبار بي اطلاع گذاشت و هم خودش درس چفت شدگي رو درس نداد ( با اينكه مي دونست هري و اسنيپ هر دو با هم لجن ) و هم معلم درس دفاع در برابر جادوهاي سياه را خودش انتخاب نكرد
و صد ها دليل ديگه
من فكر كنم براي جبران اين امر در كتاب 6 همه كار براي هري بكنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
How can you escape...if they can see everything? V.M

وقتی اونها میتونند همه چیز رو ببینند ... چطوری میتونی فرار کنی؟ وی ام
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: جمعه 13 خرداد 1384 00:57
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من تقصیرها باید تقسیم بشه .40درصد تقصیر هری بود.

اون باید به جای علاف بازی درس چفت شدگی اش رو باید خوب

خوب یادمی گرفت. 50درصد هم تقصیر کریچر نامرد بود که اربابشو

فروخت. .10درصد هم تقیر دانبلدور بود که برای آگاهی

هری هیچ اقدامی نکرد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: پنجشنبه 12 خرداد 1384 23:27
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

فلور دلاكور نوشته:
ولی مرگ سریوس مشکوکه و اینکه چرا لحظه ی مرگش خندید! جایه تعجب داره و خیلی عجیبه


اولا از فلور تشكر ميكنم دوما اينكه اين چيزي كه جناب فلور عزيز گفته من جايي نديدم.يعني اگه برين كتاب 5 رو بخونين سريوس اون لحظه نخنديد.ميتونيد برين ببينين.((تنديس.فصل 35.پشت پرده.صفحه 316))

متن:
سيريوس خنده كنان به او گفت:
- زود باش ديگه.تو بهتر از اين ميتوني مبارزه كني!
صدايش در اتاق غار مانند پيچيد.دومين پرتو نوراني درست به سينه اش اصابت كرد.
هنوز خنده اش((اينجارو دقت كنين)) به طوره كامل از چهره اش زايل نشده بود كه چشمهايش از حيرت گشاد شد.




اينجا معلوم ميشه كه سيريوس داشت ميخنديد كه پرتو خورد بهش.

اينجا برايه من مشكلي پيش مياد اينه كه:
شايد اين صحنه هم يكي از هنرنمايي هايه خانم ويدا اسلاميه باشه كه جمله رو اشتباه نوشته.اگه كسي ميتونه متن اصليش رو ترجمه كنه خوشحال ميشم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: پنجشنبه 12 خرداد 1384 17:23
نمایش جزئیات
آفلاین
سرژ خیلی قشنگ توضیح داد ولی من نمی فهمم ولدمورت چرا مقصره؟ اون کلا هدفش همین بوده و به هدفشم رسید
ما هنوز تو مرگ سریوس شک داریم ولی اگر مرده باشه به نظر من مقصر واقعی وجود نداره دلیلم اینکه اتفاق می یوفته و ما نمی تونیم جلوشو بگیرم اگر بخواد چیزی بشه حتما می شه مثلا گفته شد چرا با زمان برگردان زنده نشد چون مرگ رو نمی شه کاریش کرد و خواهی نخواهی حتما اتفاق می یوفته
در اینجا خیلی اگر وجود داره اگر اون اینکارو نمی کرد اگر اون اینکارو می کرد ولی همه ی اینا اگر هست
همون طور که همه گفتن هری نمی تونست تصمیم دیگه ای بگیره اگر نمی رفت دچار عذاب وجدان می شد پس اون کاری رو کرد که فکر می کرد درسته و حتی دامبلدور
اون خودشو مقصر می دونه ولی شرایط باعث شد نتونه هری رو با خبر کنه شرایط خیلی مهمه
یا اسنیپ اون هم می خواست کمک کنه ولی تا جنبید یکم دیر شد پس مقصر نیست
در آخر همه ی اونای که تویه سالن درگیر بودن یه زمانی من فکر می کردم همه مقصر هستن و این حس بدبینی من بود ولی حالا که خوب به قضیه نگاه می کنم هر فرد اون کاری رو انجام داد که فکر می کرد درسته و همین کارها باعث یک اتفاق می شن کلا زندگی همینطوره
ولی مرگ سریوس مشکوکه و اینکه چرا لحظه ی مرگش خندید! جایه تعجب داره و خیلی عجیبه
در آخر هر چیزی بخواد اتفاق بیفته حتما اتفاق می یوفته و حتی جادو هم نمی تونه جلوشو بگیره و هر فرد در اون شرایط اونکاری رو انجام می ده که فکر می کنه خوبه به همین دلیل با این حرفا هیچ کس مقصر نیست

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: پنجشنبه 12 خرداد 1384 17:16
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من فقط تقصیر خود هری بوده چون که باید عقلش میرسید و اون خواب رو جدی نمیگرفت..راستی یه سوال؟
چرا هری هر وقت میخواد بره دنبال ماجرا جویی یه نفر آدم درست حسابی رو همراهش نمیبره .مثلا وقتی میخواست بره توی حفره اصرار چرا یکی از استاد ها رو همراهش نبرد؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: چهارشنبه 11 خرداد 1384 23:19
نمایش جزئیات
آفلاین
نميشه گفت تخصيره((تقصير)) كسي بوده.چون مثلا من كه پارسال تصادف كردم و يه موتوريه رو به كشتن دادم نميتونم بگم تقصيره كي بوده((البته تصادفش طوري بود كه هيچ كدوممون خلاف نكرده بوديم)) مثلا ميتونم بگم اگه من سريعتر حركت ميكردم زود تر به محل ميرسيدم و به موتوريه بر خورد نميكردم و خيلي چيزهايه ديگه.......ميشه گفت كه قضيه سريوس هم كمي همينجوريه.هزار تا دليل ميشه آورد.مثلا اينكه هري نبايد باور ميكرد.يا دامبلدور بايد با هري صحبت ميكرد.يا سريوس بايد وقتي داشت آينه رو ميداد بهش ميگفت كه اين چيه.يا اگه آمبريج اونارو معطل نكرده بودن شايد خيلي زود هري ميرسيد به سازمانه اسرار و قبل از اينكه سريوس بياد خودشو به كشتن بده و ديگه سريو نميره.اگه كريچر راست ميگفت.اگه سريوس با كريچر خوشرفتاري ميكرد.اگه و اگه.....هزار تا دليل وجود داره...

ولي در كتاب خودش اشاره كرده كه دامبلدور بيشتر از همه خودشو مقصر ميدونه كه بايد زود تر به هري اطلاعات ميداد.

اين چيزهايي كثل اينكه كريچر دروغ گفت تمامه اينها يه اتفاق بود. ولي مقصر اصلي كسيه كه باعث اين اتفاق ها شدهيعني كساني كه با علم باعث اين مشكلات شدند.نه مثل كريچر كه از رويه عصبانيت يا حرص و نه مثل هري كه از رويه احساس و ناداني.

دو نفر مقصر اصلين.اون دو نفر باعث اين اتفاق شدن و من اون دو نفرو نميبخشم.

1.لرد ولدمورت..كه خوده هري در كتابه 4 اشاره كرد كه باعث همه اتفاق هايه بديكه افتاده اونه.

2.دامبلدور كه خودش هم در آخر كتاب 5 گفت كه............


اگه كسي با نظره من كه صرفا يه نظره مخالفه بگه و من با جانو دل ميشنوم.

با تشكر سرژ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه كسي باعث مرگ سيريوس شد؟!!
ارسال شده در: چهارشنبه 11 خرداد 1384 18:06
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من بيشترش تقصير هري بووده اگه چفت شدگي رو ياد مي گرفت اين اتفاق ها نمي افتاد و اينكه بخواد قهرمان بازي در بياره رفت دنبال سريوس مي تونست با يكم فكر بيشتر هم از طريقه آيينه سيريوس و هم از طريق اسنيپ اون موقعي كه ديگه آمبريج هري رو گرفته بوود دير بوود براي گفتن به اسنيپ به نظر من هري از همون روز اولي كه اوومد اين مدرسه قوانين رو زير پا گذاشت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo