جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

30 کاربر(ها) آنلاین هستند (25 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
29
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  33 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: شنبه 18 تیر 1384 15:08
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام می خوام یک تاپیک بزنم به نام : هری پاتر حال یا آینده؟ توضیح:ایا امکان داره دنیای جادوی هری پاتر در حال یا اینده با کشف چیزی به نام جادو به واقعت بپیونده عليك سلام! هوووم...تاپيك جالبيه...ميتوني بزنيش! چو چانگ ناظر خفن جادو و جادوگري

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/4/18 16:48:09
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/4/18 17:04:44
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 13 تیر 1384 11:51
نمایش جزئیات
آفلاین
اينجا فقط مجوز تايپيك ميدن مثلا نميشه نظر بديم يه تايپيك بسازن(هرچند كه فكر نميكنم زياد فرقي با هم داشته باشه) مثلا يه تايپيك در رابطه با اينكه جادو رهايي كه توي دنياي حقيقي وجود دارن رو به ديگران معرفي كنيم









سلام.

راستش چرا ميشه! ولي اون وقت اين كه شمايي كه اين ايده رو دادي ناشناخته ميموني! اگه من تاپيكو بزنم ايده ميشه مال من!
پس بنابراين بهتره اون تاپيكو خودت بزني! مجوز رو هم بهت ميدم!

مرسي.
چو چانگ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/4/13 13:09:42
ارادتمند-ساتانيكا ملوني
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: دوشنبه 13 تیر 1384 09:43
نمایش جزئیات
آفلاین
من یه تایپیک می خوام با عنوان:((چرا وقتی توی جام جهانی هرمایونی و رون جادو کردند،اخطار نگرفتند)) باز کنم. می تونم؟



سلام.

اين تاپيك جاش توي تالار اسراره..البته فكر كنم قبلا بوده باشه....جوابش هم اينه كه اون موقع شرايط خاص بود و وزارت سحر و جادو اجازه جادوكردن در شرايط خاصو به جادوگران و ساحره هاي زير سن قانوني داده.

مرسي.

چو چانگ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/4/13 11:23:59
یعنی چی؟منم آدمم!!!
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: یکشنبه 12 تیر 1384 23:27
نمایش جزئیات
آفلاین
ببينيد جادوگري در واقع چيزي است كه فيلسوف ها به آن معتقدند در واقعه ديدن دنيا از يه دنياي كاملا متفاوت قرار گرفتن در مكاني كه مي توني كار هايي رو خارج از قاعده انجام بدي.مي توني بيشتر در مورد دنيا سوال كني بينديشي و جواب به دست بياري و اين چيزيه كه فلاسفه بهش اهميت مي دن.
در ضمن از علاقه اي كه نشون دادين ممنون.

اليزا جان،
مجوز داده ميشه ! ولي به شرطي كه سوالي مطرح بشه كه اعضا بيان و بهش جواب بدن . اگر كه نگرفت متاسفانه بايد پاكش كنم .
با تشكر
دنيس كريوي
ناظر خفن جادو و جادوگري

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/4/16 13:45:46
ندانستن معمولا گامي است به سوي نو آموزي.
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: یکشنبه 12 تیر 1384 13:05
نمایش جزئیات
آفلاین
مي دونم اين سايت جادوگريه اما جادوگري به نوعي با فلسفه ارتباط داره .

اگه يكم بيشتر توضيح بدي ممنون ميشيم .
متشكرم
دنيس كريوي

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/4/12 19:41:50
ندانستن معمولا گامي است به سوي نو آموزي.
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: یکشنبه 12 تیر 1384 12:57
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
مي خواستم مجوز يك تاپيك با یک سری دلایل ماگل بودن یا جادوگر بودن لیلی پاتر بزنم ... چون این مساله کمی شک برانگیزه.
با تشکر ازدنیس



سلام.

جاي اين تاپيك تو اينجا نيست. ميتوني بري به تالار اصلي.
البته اول به ناظراش بگو بعد.

مرسي.
چو چانگ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1384/4/12 13:43:01
این تصمیمات ماست که آینده ی ما را می سازد نه توانایی های ما
.آلبوس دامبلدور.
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: یکشنبه 12 تیر 1384 11:44
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
مي خواستم مجوز يك تاپيك در مورد فلسفه بگيرم.يعني در واقع مي تونيم توش راجع به تاريخ فلسفه خود فلسفه ما از كجا آمده ايم براي چه آمده ايم و غيره.و مي تونيم كتاب هايي در اين ضمينه معرفي كنيم.اميدوارم همچين تاپيكي قبلا نبوده باشه چون من هم انجمن ها رو ديدم هم سرچ كردم....
با تشكر

اليزاي عزيز،
اينجا سه سايت هري پاتريه، و ما در مورد هري پاتر و جادو صحبت ميكنيم ؛ پس وجود تاپيكي براي فلسفه در اين سايت غير عاديه . متاسفانه نميتونم مجوز بدم .
با تشكر
دنيس كريوي
ناظر خفن جادو و جادوگري

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/4/12 12:39:43
ندانستن معمولا گامي است به سوي نو آموزي.
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: پنجشنبه 9 تیر 1384 23:43
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام...میخواستم مجوز یه تاپیک با عنوان((جادوگران بعد از کتاب آخر )) رو بگیرم.

زالوي عزيز !
متاسفانه نميتونم به شما مجوز بدم ؛ چونكه شما كوچكترين توضيحي در مورد تاپيكي كه ميخوايد باز كنيد نداديد و من تا ندونم چكار ميخوايد بكنيد نميتونم مجوز رو به شما بدم .
با تشكر
دنيس كريوي
ناظر خفن جادو و جادوگري

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/4/10 10:25:50
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: پنجشنبه 9 تیر 1384 23:09
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام مي خواستم مجوز گرفتن يه تاپيك با عنوان((چرا وولدمورت از دامبلدور مي ترسه))رو بگيرم.
با تشكر

اليزا دنتور عزيز،
تاپيك شما، ربطي به فروم جادو و جادوگري نداره و شما براي باز كردن اين تاپيك بايد به فروم تالار اصلي مراجعه كنيد و موضوع باز كردن تاپيكتون رو در تاپيك 'گفتگو با ناظران تالار اصلي در ميون بگذاريد و در صورت گرفتن مجوز تاپيكتون رو باز كنيد .
با تشكر
دنيس كريوي
ناظر خفن جادو و جادوگري

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دنيس كريوي در 1384/4/10 10:23:40
ندانستن معمولا گامي است به سوي نو آموزي.
Re: دفتر ناظران خفن جادو و جادوگري (مجوز تاپيك رو اينجا بگيريد)
ارسال شده در: پنجشنبه 9 تیر 1384 18:50
نمایش جزئیات
آفلاین
ميخواستم با اين پست اجازه يه زدن تاپيكي به نام سرگرمي رو بگيرم
البته اين تاپيك قبلا يه بار زده شده ولي الان قفله و پاك ميشه
جناب دنيس در جريان هستند

اما جان،
تاپيك شما باز ميشه، فقط و فقط به شرطي كه اين سرگرمي هاي شما فقط يكي نباشه و فقط اختلاف چند تا عكس نباشه ؛ و دوم اين كه چند تا پست پشت سر هم نزنيد .
واقعا معذرت ميخوام اگر كه ناراحت شدي، به هر حال نميشه قوانين رو زير پا گذاشت ‍!
با تشكر
دنيس كريوي
ناظر خفن جادو و جادوگري

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چیزی به نام خوشبختی وجود ندارد زیرا که آرزوی تحقق نیافته باعث رنج می شود و تحقق آن هم جز دل زدگی ثمری ندارد ( شوپنهاور )

هرگ?