جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

55 کاربر(ها) آنلاین هستند (43 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
55
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: یکشنبه 27 فروردین 1385 06:42
نمایش جزئیات
آفلاین
فكر نمي كنم لطمه اي بزنه.فروش كتاب اونقدر بالاست كه اين چيزا بهش لطمه اي نميزنه. تازه اگرم بزنه مگه چقدره؟ فوقش 7%

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: یکشنبه 27 فروردین 1385 01:20
نمایش جزئیات
آفلاین
قطعا تاثير داره و فكر كنم تاثير منفيش بيشتره و فروش كتاب رو پايين مياره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: شنبه 19 شهریور 1384 00:52
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظره من که لطمه نمی زنه.و اگه خودتون ترجمه کنید و بدونه سانسور باشه عالیه مردیم از بس کتابهایه سانسور شده خوندیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: جمعه 18 شهریور 1384 23:39
نمایش جزئیات
آفلاین
نه.لطمه نمی زند چون خیلی ها با داشتن اون روی کامپیوتر باز هم می رن میخرنش که به نظر من کار خوبی می کنند ولی من شخصا از تو کامپوتر می خونم و اصلا هم برام مهم نیست یا از دوستم قرض می گیرم که این یکی بهتره.برای کتاب جدید هم نصفش را از رو نت و بقیه اش را از دوستم گرفتم!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: جمعه 18 شهریور 1384 23:19
نمایش جزئیات
آفلاین
نه.لطمه نمی زند چون خیلی ها با داشتن اون روی کامپیوتر باز هم می رن میخرنش که به نظر من کار خوبی می کنند ولی من شخصا از تو کامپوتر می خونم و اصلا هم برام مهم نیست یا از دوستم قرض می گیرم که این یکی بهتره.برای کتاب جدید هم نصفش را از رو نت و بقیه اش را از دوستم گرفتم!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: جمعه 18 شهریور 1384 21:09
نمایش جزئیات
آفلاین
خب اصولا کار درستی نیست ولی با قوانین ایران هر کسی میتونه این کارو بکنه.
البته جلوگیری از این کار نشون دهنده ی حمایت از یه گروه افراد و کار خوبیه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[i][size=large][color=0000CC][font=Georgia]Lord Voldemort: Come out, Harr
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: جمعه 18 شهریور 1384 18:25
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من اين كار به فروش ميليوني كتاب لطمه اي نميزنه... و واقعاً اگه قيمت كتاب اصلي اينقدر گرون نبود حتماً به جاي اينكه چشام پاي مانيتور در بياد مي رفتم كتاب رو مي خريدم.
ولي در كل اين كار نوعي احترام به افراديه كه شايد هرگز قدرت خريد كتاب اصلي رو پيدا نكنن...مثلاً خودمون رو در نظر بگيرين...فقط در مورد كتاب شش كتاب هم زمان به ايران اومد... واقعاً ميتونستين دو ماه صبر كنين تا ترجمه بدستتون برسه؟! واقعاً سخت بود... ولي e-book ها كمك كردن كه همزمان با كل دنيا كتابها رو بخونيم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: یکشنبه 5 تیر 1384 18:28
نمایش جزئیات
آفلاین
خیلی خوبه که رو نت بذارنش چون من که نمی تونم صبر کنم تا بیاد تو ایران... همون 16 به فامیلم می گم که واسم بگیرتش و پست کنه ... حد اکثر 1 هفته ای می رسه که.... اون وقت اسکن می کنم می ذارم شما ها هم حال کنین...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در جنگ سرباز بی طرف وجود ندارد .....
دامبلدور نمرده ....
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: یکشنبه 5 تیر 1384 18:26
نمایش جزئیات
آفلاین
منم با هلنا موافقم چون اولا که نمیشه فقط یه بار خوندش بعدشم با مشکلاتی که بابا مامانای ما با کامپیوتر دارن به نظرتون اجازه میدن بشینیم یه سر کتابو بخونیم؟ همین جوری به کتاب هم خیلیا گیزر میدن تازشم کور میشیم ! میمیرم هی پشت کامپیوتر! تازه کامپیوترو نمیشه همه جا برد(اگه پی سی باشه) ولی کتابو میشه همه جا برد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[i][size=medium]
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: یکشنبه 5 تیر 1384 17:42
نمایش جزئیات
آفلاین
هه نظر من من حتي اگه پاي کامپيوترم بخونم بازم مرم کتابو ميخرم چون واقعا دلم ميخواد داشته باشمش دقيقا با نظرگودريک ريفندور کاملا موافقم..

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
««دلبستگی من به جادوگران و ""اعضایش"" بیشتر از اون چیزیه که فکرش رو میکنید»»
دامبل جمله ?