جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

39 کاربر(ها) آنلاین هستند (34 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
39
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک:
Re: اسنیپ در جبهه سفیده یا سیاه
ارسال شده در: شنبه 19 شهریور 1384 14:47
نمایش جزئیات
آفلاین
یک چیزی! بعضی ها میگن اسنیپ دامبل رو نکشت! اگه نکشت اون طلسم وفاداری چرا اسنیپ رو نکشت؟؟؟ اما من میگم دامبل زنده هست!!! اما خوب یک موضوعی هست! دامبل وقتی پرت شد پایین چرا له نشد؟؟ شاید ققنوس اون رو همونطور که در کتاب 2 هری رو گرفته بود و بالا برده بود دامبل رو در آسمان گرفت! هری در کتاب 2 از این قدرت عجیب ققنوس تعب کرده بود! بعدش هم ققنوس دامبل رو درمان کرده و چوبدستی اونو برداشته! بعدشم دامبل با جادوش در زمان تدفین فرار کرد! من میگم دامل یک جانور نمای ثبت نشده هست!!! فقط موضوعی که هست اینه که همه گفتن یکی رفت اسنیپ رو صدا کرد که بهش بگن که مرگ خوارها اومدن!!!!!! در این حالت اگر زود خبردار نمیشد و یا دیر میرسید اونقت دامبل واقعا میمرد! شایدم دامل واسه همین لفتش داد چون اشاره کردن که اسنیپ با عجله به سمت برج رسید!!! در کل من فکر میکنم دامبل فقط در لحظات پایانی به مبارزه با ولدی میاد! فکر کنم زمانی که هری بمیره! در واقع این دامبل هست که باید ولدی رو بکشه!!!! چون دامبل در کودکی بهش نصیحت کرده بود ولی بهش اثر نکرد و این دامبل هست که باید ولدی رو بکشه! به نظر من هم روش نابود کردن جاودانه سازها رو اسنیپ به هری خواهد گفت!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: اسنیپ در جبهه سفیده یا سیاه
ارسال شده در: شنبه 19 شهریور 1384 12:27
نمایش جزئیات
آفلاین
بله منم فکر میکنم اسنیپ به دامبلدور وفاداره .مطوئنم اسنیپ فقط به خاطر نشون دادن وفاداریش به لرد این کارهارو میکنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Re: اسنیپ در جبهه سفیده یا سیاه
ارسال شده در: شنبه 19 شهریور 1384 06:48
نمایش جزئیات
آفلاین
بابا شونصد دفه بگيم دامبلدور نمرده، شمام تا دو سال ديگه (كي مرده كي زنده؟!) صب كنيد تا خودتون بفهميد.
اسنيپ مسلماً سپيده. در سال 1970 براي محفل به قيمت جونش جاسوسي ميكرد. خارج ازين حرفا، دامبلدور چيزي رو در اسنيپ ديده كه هيچكس نميبينه. وگرنه بيخودي استاد DADAش نميكرد. اسنيپ هم نمياد به پاي كسي مثه دريكو ملفوي بيفته و ازش خواهش كنه: جان من بذار من دامبي رو بكشم! افتخارش مال تو!!!
بهرحال هيچكس نميتونه بگه دامبلدور مرده يا نمرده.
اين نقشه‌ي دامبلدور بود كه اسنيپ رو بسمت جبهه‌ي سياه بكشونه تا بيشترين، مهم‌ترين، حياتي‌ترين، بزرگ‌ترين و ... اطلاعات رو از ولدمور بچنگ بياره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: اسنیپ در جبهه سفیده یا سیاه
ارسال شده در: شنبه 19 شهریور 1384 04:08
نمایش جزئیات
آفلاین
اسنپ سفیده ! اون جام که دامبلدورو کشت برای این بود که اگه اون این کارو نمیکرد بقیه میکردن و حداقل با این کارش خودشو تو سیاها کشید و وقتی هم وارد شد دامبلدور ازش خواهش کرد و فکر میکنم که قبلا بهش گفته بود که تو همچین شرایطی کمکش نکنه و حتی اگه شده به هر قیمتی خودشو تو سیاها بیشتر وارد کنه تا لرد بهش اعتماد کنه حتی به ازای قیمت جون خودش .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

وزیر مردمی اورجینال اسبق


تک درختم سوخت ، پس بذار جنگل بسوزه
Re: اسنیپ در جبهه سفیده یا سیاه
ارسال شده در: جمعه 18 شهریور 1384 23:47
نمایش جزئیات
آفلاین
ببينم چرا ريشه اي به اين مسئله نگاه نمي كنيد اصولا چه جوري اسنيپ تونست سر دامبلدور و ولدمورت رو كلاه بذاره اونا ديگه هر چدر هم كه خنگ باشن مي تونن يه جاسوس رو تشخيص بدن حداقل ولدمورت كه مي تونه اونم آدم به اين تابلويي
به نظر من كه يه چيزي اين وسط ناقصه و جور در نمي ياد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: اسنیپ در جبهه سفیده یا سیاه
ارسال شده در: جمعه 18 شهریور 1384 22:04
نمایش جزئیات
آفلاین
البته پیش ولدمورت رفت اما به دامبلدور اجازه داد که فکر کنه به خاطر دستور اون بوده... یا لااقل ولدمورت اینجوری بفهمه... اما من بازم می گم امکان نداره اسنیپ بد باشه..چون خیلی راحت می تونست هری رو بکشه.. یا وقتی مرگخوار یه طلسم به طرف هری فرستاد این اسنیپ بود که اونو منحرف کرد.. برای چی؟... چون دامبلدور بهش گفته بود...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در جنگ سرباز بی طرف وجود ندارد .....
دامبلدور نمرده ....
Re: اسنیپ در جبهه سفیده یا سیاه
ارسال شده در: جمعه 18 شهریور 1384 20:35
نمایش جزئیات
آفلاین
من که همونو میگم، اسنیپ قدرت بیشتر میخواد و خیلی بلندپروازه.
اون همینجوری هم کم قدرت نیست در لجلیمنسی با لرد سیاه مقابله میکنه.
خودش رو مانند لرد سیاه میدونه و در کتاب به این اشاره هایی هم داشته.
مثل لرد سیاه لقب انتخاب میکنه.
و جادوی سیاه رو دوست داره و وردهای سیاه اختراع میکنه.
باید به اندازه ی لرد اون رو مورد توجه قرار داد.
البته کارهای خوبی هم که کرد به خاطر جلب اعتماد دامبلدور بود.
البته اون به اندازه ای اعتماد به نفس داره که هنگام ظهور لرد سیاه نه فرار کرد و نه پیشش رفت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[i][size=large][color=0000CC][font=Georgia]Lord Voldemort: Come out, Harr
Re: اسنیپ در جبهه سفیده یا سیاه
ارسال شده در: جمعه 18 شهریور 1384 20:02
نمایش جزئیات
آفلاین
عزيزان همونيكه جان وين گفت، يا:
www.dumbledoreisnotdead.com
اسنيپ به قيمت جونش در 1970 جاسوسي ميكرد، تازه، مياد بيخودي منت دريكو رو بكشه كه بذار من دامبلدور رو بكشم؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: اسنیپ در جبهه سفیده یا سیاه
ارسال شده در: جمعه 18 شهریور 1384 19:55
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

النور نوشته:
خوب اگه مرگ خوار باشه داستان جالبتر میشه و فکر میکنم چرا باید انگیزه ای داشته باشه که چبهه ی مثبت باشه؟؟؟؟؟؟


کاری به فیلم نداشته باش فقط اینو بخون:
http://www.padfoot.persiangig.com/document/HarryPotter/Book6/Dumbley.pdf

مرسی

جان

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Re: اسنیپ در جبهه سفیده یا سیاه
ارسال شده در: جمعه 18 شهریور 1384 18:47
نمایش جزئیات
آفلاین
اگر قبول کنیم که دامبلدور نمرده اون نمی تونه مرگ وار باشه در ضمن اسنیپ 2 بار در فصل 2 کتاب به بلاتریکس و نارسیسا دروغ گفته پس می شه نتیجه گرفت که مرگ خوار نیست...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در جنگ سرباز بی طرف وجود ندارد .....
دامبلدور نمرده ....