جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

22 کاربر(ها) آنلاین هستند (11 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
19
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  351 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: نسل بعد مثل ما هرى پاترى مىشه؟
ارسال شده در: پنجشنبه 10 آذر 1384 23:20
نمایش جزئیات
آفلاین
کتاب ها و آثار زیادی بودن که جاودانه شدن و چندین نسل آنها را دوست داشتند ... مثل : افسانه ی مرلین و داستان های رستم و حتی داستانهایی مثل پینوکیو که از سالها قبل گفته شده و هنوز هم طرفدار داره ...
ولی افسوس داستانهایی که امروز گفته می شن زود از مد می افتند مثل مرد عنکبوتی و بتمن و ... (( و با کمال تاسف هری پاتر))
چند سال بعد از تموم شدن مجموعه ی هری پاتر اونم از مد می افته..
شاید دلیلش اینه که مردم الان خیلی مشکل پسندند یا نویسنده ها داستان ها رو قوی و جذاب مثل داستانهای قدیمی نمی گن ..

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
می تراود مهتاب..


"وقتش رسیده که همه‌ی ما بین چیزی که درسته و چیزی که آسونه، یکی رو انتخاب کنیم."
- پروفسور دامبلدور

Re: نسل بعد مثل ما هرى پاترى مىشه؟
ارسال شده در: پنجشنبه 10 آذر 1384 17:17
نمایش جزئیات
آفلاین
شما مي خواين چيو ياد بدين.همه چي زود گذره.هري پاتر هم تا هفت-هشت سال بيشتر دووم نمي ياره.اينو مطمئن باشين.شما هم دو سه روز اول از تمووم شدن هري پاتر ناراحتين.بعد از مدتي يادتون مي ره.
در سالهاي بعد از ما چيزهاي ديگري چاي هري پاترو مي گيرن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: پنجشنبه 3 آذر 1384 19:18
نمایش جزئیات
آفلاین
i love harry books indeed then whoo can let his love go away
i can not live with out hp books

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زنده باد لرد سیاه تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: یکشنبه 29 آبان 1384 00:23
نمایش جزئیات
آفلاین
نه ديگه ، نشد ديگه...
اصلا مسئله سر وقت نيست ....
مسئله سر اينه كه هر نوجواني تو اين سن و سال
خيلي فشار ها بهش مياد كه اعظم اون هم فشار هاي روانيه
و هيچ نوجووني هم اون رو دوست نداره به پدر يا مادرش بگه و اينكه خلاصه منزوي و گوشه گير مي شه و.... اما وقتي به يه همچين داستان هايي از قبيل هري پاتر بر مي خوره كه مي تونه قوه تخيل يه نوجوون رو تحريك كنه ، نوجوون اون رو هم دم خودش مي كنه و شروع مي كنه به انواع خيال پردازي كه حتما" همتون دچارش شدين ... حالا ، اين كتاب تا زماني مي تونه همدم يه نوجوون باشه كه دوران پر تلاتم بلوغش به پايان برسه
و خلاصه اين كه بعد از 4 - 5 سال يواش يواش اين جذابيت براش كم رنگ مي شه و رو مي ياره به چيز هاي ديگه ....
همون طور كه ( كدوم تركه ؟ ) گفتم اين مسئله بيش از 4 تا 6 طول نمي كشه ... چه برسه به دوران پيري كه به هزار درد و مرض گرفتيم و آلزايمر نميگذاره حتي اسم بچه هامون هم يادمون بمونه ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
این تصمیمات ماست که آینده ی ما را می سازد نه توانایی های ما
.آلبوس دامبلدور.
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: شنبه 28 آبان 1384 21:36
نمایش جزئیات
آفلاین
تو 40 سالگی من دارم به نوه هام میگه:
پدر جان؟ فیلم هری پاتر اکران نشد؟
هرکس گفته ما اونوقت برای خودمون زمان نداریم چه برسه به هری پاتر باید بهشون بگم که ما تقریبا معتاد هری شدیم. باعث و بانیش هم رولینگه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من به ان?
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: شنبه 28 آبان 1384 21:24
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم با بلك موافقم ما تو اون سن وقت براي خودمون نداريم چه برسه به هري.ولي من تا جايي كه بتونم اونو جز اطلات مهم واصلي تو ذهنم ثبت ميكنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
سفيدان، محفليها،بهترين‌اند.
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: شنبه 28 آبان 1384 19:23
نمایش جزئیات
آفلاین
این قدر دلتو نو خوش نکنید بابا جون اینا همش باد جوونی ما توی اون سن اونقدر مشغله داریم که حتی نمیتونیم کلمونو بخوارونیم چه برسه به اینکه بخواهیم هری رو هم در زهنمون نگه داریم . تا اون موقع هم اونقدر هری های (منظور داستانهای دیکر میباشد) دیگه اومدن که برو بچه مون دونبال اونان مگه اینکه یه همچین سایت هایی بتونه فرهنگ هری رو حفظ کنه ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
جادوی پاتر:صحفه کتاب یا پرده سینما؟؟؟؟
[quote]اگر در دنیای عادی هری یک پسر بچه
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: شنبه 28 آبان 1384 16:19
نمایش جزئیات
آفلاین
تا لحظه ی مرگ هری پاتریست خواهم ماند!!!!!!!!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تا لحظه مرگ هری پاتریست خواهم ماند!!
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: شنبه 28 آبان 1384 13:34
نمایش جزئیات
آفلاین
من كه اون موقع مي رم با دوستام تو پارك و واسه خودم حال مي كنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به وبلاگم سر بزنيد.نظر يادتون نره!
هري پاتر و قبرستان جادوگران
Re: ایا در سالهای اینده وقتی به سن مثلا 40 سال به بالا برسیم بازم هری پاترو دوست داریم؟
ارسال شده در: جمعه 27 آبان 1384 23:13
نمایش جزئیات
آفلاین
من با جولي گرنجر موافقم

من تا آخر عمر هري پاتريستم و كتاباي اونو ميخونم حتي اگه 80 ساله بشم

من با هري پاتر زندگي ميكنم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=000066]من ديگه تو امضام هيچي نميزارم. هيچي هم نميگم.
به يه نوع ج�