جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

16 کاربر(ها) آنلاین هستند (5 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
13
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 دی 1384 18:39
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا جریان این لرده چی بیده.
من قبل از این که کمتر در سایت ظاهر بشم جریان این لرد مطرح بود فکر می کردم وقتی دوباره برگدم مشکلش حل شده باشه.

امیدوارم که منم دوباره مرگ خوار قویی بشم.

منتظر عضویت در گروه ایفای نقش و گروه اسبلیترین هستم.



---------------------
سیاه ترین مرگ خوار

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من برگشتم
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 دی 1384 16:27
نمایش جزئیات
آفلاین
بله این هم هست راستش من هم خودم دراکو رو قبول دارم بعدش هم خودم نه ....بعدش خودم ....

از آلبوس هم که اینقدر روک هست خوشم میاد.

ولی هدف این بود که هر چه سریع تر مشکل ما مرگ خورها حل بشه.

به حر حال هر کی لرد بشه که از سوی مدیران تایید بشه جای شکر هست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جادوگران
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 دی 1384 13:44
نمایش جزئیات
آفلاین
بابا اینجا چه خبر بیده چرا پی ام های ما رو پاک می کنید خیلی نامرد بیدید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من برگشتم
نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 دی 1384 01:02
نمایش جزئیات
آفلاین
خب راستش در مورد لرد كه مالفوي گفت فكر كنم شايد منم نظرم رو بگم بد نباشه!....و نميدونم اصلا به نظر من اهميت ميدين يا نه!

ولي به نظر من اگر سرژ خودش نخواد ولدمورت باشه من بين اعضاي سياه دراكو مالفوي رو براي ولدمورت بودن پيشنهاد ميكنم و لوسيوس مالفوي رو در درجه دوم!

به نظر من دراكو بهتر از لوسيوس ميتونه اين كار رو بر عهده بگيره و من پيشنهاد ميكنم اگر ميخواين لرد بزارين فعلا دراكو مالفوي لرد باشه نه لوسيوس!

البته با عرض معذرت از لوسيوس!...من احساس خودم رو گفتم!...ببخش منو!...البته مديرا حرف آخر رو بايد بزنن!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 12 دی 1384 23:05
نمایش جزئیات
آفلاین
لرد بیا تو......

هوم اوهوم خیلی وقت هست لرد نداریم !!!!

کار بار ما مرگ خورا خوابیده .... بابا ما هم زن و بچه داریم باید نونشون بدیم..... یه لرد بیارید ما هم مشغول بشیم.....

خوب من خودم لرد میشم اگه بد بودم میرم کنار البته با اجازه بزرگتر ها که صاحب نظر و اجازه هستن....

اگه مدیران لطف کنن شخصیت لردولدمورت که البته ارباب ببخشید که دارم جسارت میکنم ولی خوب چاره دیگه نیست....
به من بدم اگه خوب بودم که به سلامتی نبودم هم که هر چی شما تصمیم بگیردید.

----------
خدا خیرتون بده برادران.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جادوگران
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 26 آذر 1384 23:23
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

برام ديروز يك مشكلي پيش اومد و چند روزي نيستم
به آلبوس عزيز پي ام دادم يه جوري بچه هارو متوجه كنه كه من نميتونم بيام(كه اگر ميدونستم فرصت گير ميارم آن بشم خودم مثل همين الان ميگفتم) كه ديدم بيخود دوباره حاشيه پردازي شد(البته آلبوس بي تقصير بود) و تهمت اينكه الكي هماهنگ كردم و وقت نداري لرد نشو و غيره...خوردم...حالا بگزريم...ايشالا براي شما همچين مشكلي پيش نياد...

از همه عزيزان هم معذرت ميخوام...ولي خب..منم مثل شما آدمم و خانواده دارم...هيچ كس هم از اتفاقات ناگهاني خبر نداره...

شب خوش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: جمعه 11 آذر 1384 23:44
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
لرد آرين نوشته:
من که یه کاربر زپرتی بیشتر نیستم پس نمی توانم گنده تر از دهنم حرف بزنم

نگاه كنا!
تو همين پست قبليم گفتم اعضاي ارزشي كم شدن!...بعدش اين آقا اومد مارو ضايع كرد!
من حرف خودمو تكذيب ميكنم!
--------------------------------------------------------------------
من فقط اينجا پست زدم كه از يك نفر كه واقعا زحمت كشيده تشكر كنم!
اونم كسي نيست جز....بارتيموس كراوچ!

ايشون يك نوار ابزار براي سايت جادوگران كه در برنامه هاي Internet Explorer و Firefox كار ميكنه ساختن كه واقعا چيز جالبيه و يك فكر نو بود!
ميتونين براي ديدن تاپيك مربوطه به لينك زير برين:

دانلود نوار ابزار جادوگران
من واقعا از اين دوست عزيز تشكر ميكنم كه اينقدر زحمت كشيدن واسه اين چيز جالب!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 8 آذر 1384 21:35
نمایش جزئیات
آفلاین
من که یه کاربر زپرتی بیشتر نیستم پس نمی توانم گنده تر از دهنم حرف بزنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[i]
نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 8 آذر 1384 20:38
نمایش جزئیات
آفلاین
اين همه از بدي هاي سايت و اعضا ميگيم يه بارم از خوبيهاش بگيم!
چه عيبي داره؟!
-------------------------
1-به تازگي من دقت كردم و ديدم كه اعضاي سايت به مسائل جزئي زياد گيزر نميدن و به مسائل كلي كار دارن.به طور مثال قبلنا وقتي گروهي تويه امضا از گروهي بد ميگفت يا اينكه از گروه خودشون طرفداري ميكرد در موردش بحث زياد ميشد كه جديدا اين طور نيست.

2-سايت دوباره داره شلوغ ميشه! اعضايي كه يه دفعه اي بدون اطلاع رفته بودن دوباره دارن برميگردن!
و البته جالب تر از همه اينه كه من وقتي با سال قبل هم مقايسه كردن ديدم كه اواسط مهر ماه به بعد جادوگران كم كم شلوغ ميشه.
پيش بيني ميكنم همين شكلي روند صعودي به خودش بگيره و نزديكيهاي عيد دوباره يه كم افت كنه و عيد به بعد دوباره شلوغ بشه.بعد اوايل ارديبهشت خلوت بشه و بعد دوباره روز اول شروع امتحانهاي ترم دوم شلوغ بشه!!!(باور ندارين؟؟...سال قبل به خدا موقع شروع امتحانا سايت خيلي شلوغ بود!يكي از عجايب هفتگانست! )(و البته در مورد اين پيشبيني با پروفسور تريلاني صحبت كنيد!!!)(البته اگر گيزرش آوردين!)

3-خوشبختانه سطح نمايشنامه نويسي سايت از سال قبل بالاتر رفته(منظورم ميانگينه) و تعداد اعضايي كه تاپيك زدن رو از پست زدن تشخيص ميدن رفته بالا!!!

4-اينقدر قبلا گفتيم تاپيك ها متمركز بشن تاپيكها متمركز بشن كه الان ديگه به غير از چند تا تاپيك جاي ديگه اي پست نميزنن! ولي به نظر من خيلي عاليه!....كم كم تاپيك هاي قديمي دارن ميان رو و متمركز بودن تاپيكها به حد تعادل ميرسه

5-اگه بخوايم نسبت به دو ماه پيش سايت رو مقايسه كنيم كه ميشه گفت 100 درصد سايت پيشرفت كرده!!!
يادتونه يه زماني اصلا سايت مدير نداشت؟!! سايت رو دست ناظرا ميچرخيد!...ما چه حوصله اي داشتيما!!!
در كل منظورم از اين نكته اين بود كه تعداد مديرا خوب شدن و خوشبختانه سايت مدير داره!!!!!!(حالا هر چقدر هم ارزشي باشند باز به درد ميخورن! )

6-نقدهاي ناظرين سايت يكي از مهم ترين عواملي بوده كه در ترفيع سطح رول پليينك اعضا تاثير زيادي داشته.البته اگه از قبلا بود خيلي بهتر ميشد.ولي خب ديگه!.... تنها بدي اي كه داره اينه كه همه جا شده نقد!....من قبلا هم به مديرا پيشنهاد داده بودم ولي توجه نكردن! سايت بايد قسمت بندي داشته باشه و همين شكلي به اعضا دسترسي كل رول پليينگ داده نشه بلكه بايد كم كم دسترسي داده بشه!

7-به تازگي تاپيك هاي خوبي در سايت زده ميشه و تاپيكهاي بيهوده و هرزه كم ديده ميشه!

8-به تازگي اعضا براي افزايش تعداد پستاشون پست نميزنن.... كه اين امتياز خوبيه براي سايت!....الان چون كسي از ريستارت شد يا نشدن كنتور تعداد پست مطمئن نيست زياد بهش توجه نداره!...ايول ايول! كاشكي همين شكلي بمونه!

9-كار ناظرين كمي آسون تر شده با اين امكانات جديد سايت براي ناظرين كه خودش امتياز جالبيه نسبت به قبلنا!
مثلا پاك كردن چند تا پست همزمان خيلي خوبه!
خود من يه بار نشستم دونه دونه 114 تا پست رو از يه تاپيكي پاك كردم! فكر كنم يه ماه پيش بود!...الان به خودم ميگم كاشكي وايميستادم الان اين كارو ميكردم! ....الان حدود 10 دقيقه وقت ميبره اون موقع 3 ساعت!!!!!!
خب اين يه امتياز خوبي محسوب ميشه!...ايول!

10-علاوه بر راحت تر شدن كار ناظرين چيزهاي ديگه اي هم به سايت اضافه شده كه خيلي سايت رو بهتر كرده.يه مثال سادش همين باكس مدرسه هاگوارتزه كه خيلي خوب بود!
-------------------------------------------------------------------------
در كل خيلي چيزاست كه اگه بخوام بگم مطمئنم هيچكس حوصله نميكنه همشو بخونه!(كما اينكه الانم فكر نكنم كسي كل پستمو خوده باشه!)
به هر حال اين گلچيني از خوبي هاي سايت در حال حاضره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 8 آذر 1384 12:24
نمایش جزئیات
آفلاین
بیایید از من انتقاد کنید، کسی غیر از جناب کوییرل نبود؟!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!