جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

70 کاربر(ها) آنلاین هستند (63 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
68
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: ..::ستاد انتخاباتی ايگور کارکاروف::..
ارسال شده در: یکشنبه 22 مهر 1386 23:36
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام

مهلت تبلیغات به پایان رسید!!!

نظر سنجی به زودی گذاشته میشه

با تشکر
مسئولان برگزاری انتخابات

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق یعنی وقتی که دستتو میگیرم مطمئنم باشم که از خوشی میمیرم !!!!!

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: ..::ستاد انتخاباتی ايگور کارکاروف::..
ارسال شده در: یکشنبه 22 مهر 1386 15:47
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام به همه:
میخواستم بگم ایگور ما با تو هستیم و برای تو تبلیغات میکنیم ...
در وبلاگی من برای ایگور تبلیغات کردم و میتونین برای دیدن این وبلاگ به لینک زیر مراجعه کنید:

لینک اصلاح شد !!!
گذاشتن لینک وبلاگ یا وبسابت حتی به عنوان تبلیغ کاندیدا ممنوعه !!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط استرجس پادمور در 1386/7/22 22:01:55
هری ا
Re: ..::ستاد انتخاباتی ايگور کارکاروف::..
ارسال شده در: شنبه 21 مهر 1386 21:37
نمایش جزئیات
آفلاین
به آناكين مونتاگ:

نقل قول:

بوق بر تو کاندیدا . من سوالم رو بریا بقیه کاندیدا ها مطرح میکنم

هر کی پول بیشتری خرج کنه بهش رای میدم


آخه دوست من..اومدي ستاد من فحشم ميدي؟حالا فعلا بمون يه غذا مهمونت كنم.نوشابه ميخوري يا دوغ؟
به هر حال من فكر كنم بهترين كار ايجاد محيطي مناسب و اينا هست و اونم فقط با فرق نذاشتن بين سفيد و سياه به وجود مياد.

از رابستن،جاگسن،ريگولاس،بارتي،رودولف و بقيه دوستان كه حمايت خودشون رو ابراز كردن تشكر به عمل ميارم كه منو شايسته دونستيد. !

اين هم لينك لوگو تبليغاتي من:
http://sorenaa.persiangig.com/image/2rnc4sn.jpg

تصویر تغییر اندازه داده شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: ..::ستاد انتخاباتی ايگور کارکاروف::..
ارسال شده در: شنبه 21 مهر 1386 18:56
نمایش جزئیات
آفلاین
با اهم خدمت دوستان.
من سوال زيادي ندارم ولي فقط بگم كه اگه به تاپيك: چه كساني به شما كمك كرده اند ،برويد ميبينيد كه ايگور كاركاروف يكي از بيشترين افراديه كه اسمش برده شده و ما مطمئنا به همچين شخصي نياز داريم تا به همه كمك كنه ...تا همه با هم رشد كنيم.

و اينكه گول شعار هاي تبليغاتي ديگران رو نخورين و بدونين اگه كسي تا حالا براي شما كاري نكرده ، اگه وزير بشه ديگه هيچ كاري براتون نميكنه!!!

راي من : ايگور كاركاروف

اصلا انساني به اين والا قدري و پر افتخاري تا به حال ديدين تو اين سايت؟؟فقط به توضيحات اضافيش در پروفايلش مراجه كنيد تا كف بُر شويد.

فقط يه سوال : لطفا لينك بنر((راي من ايگور كاركاروف)) رو بذارين تو همين جا كه من هم بذارم تو امضام.(همين كه مشكي رنگه و دو تا ايگور ژيگول داره...آزادي حق ماست..)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اینم طاخچه ی افتخارات... ریا نشه البته!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: ..::ستاد انتخاباتی ايگور کارکاروف::..
ارسال شده در: جمعه 20 مهر 1386 14:26
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به ايگور عزيز و قدر !!! و هرچه طرفدار داري !!!

مي خواستم قبل از هر چيزي معذرت خواهي كنم كه د اين مدت نمي تونستم بيام اعلام آمادگي كنم و اينجور چيزا !
راستش خودت مي دوني چي شده بود مسئله اين وبد كه پي سي قاطيده بود ولي بالاخره درست شد !

اومد بگم من تا آخرش باهاتم ! فقط يه سؤال داشتم اينكه موقع رأي دادن كيه ؟
يعني انتخابات كي شروع مي شه ؟


سايه ايگور تا ابد مستدام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ..::ستاد انتخاباتی ايگور کارکاروف::..
ارسال شده در: جمعه 20 مهر 1386 13:20
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم همی در این هم همه از آقای همیشگی ایگور همایت می کنم.(یم)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من یه شبح و�
Re: ..::ستاد انتخاباتی ايگور کارکاروف::..
ارسال شده در: جمعه 20 مهر 1386 09:47
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا ما هم از ایگور حمایت میکنیم ، باشد که همگان سرفراز گردند .
ایگور حمله کن کوئیرل سوراخه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ..::ستاد انتخاباتی ايگور کارکاروف::..
ارسال شده در: پنجشنبه 19 مهر 1386 18:36
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا مگه اينجا بانكه آخه!حقوق مرگخوارا رو لرد ولدمورت خواهد پرداخت و من فقط به كاركنان وزارت خونه و زحمت كشان پول خواهم داد.شايد براي جنگ ها هم يه ذره كمك مالي بكنم تا بعد از جنگ جاهاي خراب شده رو دوباره باز سازي بكنن!اگر حقوق بيشتر ميخواهيد به لرد مراجعه نماييد كه البته ميدونم با ورد آوداكدورا پذيرايي خواهيد شد. !

پوپيتر و چيورون و پاورداس و اينا برام تفاوتي ندارن اگر كمكي بتونم بكنم به همشون ميكنم تازه ممكنه خود وزارت خونه هم يه تيم خفن و با كلاس بزنه يا اسپانسر يكي از تيم هاي حاضر بشه ولي در كل شخصا به همه تيمها كمك خواهم كرد.


بوق بر تو کاندیدا . من سوالم رو بریا بقیه کاندیدا ها مطرح میکنم

هر کی پول بیشتری خرج کنه بهش رای میدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ..::ستاد انتخاباتی ايگور کارکاروف::..
ارسال شده در: چهارشنبه 18 مهر 1386 22:33
نمایش جزئیات
آفلاین
منم از ایگور جان حمایت مینمایم باشد تا کارهایمان سروسامان بگیرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: ..::ستاد انتخاباتی ايگور کارکاروف::..
ارسال شده در: چهارشنبه 18 مهر 1386 15:19
نمایش جزئیات
آفلاین
جواب به ياكسلي:


نقل قول:
اگه کار فردی از اسلایترینی ها گیر باشه کارشو راه میندازی؟(میتونی به این سوال جواب ندی)


اگر من وزير بشم ديگه متعلق به همه گروه ها هستم.اصلا نميتونم بين اعضاي اسليرين و مثلا يه گروه ديگه فرق بذارم و همينجوري بين مرگخوارا و محفلي ها!به صورت يكسان براي تمام گروه ها و اعضاشون كار ميكنم و زحمت ميكشم.
در مورد فردي كه گير باشه كه نفهميدم منظورت چيه!اگر مشكلي براي هر كدوم از اعضاي سايت باشه تا اونجا كه از دستم بر بياد حتما بهش كمك خواهم كرد چون اين يكي از اهدافم هست.

در مورد ازدواج هم كه رول هست و اصلا نميتونيم شخصا كاري كنم يكي بياد با يكي ديگه عروسي بكنه!خودشون با هم حرف ميزنن و به تفاهم ميرسن و براي ساخت سوژه و كيف كردن تو سايت مثلا ازدواج ميكنن..در اين مورد كاري از دستم بر نمياد جز اينكه براشون رول بفرستم.

جواب به آناكين مونتاگ:

نقل قول:
مهمترین سوالی که در اینجا مطرحه اینکه جناب وزیر بعد از استقرار در وزارت سحر و جادو چه میزان حقوق رو برای مرگخواران در نظر خواهند گرفت؟

آیا جناب وزیر حاضرند بخشی از بوجه سالیانه وزارت خونه رو به تیم اختصاصی مرگخوار ها ( پوپیتر) اختصاص بدن؟


آقا مگه اينجا بانكه آخه!حقوق مرگخوارا رو لرد ولدمورت خواهد پرداخت و من فقط به كاركنان وزارت خونه و زحمت كشان پول خواهم داد.شايد براي جنگ ها هم يه ذره كمك مالي بكنم تا بعد از جنگ جاهاي خراب شده رو دوباره باز سازي بكنن!اگر حقوق بيشتر ميخواهيد به لرد مراجعه نماييد كه البته ميدونم با ورد آوداكدورا پذيرايي خواهيد شد. !

پوپيتر و چيورون و پاورداس و اينا برام تفاوتي ندارن اگر كمكي بتونم بكنم به همشون ميكنم تازه ممكنه خود وزارت خونه هم يه تيم خفن و با كلاس بزنه يا اسپانسر يكي از تيم هاي حاضر بشه ولي در كل شخصا به همه تيمها كمك خواهم كرد.

جواب به مسوولان انتخابات!!

1-قصد دارم يه ذره سختگيري ها تو رول زدن كمتر بشه..اينو قبلا هم گفتم !در واقع قصد دارم جوري نباشه كه براي يه پست ملت بيان 3 ساعت وقت بذارن و در عوض هر ماه يه پست بزنن.ميخوام يه مقدار از كيفيت رول كمتر بشه..از تعداد خطوط رول كم بشه تا وقت كمتري بگيره و رول جذاب باشه..مثلا روزي 10 تا رول بخوره تو سايت!
ايجاد گروه هاي مختلف فعال سازي براي تاپيك هاي مختلف وزارت خونه هم كلي كمك ميكنه..خودشون رول ميزنن مطمئنما و سوژه وارد داستان ميكنن تا بقيه هم بتونن ادامه بدن.

بي ناموسي كنترل شده تو رولهاي وزارت خونه بايد بر قرار بشه..يعني خوابگاه كه اول قصدش همين بود كه بعدا بهم ريخت.اصلا قصد امتحان كردن اين موضوع رو ما داشتيم كه ببينم چقدر جنبه هست كه تو رول اين كارو بكنيم و سطح هاي مختلفش رو اجرا كردن دوستان كه البته بعضا از حد گذشتن ولي خب يه آماري دستمون اومد كه تا يه سطحي بي ناموسي براي كاربراي سايت مشكلي نيست.

البته تمام برنامه هاي يه وزير با كمك كاربرا كه ركن اصلي سايت هستن انجام پذير هست و بدون كمك كاربران عزيز نميشه كاري كرد.

2-خب اين بي انصافيه واقعا..شما ميخواهيد دسترسي وزارت خونه بديد.در مقابل ناظران بقيه انجمن هاي رول هم كه هيچ مقامي نداره وزير ولي انتظار داريد كه كل رول رو خوب كنه و نحوه رو درست بكنه..اين به نظر من اشتباهه..اگر ميخواهيد كنترل ايفاي نقش بديد چيزهاي ديگه هم بديد و فقط سختي هاش براي وزير نباشه!مديران خودشون خيلي بلدن كنترل كنن نميخوان به وزير كنترل ويژه بدن.
به هر حال هيچوقت نميتونم بحث ها رو كنترل كنم و ممكنه يه ناظر چند تا اشتباه بكنه و اونوقت ديگه من نميتونم كار خاصي بكنم و شخصا هم بارها امتحان كردم.هيچوقت نميشه كسي كه عصبانيه آروم كرد.قفل كردن تاپيك نحوه هم به نظرم طرح خيلي اشتباهيه ولي كلا سعي ميكنم كه از تشنج سايت كمتر كنم و وقت اعضا رو به تفريح و رول نوشتن اختصاص بدم و براي اين كار در بالا توضيحات كامل رو دادم.

3-هميشه تو سايت از اينجور آدما بودن و كنايه و اينجور چيزا هم هست.من سعي ميكنم درست كار كنم و كمتر اشتباهي داشته باشم تا اونها هم با وزارتم راضي باشن و كلا كل سايت تفريح بكنه و نا راضي نباشه.تا وقتي توهيني نباشه هم با اين كارا مشكلي ندارم و حتي خودمم به كمك معاونام تو رول باهاشون كل كل ميكنم و اينا!ولي نبايد از حد بگذره ديگه..به هر حال وزيري كه به انجمن وزارت خونه محدود بشه نميتونه كار بيشتري بكنه.

4-خير كافي نيست.در بالا هم كلي توضيح دادم.كاربرا و مديران از وزير انتظاري داره كه با يه دسترسي وزارت خونه و عدم قدرت براي كنترل بر رول(حتي بدون دسترسي) نميشه كاري كرد.حالا هر كسي باشه.به نظرم ميشه به وزيري كه توسط اعضا انتخاب ميشه اعتماد ويژه كرد در واقع اگر من مدير بودم حتما چنين كاري ميكردم.

5-به عنوان اولين كار ميخوام خود انجمن وزارت خونه كه به شدت بهم قاطي پاتي و به اصطلاح شير تو شير شده رو منظم كنم.با اين كار ميخوام اعضاي تازه واردي كه به اين انجمن وارد ميشن به راحتي بتونن فعاليت خودشون رو آغاز كنن و مشكلي نداشته باشند.يك مقدار الان احساس ميكنم يه عضو وارد بشه احساس سردرگمي تو وزارت خونه بهش دست ميده.اين كار رو اگر بشه با كمك خود اعضا انجام بدم كه خيلي خوب ميشه!ميخوام خود اعضا از اين به بعد در جريان كارهام شركت داشته باشند!وزارت خونه مردمي هست پس بايد توسط اونها اداره بشه!من فقط نقش يه رئيس اين گروه بزرگ يا به قولي هماهنگ كننده رو دارم!
اين در صورتي هست كه دسترسي وزارت كه مثل اينكه فقط همين هست انجام ميدم.

6-معاون هاي من از اعضاي سايت هست ولي كساني كه بتونن كمك كنن و با من هماهنگ باشن.براي مثال كسي كه باهاش مشكل دارم رو شخصا نميتونم معاون بكنم حالا هر چقدرم مفيد باشه چون بالاخره هماهنگي مهمه.از دوستانم هم هيچ كدوم فكر نكنم انتظار معاونت داشته باشن ازم ولي به هر حال اونا رو هم به ديد كاربراي عادي ميبينم!
در ضمن معاونين من مشخص شده اند ولي ترجيح ميدم اسم نبرم.

7-والا من نميتونم بشينم درس بچه ها رو بخونم كه اونا هم هاگوارتز شركت كنن هم رول بزنن كه!والا اگر هاگوارتز در سطح رول باشه باز مثل همين ترم كلي كمك به وزير كرده و كلي هم به سايت.من خودم چندين برنامه براي اونجا هم دارم كه با مدير جديدش حتما مطرح ميكنم ولي در كل فكر كنم اگر سختگيري ها كمتر بشه و بچه ها دعوت به رول زدن به صورت عادي و نه خيلي خفن بشن رول بخوره سايت..باز كاربرا بايد ديد چي ميخوان.براي اين مورد يه راي گيري گذاشته ميشود.

8-با انجمن جديد براي ثبت نام مرگخوارا و محفل و جنگ تو اون مخالفم چون اگر بنا به فعاليت باشه ميتونيم تو همين انجمن ها و تاپيك هاي فعلي و فوقشم زدن تاپيك جديد جنگ كرد و اصلا نياز نيست جنگ ها رو متمركز كنيم.

محفل هم به صورت جدي ميگم كه نبودم توش كه ببينم لازم هست با خير ولي اگر شرايط مرگخوارا و محفل يكسان باشه بد نيست.يه انجمن خصوصي به جنگ ها كمك ميكنه حتما!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین