جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

29 کاربر(ها) آنلاین هستند (20 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
28
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  36 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  116 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  367 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: راهنمایی درباره ساخت نرم افزار هاگوارتز
ارسال شده در: سه‌شنبه 5 آبان 1394 21:20
نمایش جزئیات
آفلاین
هردوحاضرباشن طلسم هایی که بلدن بگن ودفع کنند...خلاصه دوئل واقعی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هوش بی حدومرزبزرگ ترین گنجینه ی انسان است. تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: راهنمایی درباره ساخت نرم افزار هاگوارتز
ارسال شده در: چهارشنبه 16 مهر 1393 15:18
نمایش جزئیات
آفلاین
چی شد،موفق شدی؟!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر !
میجنگیم تا آخرین نفس !!
میجنگیم برای پیروزی !!!
برای عـشـــق !!!!
برای گـریـفـیندور !!!!!


ارزشی انفجاری


تصویر تغییر اندازه داده شده




شناسه قبلی:لاوندر براون
پاسخ به: راهنمایی درباره ساخت نرم افزار هاگوارتز
ارسال شده در: یکشنبه 8 تیر 1393 20:11
نمایش جزئیات
آفلاین
ببین بنظرم از بالا بخوان بیارن پایین و رو هوا تکون بدن یکمی مشکله ، شاید آدم جایی باشه نتونه اینکارو اونجا کنه یا شاید اگه رو هوا یکم کج L بکشه کار نکنه ، اولش جذابه ولی بعدش براشون خسته کننده میشه بنظرم رو صفحه بکشن بهتره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
:bat:
تو فیلما پسره میره خارج بعد 20 سال برمیگرده اتاقش بدون تغییر میمونه!



خواستم بگم اینا دروغه!

من سه روز با دوستام رفتم اردو برگشتم بابام اتاقمو کرده بود انباری!


تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: راهنمایی درباره ساخت نرم افزار هاگوارتز
ارسال شده در: یکشنبه 8 تیر 1393 19:15
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به همه
من میخوام تو برنامه یه قسمت دوئل هم بزارم
2 حالت تو ذهنم هست کدوم بهتره؟
مثل یک ورد رو بخوان اجرا کنن چطوری اجرا کنن؟
نحوه اجرا کشیدن یک L هستش
حالا اون L رو تو موبایل با دست بکشن بهتره
یا با حرکت دادن گوشی بهتره؟
یعنی مثلا گوشی رو از بالا بیارن پایین بعد از چپ ببرن راست؟ یا یک L رو صفحه نمایش موبایل بکشن؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: راهنمایی درباره ساخت نرم افزار هاگوارتز
ارسال شده در: سه‌شنبه 3 تیر 1393 21:34
نمایش جزئیات
آفلاین
بچه ها گوش کنید
نظر من این است
شعری از حَراتی
---------------------
چیزه بعد از دیاگون سکوی 9 و سه چهام نیست عایا ؟؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شاید وجودم به خیلی ها ارامش نده . . .
ولی همین که حضورم حرص خیلی هارو در میاره . . .
بهم انگیزه خیلی بالایی میده . . .
پاسخ به: راهنمایی درباره ساخت نرم افزار هاگوارتز
ارسال شده در: سه‌شنبه 3 تیر 1393 18:35
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظرم امکان خرید از دیاگون رو هم بذار.
يه جورایی بهتره شبیه سری سیمز بکنش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خوب زندگی کن. بزرگ شو و... کچل شو! بعد از من بمیر و اگه تونستی با لبخند بمیر. توی کارات دودل نباش. ناراحتی چیز باحالی برای به دوش کشیدنه ولی تو هنوز خیلی جوونی!


کوروساکی ایشین- بلیچ

تصویر تغییر اندازه داده شده


پاسخ به: راهنمایی درباره ساخت نرم افزار هاگوارتز
ارسال شده در: سه‌شنبه 3 تیر 1393 00:50
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

جرج ویزلی نوشته:
می خوای یجور کوییدیچ بزار که هی دراکو میاد جلوت یا بلاجر یا موانعی از این چیزابهد باید زود تر ار دراکو به اسنیچ برسی
چمدونم ولی ایده خوبیه این نرم افزار

متاسفانه بازی سازی رو خوب بلد نیستم
تو نسخه اول فکر نکنم کوییدیچ رو بتونم بزارم , ولی به محض یادگیری ساختش حتما این کارو میکنم
تقریبا کوییدیچ یادم نبود
فکر جالبی بود , ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: راهنمایی درباره ساخت نرم افزار هاگوارتز
ارسال شده در: سه‌شنبه 3 تیر 1393 00:31
نمایش جزئیات
آفلاین
می خوای یجور کوییدیچ بزار که هی دراکو میاد جلوت یا بلاجر یا موانعی از این چیزابهد باید زود تر ار دراکو به اسنیچ برسی
چمدونم ولی ایده خوبیه این نرم افزار

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر !
میجنگیم تا آخرین نفس !!
میجنگیم برای پیروزی !!!
برای عـشـــق !!!!
برای گـریـفـیندور !!!!!
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

موی قرمز را به خاطر بسپار
ویزلی هرگز نمی خشکد
پاسخ به: راهنمایی درباره ساخت نرم افزار هاگوارتز
ارسال شده در: دوشنبه 2 تیر 1393 20:49
نمایش جزئیات
آفلاین
خواهش میکنم یکم نظر بدید
منظورم این نیست بگید پروژه چطوره مثلا خوبه بده
میخوام بگید چه امکاناتی اضافه کنم
کوچه دیاگون رو ساختم و خیلییییی قشنگ شد و مثل پاترمور شد
به نظر شما بعد این که خرید از دیاگون انجام شد چی بشه؟
چه امکاناتی بزارم؟
کلاس هفتگی؟ و یا ....
خواهشا نظرتون رو بگید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: راهنمایی درباره ساخت نرم افزار هاگوارتز
ارسال شده در: دوشنبه 2 تیر 1393 16:09
نمایش جزئیات
آفلاین
به دلیل نداشتن مجوز، فعلا بسته شد!

مجددا بــاز شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط تام ریدل در 1393/4/2 19:11:21
ویرایش شده توسط تام ریدل در 1393/4/2 19:13:30