جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

88 کاربر(ها) آنلاین هستند (77 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
86
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: بهترین ایده در بخش ایفای نقش و غیر ایفای نقش ( زننده بهترین تاپیک)
ارسال شده در: سه‌شنبه 22 اسفند 1385 22:35
نمایش جزئیات
آفلاین
بهترین ایده سال ..
تاپیک انجمن نابودی موجودات خطرناک زده شده توسط دراکو مالفوی در هفتم فروردین 1385
بخاطر سوژه بسیار عالیش !!

یه چیزی غیر از دو تا تاپیکی که مرلین و بارون زده ان تو این مدت آیا تاپیک دیگه ای زده شده !!
نتیجه اخلاقی : هر کی هر تاپیکی بزنه رنک این قسمت مال اونه !!

نتیجه 2 : کاری به سوژه مرلین و بارون ندارم هر دو تا سوژه خوب بود ولی قبول کنیم که انقدر سوژه ها کمه که بعضی موقع ها مثل " سرکار خانم مهروز ساعی " با قرعه استراحت می شه برنز گرفت !!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

تصویر تغییر اندازه داده شده

رون ويزلي !
___________________
Re: بهترین ایده در بخش ایفای نقش و غیر ایفای نقش ( زننده بهترین تاپیک)
ارسال شده در: سه‌شنبه 22 اسفند 1385 13:55
نمایش جزئیات
آفلاین
باتیلدا بگشات برای زیر نور ماه!
خیلی تاپیک خوبیه و موضوعش خوبه و من خوشم می یاد!

با تشکر از فرزندانم مرلین و بارون!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!
Re: بهترین ایده در بخش ایفای نقش و غیر ایفای نقش ( زننده بهترین تاپیک)
ارسال شده در: سه‌شنبه 22 اسفند 1385 13:04
نمایش جزئیات
آفلاین
رای من:سر بارون خون الود(مدظله العالی)
چون به نظرم تاپیک شرکت خدمات جادوئی ایده خیلی جالبی داشت و پستای خوبی توش خورده و علاوه بر این هنوز جای کار زیادی و پتانسیل بالقوه فراوانی برای ادامه فعالیتش هست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترین ایده در بخش ایفای نقش و غیر ایفای نقش ( زننده بهترین تاپیک)
ارسال شده در: دوشنبه 21 اسفند 1385 21:12
نمایش جزئیات
آفلاین
من بدون هيچ شكي مرلين كبير رو به عنوان بهترين ايده انتخاب ميكنم .

براي تاپيك شركت حمل نقل هوايي كه به نظر من يه موضوع خاص و بدون رغيب خواهد بود و در مدت كمي هم كه اومده خيلي پيشرفت داشته پستهاي قشنگي هم توش خورده.

پس راي من مرلين بي همتا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
روح جنمار قديم ميكند:

[url=http://ww
Re: بهترین ایده در بخش ایفای نقش و غیر ایفای نقش ( زننده بهترین تاپیک)
ارسال شده در: دوشنبه 21 اسفند 1385 18:21
نمایش جزئیات
آفلاین
رای من: هری پاتر زننده تاپیک دروغ سیزده

بنظر من موضوع جالبیه برای سرکار گذاشتن اعضا طوری که راست و دروغش خیلی مشخص نبود

فکر کنم اگه اعضا یکم دست از راست گویی و صداقتشون!! بردارن این تاپیک میتونه یکی از فعالترین تاپیکهایه سایت باشه...جالبه اینه که این تاپیک دقیقا برعکس تایپ معجون راستیه که توسط بارون خون آلود زده شده (البته پست زدن در اون تاپیکم فقط یکم جرات میخواد)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Re: بهترین ایده در بخش ایفای نقش و غیر ایفای نقش ( زننده بهترین تاپیک)
ارسال شده در: شنبه 19 اسفند 1385 17:54
نمایش جزئیات
آفلاین
راي من: مرلين كبير براي تاپيك حمل و نقل هوايي

سوژه جالب و نو بود و از همون اول خوب پيش رفت و به همين خاطر هم خوب پست خورد و محبوب شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Soon we must all face the choice
between what is right and what is easy




تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: بهترین ایده در بخش ایفای نقش و غیر ایفای نقش ( زننده بهترین تاپیک)
ارسال شده در: شنبه 19 اسفند 1385 03:06
نمایش جزئیات
آفلاین
رای من: سر بارون خون آلود
می دونید برای من که تازه واردم یه کم سخته توی حال و هوای تاپیکای فعال و با پست های زیاد برم و شرکت خدمات جادویی بارون فرصت خوبی بود تا با رول نویسی آشنا تر بشم. ایدش هم قشنگه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نارنجی رو بخاطر بسپار!

طنز نویسی به موجی از دیوانگی احتیاج داره...

چه کسی بود صدا زد : لارتن!؟
Re: بهترین ایده در بخش ایفای نقش و غیر ایفای نقش ( زننده بهترین تاپیک)
ارسال شده در: جمعه 18 اسفند 1385 23:57
نمایش جزئیات
آفلاین
من تو این مدت تو رول فعالیتی نداشتم ولی چون افرادی که واقعا خوب مینویسند در تاپیک حمل و نقل هوایی ساخت مرلین پست میزنند من کم و بیش سوزشو دنبال میکردم و سوژه جالبی داشت.

پس رای من مرلین کبیر!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: بهترین ایده در بخش ایفای نقش و غیر ایفای نقش ( زننده بهترین تاپیک)
ارسال شده در: جمعه 18 اسفند 1385 10:52
نمایش جزئیات
آفلاین
توی همین دو ماه اخیر، دو تاپیک با سوژه عالی ایجاد شد که هر دو از بهترین ایده ها بودن.
اولی شرکت حمل و نقل هوایی ساخت مرلین بود و دومی هم شرکت بارون و شرکا ساخت سر ارباب لرد ویکتور خون کرام آلود بود.

من به شرکت حمل و نقل هوایی رای میدم چون واقعا شاهد این موضوع بودم که در اوج بهبوهه دعواها سعی داشت جو رو آروم کنه و ملت رو ترغیب به پست زدن بکنه.
پس رای من به مرلین، سازنده شرکت حمل و نقل هوایی هستش.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]The sun enter
Re: بهترین ایده در بخش ایفای نقش و غیر ایفای نقش ( زننده بهترین تاپیک)
ارسال شده در: پنجشنبه 17 اسفند 1385 01:04
نمایش جزئیات
آفلاین
خب تاپیک شرکت خدمات جادویی بارون و شرکا خیلی تاپیک جالبی بود که به نظر من فعالیت خوبی هم داشت
رای : سر بارون خون آلود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کاشکی یه روز باهم سوار قایق می شدیم
دور از نگاه ادما هردوتا عاشق میشدیم