جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

27 کاربر(ها) آنلاین هستند (19 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
23
مهمانان
4
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: دوشنبه 13 شهریور 1385 13:12
نمایش جزئیات
آفلاین
يه آهنگ خوشگل واسش مي‌ذارم مي‌گم واي كه تو چقدر خوشگلي و خوش تيپ بعد وقتي قشنگ خر شد فكش از تيش خارج مي‌كنم كه كمتر بتونه ورد بخونه بعدم كارشو تموم مي‌كنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ازهمون روز كه رسيد دنا پاشبه اينجا 166 تا دشمن داشته امسال الانم خيليا باهام بدن
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: دوشنبه 13 شهریور 1385 10:13
نمایش جزئیات
آفلاین
فکر نمی کنم کار خاصی بشه کرد... با این حال سعی می کنم تا جای ممکن باهاش مبارزه کنم و از کشته شدن زود هنگامم جلوگیری کنم. البته دیدین تو فیلم جام آتش هری با ولدمورت مبارزه کرد من هم همون کار رو می کنم. بعد هم طلب یه معجزه می کنم مثل هری از مخمصه فرار کنم... همین و بس ! ( آخه مگه ولدمورت هم ترس داره؟! )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اگر یک فرد انسان، واحد یک بود ، آیا یاز یک با یک برابر بود؟!
[b][s
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: دوشنبه 13 شهریور 1385 09:32
نمایش جزئیات
آفلاین
ملت خواهش میکن ازتون پستهای یه خطی نزنین.خواهش میکنم ازتون که بر طبق همون پست شماره 3 که خودم زدم عمل کنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فریا
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: دوشنبه 13 شهریور 1385 08:56
نمایش جزئیات
آفلاین
خب بایه آواداکداورا حالشو میگیرم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آخرین دشمنی که نابود میشود مرگ است
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: دوشنبه 13 شهریور 1385 03:01
نمایش جزئیات
آفلاین
بهش پیشنهاد میکنم که خودکشی کنه
والا با یه ایمیل سریع به رولینگ می گم از زمینو هوا و از داستانو رمان حذفش کنه
به همین راحتی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من می دونم چشای من لایق دیدار تو نیست این چشای پر از گناه رفیق و غمخوار تو نیست ا
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: یکشنبه 12 شهریور 1385 21:11
نمایش جزئیات
آفلاین
چرا دوس دارین همیشه از سوی ملت مورد عتاب و خطاب قرار بگیرین؟ من درست کپی همین تاپیک رو تو سایت سحر و جادو دیدم. این درست نیست که از مطالب یه سایت دیگه سو استفاده بشه. البته شایدم فرقی نکنه چون به نظر من اونا هم از یه جای دیگه برداشت کردن. به هر حال مهونطور که اونجا گفتم یا میکشم. یا میمیرم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من به ان?
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: یکشنبه 12 شهریور 1385 20:57
نمایش جزئیات
آفلاین
من که تا ببینمش یکی میزنم زیر گوشش!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مرلین بزرگ نگهدارتان!!!تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: یکشنبه 12 شهریور 1385 20:50
نمایش جزئیات
آفلاین
من دیدم دوستان تیکه پروندن گفتن منم یه چیزی بپرونم بپر بپره بپر من نمیپرم بپر... .
خوب اول که باید بهش سلام کرد و حال زن و بچه و مرگخوارا رو پرسید.
بعد هم بهش گفت که ولدمورت جان اون گنجشکه را ببین که صد در صد خر نمیشه.پس باید بهش گفت که پشت سرتو ببین دامبلدور زنده شده.
ودر همین اثنی فلنگ را بست و یک علامت .. روی هوا برایش درست کرد تا در منتها الیه ...اش هم بسوزه .
که البته در اخر ساعت زنگ میزنه و میبینیم که یک خواب طنز دیدیم.
وگرنه در واقعیت که احتیاج به عکس العملی نداره اگه هری نباشی قبل از اینکه کوچکترین کاری انجام بدی به ملکوت اعلی پیوسته ای.یادت گرامی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جرج ویزلی در 1385/6/12 20:52:54
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: یکشنبه 12 شهریور 1385 16:46
نمایش جزئیات
آفلاین
اول به خاطر خوشگلي بهش تبريك مي گم. بعدش ازش خواهش مي كنم كه منو نوكرسرسپرده ي خودش بكنه بعدشم مي رم جيني و فلور و چو رو مي كشم. ها ها ها ها

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
There is something that I see
In the way you look at me
There's smile
There's truth
In your eyes
What an unexpected way
On this unexpected day
Could it be
This is where I bel
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: یکشنبه 12 شهریور 1385 16:45
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب مبارزه می کنم حتی اگر بمیرم مثلا لرد یک طلسم میفرسته
من جاخالی میدم من یک طلسم میفرستم لرد جاخالی می ده
تا اینکه اخرش من لرد را میکشم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!