جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

37 کاربر(ها) آنلاین هستند (24 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
33
مهمانان
4
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: شنبه 28 فروردین 1400 13:46
نمایش جزئیات
آفلاین
اول: خلع صلاح می کنم
دوم: فرار

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در یک شرایط سخت:
یک گریفندوری برای تو می میرد♥♥
یک اسلیترینی برای تو می کشد💚💚
یک هافلپافی با تو می میرد💛💛
یک ریونکلا یی کاری می کند که هیچ = نمیرد💙💙تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: دوشنبه 28 بهمن 1398 21:39
نمایش جزئیات
آفلاین
به نجینی می گم بابات دوستت نداره بعد باقی مونده ولدمورتو جمع می کنم می ریزم سطل آشغال

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
آفلاین
معجون حبابی مو توی سرش می شکونم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 31 مرداد 1398 11:17
نمایش جزئیات
آفلاین
عضو یاران مرگخوارش میشم...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
...You must believe me to exist
...wait
God is busy
?Can i help you

***
آری، آن روز چو می رفت کسی
داشتم آمدنش را باور
من نمی دانستم
معنیِ «هرگز» را
تو چرا بازنگشتی دیگر؟
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: چهارشنبه 9 مرداد 1398 21:18
نمایش جزئیات
آنلاین
باهاش دوءل میکنم و با ورد لوکوموتور بهش صدمه میزنم.پس از ان هم یک ریلاشیو بهش میزنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Goodbye
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: دوشنبه 20 خرداد 1398 21:03
نمایش جزئیات
آفلاین
ازش میخام منو به مرگخوار بودن قبول کنه!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Salazar slytherin is a dark Hogwarts founder
Honor to him
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: یکشنبه 2 دی 1397 13:41
نمایش جزئیات
آفلاین
سعی میکنم بهش بفهمونم که اگه از راهی که رفته برگرده چه احترامی بهش میگذارن و اگه از قدرتش خوب استفاده کنه اسمش به عنوان یه جادوگر برازنده تو تاریخ ثبت میشه . خب شاید احمقانه به نظر بیاد اما به نظرم تو تاریک ترین وجود ها هم روزنه ای از عشق وجود داره چون تو سرشت انسانهاست و حتی اگه بتونی کمرنگش کنی نمیتونی از بین ببریش ...و برای اینکه یه آدم برگرده شاید فقط یه تلنگر لازم باشه ...
تنهایی خیلی آدما رو بد میکنه . تام هم یه بچه تنها بود و کسی اونو نمیفهمید چه تو یتیم خونه و چه تو هاگوارتز . اون نیاز به اثبات خودش داشت و اینکه نادیده گرفته میشد روز به روز اتشش رو به خون زیاد تر کرد و کاری کرد قلبش سیاه و سیاه تر بشه ...
اون فکر میکرد هیچکس اونو قبول نداره و دست کم گرفته میشه پس سعی میکرد با کشتن آدما دیگرانو مجبور کنه ازش پیروی کنن و توجه همه رو جلب کنه ... دوست داشت اسمش سر زبونها باشه حتی به قیمت بدنامی ... فقط میخواست عده ای باورش کنن ... اون چون عشقی ندید نتونست عشقی تو وجودش داشته باشه ... اما شاید اگه فکر کنه کسی دوستش داره و بهش نزدیک شده نه فقط بخاطر قدرتش بلکه بخاطر خودش شاید برگرده ...
من دوست ندارم مثل بقیه فقط به فکر کشتنش باشم ... خب اگه کشته بشه قدرتش هم با قسمت سیاهش از بین میره ...اما اگه برگرده با قدرتش میتونه کارای بزرگ و خوبی انجام بده ...
این موضوع نه فقط در مورد ولدمورت و بلکه در مورد تموم مرگخوارای دیگه صادقه ...
من یجورایی بهشون حق میدم ، چون اینکه مردم وانمود کنن تو کسی هستی که واقعا نیستی ، آدمو دیوونه میکنه ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لاورن د مونتمورنسی در 1397/10/2 13:46:23
ویرایش شده توسط لاورن د مونتمورنسی در 1397/10/2 13:48:14
We all have both light and dark inside us . What matters is the part we decide to act on . That is what we really are ... S.B

تصویر تغییر اندازه داده شده

پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 1 آذر 1397 16:56
نمایش جزئیات
آفلاین
ذوق مرگ میشم احتمالا بعدش میپرسم میشه یه سلفی باهم بگیریم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تا حالا کسی با گیتار زده تو سرت!؟
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 1 آذر 1397 15:44
نمایش جزئیات
آفلاین
باهاش میجنگم ولی اگه دیدم جادو فایده نداره پامو تا زانو میکنم تو حلقش بعدم نجینی رو مثل کمربند میبندم دور کمرش و در میرم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
&وفاداری و شجاعت در رگهای من جریان دارند&
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 1 آذر 1397 14:34
نمایش جزئیات
آفلاین
یه دست میکشم رو صورتش ببینم واقعا دماغ نداره یا مبالغه کردن و خب بعدش سعی میکنم دار فانی رو وداع نگویم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Ravenclaw is my everything



تصویر تغییر اندازه داده شده