اول از همه چون از انم مسائل زیاد تو سایت اتفاق افتاده ، نمیخوام زياد هم بزرگ بشه چون موضوعات از این بزرگتر هم در تاريخ سایت بارها اتفاق افتاده و به خوبی و خوشی تموم شده پس آتیش معرکه رو اول خواهشا تند نکنید ! یه وزيری بود که به دلایلی استعفا کرد ( قابل توجه کاربران )
این در مورد کاربرا ؛ اما میمونه من و ققی !
اول از همه این موضوع به من و تو مربوط میشد که تو مسنجر هم صحبت کردیم چون همون طور که تو متن استعفا گفتم ، برای اینکه این موضوع کش پیدا نکنه و به بحث و جدال نکشه استعفا دادم تا همه چیز با خوبی و خوشی تموم بشه و منافع سایت رو به خودم ترجیح دادم که وارد بحث نشه و اصل و پایه استعفا هم از همین جا اومد .
دوما این موضوع حذف کاربر شدن ققی به هیچ عنوان به قضیه وزارت مربوط نمیشه و به دلیل تخلف در قوانین سایت و چت باکس بوده که اشتباه بوده یا مسائل دیگه اش رو من خبر ندارم اما از این موضوع خیلی ناراحتم و حتی اول از همه از بیل پرسیدم که موضوع چی بوده و اتفاقا براش جالب بود عکس العمل من ؛ ولی وقتی این خبر رو شنیدم ناراحت شدم چون هر چی باشه همگی با هم دوستیم و به قول سرژ تو میتینگا همدیگه رو میبینیم .
اما در مورد صحبتهای ققی :
در مورد اینکه گفتی مسنجر جنبه قانونی نداره !
این حرفت واقعا غیر منطقیه ؛ یعنی چی مسنجر جنبه رسمی نداره؟ یکی از وسائل ارتباط جمعی که بیشتر به کار ما میاد همین مسنجره که با هم صحبت کنیم و در ارتباط باشیم که خبرها و هماهنگی ها رو با هم بکنیم .
پس مسنجر و غیر مسنجر خنده داره به نظر من ! یعنی مثلا اگر همون حرفا با پیام شخصی زده میشد رسمی میشد و تو مسنجر غیر رسمی ؟ اینو نمیتونم قبول کنم چون وسیله ارتباطی ما مسنجره
در مورد استعفا :
بحثش از دو ماه پیش بود که یه دوره جدید برگزار بشه که من به خاطر امتحانات نبودم و بعد از اینکه برگشتم هم خیلی از دوستان اینو بهم گفتن و جالبه که اکثرا هم مدیرای سایت بودن ( کريچر ، کرام و کوييرل و ... ) که گفتن حذب میخواد انتخابات بذاره !
گفتیم خوب فعلا که به خودم چیزی نگفتن و مام ادامه میدیم تا ببینیم چی میشه !
اصل وزارت دوره من از تابستون شروع میشد چون وقت همه بچه ها و از جمله خودم بازتز میشد و هماهنگ کردن و اجرای کارها راحتتر از دوران قبل از اون ! شاید کارهایی که تا الان انجام شده بود صرفا در محدوده وزارت بود که نصف نصف کارهایی که قرار بود انجام بشه هم اجرا نشده بود تا تابستون شروع بشه و بعد از برگشتن من ، همون طور که دیدید کادر جدید انتخاب شد تا به طور رسمی کارمون شروع بشه و میتونید از بچه ها بپرسید که یک هفته تمام من چقدر باهاشون تک به تک هماهنگ کردم که وظیفه هر کدومشون در قالب برنامه های جدید چیه و باید چی کار بکنن و در مورد برنامه های اصلی برای رول پلینگ سایت هم با آنیتا بارها و بارها صحبت کردیم و بیشتر از همه در جريان کارهای آینده ما بود و دقیقا همون روز بعد از تموم شدن همه کارها ، وارد میشیم که شروع کنیم و یه کنفرانس کذایی که انتخابات دوره جدید میخواد برگزار بشه !
اولا قبول کن واسه ادم سوزش داره که بعد از این همه هماهنگی و برنامه ريزی یکی بیاد بگه دورت تموم شده که ادم دلش میخواد سر به بیابون بذاره .
دوما نخیر شما بنده رو اخراج نکردید ( اگرچه با همون فونت زرد معروف و به همون درشتی بعدا نوشتی اخراج ! که میتونستی همونو بذاری چون من از این جور کارای بلد نیستم ولی آرشیوت رو چک کنی میبینی و شاید هم بدونی خودت ولی میذارم به حساب حرفای من ! روی این اصلا مشکل نداریم ولی اینکه میگی نگفتم رو میگم که گفتی اما خوب به حساب مسائل پشت بندش میذارم و هیچ هیچ مشکلی سر این حرف نیست ) ؛ فقط گفتید 15 مرداد دوره جدید انتخابات برگزار میشه ... اولا این ده دوازده روز من هرکاری میخواستم بکنم به جایی نمیرسید ، دوما وقتی قرار بود از همون روز به طور رسمی کار جدید شروع بشه مگه دیوانم شروع کنم در حالی که میدونم چه خبره چند روز بعد ؟ تو خودت باشی و بدونی این طوری میخواد بشه ادامه میدی در حالی که روز اول اجرای کاراته ؟ سوما من خودم قبل از اینکه بخواد حرف و حدیث پیش بیاد که تو باید بری و یکی دیگه بیاد استعفا دادم تا بحثی پیش نیاد که دوره جدید وزارت رو عقب بندازه .
این سه دلیل استعفا بعد از صحبت شما بود .
وزارت ارث بابام که نیست بخوامش !
دوره جدید میخواستید بذاريد خوب منم کنار رفتم تا یه پله جلوتر بريد که سر ورداشتن من مشکلی نباشه و مورد بعد هم همون حرف اولم که نمیخواستم این بحث کشدار بشه و گفتم با خوبی و صلح برم کنار و خودم استعفا بدم بهتره.
تخم یه چیز وقتی پاشیده بشه ، دیگه نمیشه هیچ جوری جمعش کرد .
« یک دقیقه با عزت بهتر از صد سال با ذلت »
خودم عطایش را به لقایش بخشیدم تا در کمال ارامش تموم بشه و بحثهای پشت بندش ادامه پیدا نکنه .
مدیرا گفته بودن حذب انتخابات رو برگزار کرد ، خوب منم این پست رو مجبورم مدیون حذب بدونم ( درست یا غلطش رو کار نداریم ) ولی به همون دلیل که شروع کردم به همون دلیل هم تموم کردم .
اصلا دوست ندارم بحث وزارت من دوباره بخواد بحث بشه ، یه وزير بود که ی دوره کار کرد و کارش تموم شد ، چه خوب و چه بد ولی تموم شد و برگشتی هم نداره چون ادامه دادنش فایده ای هم نداره دیگه .
همیشه اخلاق و رفتار من طوری بوده که نیمه پر لیوان رو میبینم و در مورد وزارت هم این بحثها رو نادیده میگیرم و به جاش این حرفهایی که قبلا تو همین تاپیک زدی رو تو ذهنم به یادگار میذارم :
نقل قول:
آقا یکی نمی خواد یه تحول اساسی به این رول بده بابا وزیرم یه جونی داشت...خوب بیچاره از خستگی مرد...خیی خوب کار کردا وضع رول بهتر از قبل شد...
...اما بازم می گیم که این کتابه که تموم میشه و چیزی که می مونه همین روله چیزی که با اومدن وزیر هم به تکامل خودش نرسیده 100%اگه مدیرا هم در رول به صورت قوی شرکت می کردن این رول خیلی قوی تر از این حرفا بود...