جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

21 کاربر(ها) آنلاین هستند (11 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
19
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک:
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 4 مرداد 1385 10:37
نمایش جزئیات
آفلاین
هی وزیر یواش یواش : برو از آلبوس بپرس تو چت من چی بهش گفتم و قرار بوده من و توماس چه ستادی راه بندازیم آیا حرف های خودم در مسنجر یادت رفته ؟!؟ هی وزیر کجا کجا برو از آلبوس بپرس بهش گفتم میخوام ستاد ماندگاری وزیرو تشکیل بدم با توماس و استر ! هی وزیر کجا کجا آیا کسی پست های بعدی ما رو هم تو گریف بهت گفته چی نوشتیم ؟ نه خودم برات مینویسم !
نقل قول:
رونان جان با ارزش فراوانی که برای شما و رول های زیبایت قائلم باید بگم حق با توئه و وزیر خوب سایت رو متحول میکنه و دراکو هم وزیره خوبی بود و هست و من تمام سعیمو میکنم تا اون بمونه ولی نمیدونم میتونم اینکارو کنم ؟ پس اگه نتونستم تمام سعیمو میکنم تا یه گلی مثله استرجس رو به وزارت برسونیم.


توی تالاره خصوصیمونو شما نمیبینی شهاب جان ولی من از شما دفاع کردم ؟ دوباره میگجم برو از آلبوس بپرس من تو مسنجر چی بهش گفتم ؟! هی وزیر کجا کجا به قول توماس گوش به فرمان تو!

میتینگ ها یادت نره تنها حرفی که از من در میومد
هر یک کلمه دو کلمش وزیر و مردمی بود !

قربونه وزیر ما قدر نشناس نیستیم هی ویزیر کجا کجا ؟ جادوگران و وزارت جادو ماله تو اگه خواستی من کارمو تو ارتش شروع میکنم ولی بدون ما خائن نیستیم ! قربونه ویزیر مردمی حال حاضر دراکو ! هگر کوچولو !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه قبلیم
اگه میخواین سوابقمو بدونید حتما یه سر به اطلاعات اضافی من بزنید !
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 4 مرداد 1385 10:20
نمایش جزئیات
آفلاین
نظرات شخصی یک بی طرف :
وزیر جون، انتخابات وزارت قرار بود هر 6 ماه به 6 ماه باشه که انگار موافقت نکردن ملت و الان یک سال به یک سال هستش و به زودی باید انتخابات جدید برگزار بشه . هیچ وزیری هم نمیتونه از انتخابات در بره .
خب خودتم که گفتی ! وزارت ارث بابای کسی نیست که همیشه دست یه وزیر مخصوص باشه . حالا گذشته از همه این حرفا که نمیدونم ققی چی کار کرده و گریفیا نامردی کردن و اینا دوره وزارت شما داره تموم میشه عزیز .
حالا هر چقدرم که شما برنامه داشته باشی بازم دلیل نمیشه که از وزارت خلع نشی ( مثل این میمونه که رئیس جمهور دم انتخابات بگه منو برندارین من تازه میخوام کارامو شروع بکنم ! ) .
دراکو جان فقط طرفدارای سر سختتو نبین، یکمم به فکر مخالفات باش که بی صبرانه منتظر انتخاباتن . به نظرت مخالفا گناهی دارن که میخوان یکی دیگه وزیرشون باشه ؟

اینا رو گفتم واسه این که بهت بگم جناب وزیر، اصلا این چیزا ناراحتی و اعصاب خوردی نداره . اصلا نباید از کسی گله کنی عزیز جون . آقا جون اصلا فرض کن که ققی تورو از وزارت خلع کرد . هیچ فرقی نداره چونکه اصلا خودت خود به خود به زودی خلع می شدی .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 4 مرداد 1385 00:34
نمایش جزئیات
آفلاین
توماس جان باشه به دل نمیگیرم ولی بدون کارتون خیلی درسته

ولی واقعا دردناکه این وضعیت ! واقعا وحشتناکه ! وحشتناک ... وحشتناک ... وحشتناک !!!!!!

« بذاريد یه نفر بمیره بعد دنبال ارث و میراثش باشید »

وقتی یکی از بچه ها پستهای شما تو گريفندور رو برام تعريف کرد کاش بودید و میدیدید که همون بهتر نبودید .

واقعا دم همگیتون گرم !
دوست دارم به لیست کادر جدید من نگاه کنید و ببینید چند نفر از گريفندور تو لیست بود و چند نفر از اسليترين !
تنها اسلیترينی بلیز زابینی بود که به شایستگیش هیچ کس شک نداره .

اینکه وزیر از کدوم گروه باشه یعنی این قدر مهمه که از الان که هیچ خبری نیست شروع کردید به متحد کردن بچه ها برای انتخاب وزير از گريفندور ؟ یه نگاهی به تعداد بکن فقط :

کادر وزارت :
گریفندور = 8 نفر
راونکلاو =3 نفر
هافل پاف و اسلیترين = یک نفر

مگه غیر از این بود که شایسته ها تو کادر وزارت بودن ؟ تعصبم به گروه اسلی رو لااقل خود تو میدونی که دوره قبل مدرسه هاگوارتز کی اسلیترين رو اول کرد ، این دوره جدید کی اسلی رو از شوک در اورد ؟ کدوم یکی از اعضای قدیمی سایت حاضر شدن تو مدرسه شرکت کنن ؟ همشون ارزشی میدونن اونجا رو ! همش به خاطر تعصب به مدرسه و گروه بود ؛ پس باید کل کادرم از اسلی میشد دیگه !
شنیدن همین حرفهاست که برای ادم دردناکه ...

هنوز گورمون خشک نشده دنبال وزارت و این حرفا هستید !
بابا ایول ...
شما دیگه کی هستید ؛ دست فردين رو بستید

دم همگیتون گرم ! خیلی بزرگواريد ... خیلی با مرامید !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

وزیر مردمی اورجینال اسبق


تک درختم سوخت ، پس بذار جنگل بسوزه
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 4 مرداد 1385 00:26
نمایش جزئیات
آفلاین
بابا شما چتون شده دیگه.
اقا من همینجا اعلام میکنم با اینکه من هیچ کاره بودم در وزارت ولی باز دوست ندارم از وزارت بره.اصلا روزی که خبر رو شنیدم داشتم دق میکردم.دوست داشتم سرم رو بزنم به دیوار.ولی یک چیزی ارومم کرد.اون این بود که اگر دراکو وزیر نباشه باز پیش من هست و تو اسلی کمک میکنه.و الان هم فقط تنها امیدم به همینه.
باز هم میگم من هم دقیقا حرف هام مثل توماس هست و چاکر دست بسته دراکو هستم.
ممنون
با تشکر-ایگور کارکاروف!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: این نحوه برخورد،شایسته وزیر نبود!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 4 مرداد 1385 00:03
نمایش جزئیات
آفلاین
همین الان...دقیقا 3 دقیقه پیش اتفاقی افتاد که واقعا اعصاب و کل تفرکات منو به هم ریخت.
در مسنجر با پیغامی از وزیر مواجه شدم و واقعا متلک هاش خوردم کرد...نابود شدم...درسته از موضعم کنار نمیرم اما مثله اینکه باید تفکر وزیرو نسبت به خودم درست کنم.
پیام تغریبا به این صورت بود:
شهاب(وزیر):دمت گرم واقعا دمت گرم
من:
وزیر:واقعا دمت گرم...یه چیزی بهت میگم...دیگه بعدش هیچی نگو
من:
وزیر:واقعا دمت گرم...هنوز هیچی نشده میخوای وزیر رو از گریف انتخاب کنی؟
من:من باید از خودم دفاع کنم
وزیر:بسه....بسه...
و بعد آفلاین شد.
من واقعا بعد این مساله خیلی ناراحت شدم.یعنی واقعا وزیر درباره من چی فکر کرده؟یه فرد خائن به دنبال منافع شخصیش؟

شهاب عزیز،وزیر همیشه مردمی سایت جادوگران:

من هیچ مشکلی با وزارتت نداشتم هیچ واقعا هم طرفدارش بودم...تو کابینه خودت بودم...فرمانده ارتش بودم...حتی موقعی هم که تو سایت فعالیت چندانی نداشتم اومدم تو سایت و بهت رای دادم.
اما حالا چی؟تا حدی میتونم بگم پیغامت گریم رو در آورد.وحشتناک ناراحتم کرد...هیچ وقت چیزی رو که بهم گفتی یادم نمیره...من هیچ چیزی ازت به دل ندارم...تو هم نداشته باش...قصد و قرضی نداشتم.
این هم تصمیم من نبود...گریفندور بود که این تصمیم رو گرفت.
و بدبختانه همیشه در همه جا هز اتفاقی بیفته مسئولش سر دسته گروه.مطمئنم به شهاب(هاگرید)هم چنین حرفی رو خواهی زد.اما وزیر عزیز،هم من و هم شهاب تو کابینه خودت بودیم و من هیچ وقت نمیتونم ننگ خیانت رو تحمل کنم.
همچنین کسی رو که برای وزارت در نظر گرفتیم تا ازش حمایت کنیم...اون که از ما هم بهت نزدیک تر بود.استرجس پادمور معاون وزیر بود...آیا نبود؟!
ما در ارتشت آماده به خدمت نبودیم؟!دو دوره فرمانده ارتشت بودم اونوقت بیام بهت خیانت کنم؟
وزیر عزیز تو همیشه در قلبمون هستی و اگر حتی لب تر کنی که میخوای برگردی بدون هیچ درنگی ماجرای وزیر شدن یک گریفی یا هر کس دیگه ای رو تعطیل میکنیم...کسی نگه به توماس چه مربوطه...چون فکر کنم طبق وظایف تعریف شده رول پلینگم وظیفه ارتش برقراری نظم اجتماعی و رفاه و سلامت وزیره.
پس شهاب عزیز از من چیزی به دل نداشته باش که تقصیر من نیست...من هیچ وقت جسارت نمیکنم به سرورم خیانتی به این بزرگی بکنم.
من،هاگرید،پامور و یا خیلی کسان دیگه هنوز هم گوش به فرمان تو هستیم و حتی اگر هم استعفات قبول بشه(که از صمیم قلب آرزو دارم قبول نشه)باز هم گوش به فرمانتیم.
از من یا ما کینه ای به دل نداشته باش دوست عزیز من،وزیر مردمی سایت.

باز هم میگم منو ببخش
ممنونم
توماس
فرمانده ارتش وزارت جادو
گوش به فرمان وزیر،دراکو مالفوی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کاهنان مصری سه هزار سال قبل از میلاد این کتیبه قدرت و قهرمانی را پیدا کردند و برای آن محافظانی گذاشتند.تا 3 سال پیش کسی آخرین محافظ ر�
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 3 مرداد 1385 19:34
نمایش جزئیات
آفلاین
به به می بینم که باز آش پزونه فقط این وسط نخوداش کمه!

من نمی دونم چرا هر وقت سر هر جور قدرتی میشه آدما بچه بازیشون گل میکنه!

خجالت نمی کشید بحث وزیرو آوردید تو دعوا؟

این کلا یه چیز داخل روله بچه ها تو یاهو می تونن در موردش بحث کنند اما خار رول نمی تونند رولو دست کاری کنند!

فرضا ققی گفت اخراج!

خارج رول بوده... فکر نمی کنم با حرف کفتر بارون بیاد!



ققی تو هم خودتو لوس نکن ... بلاک شدن شناسه ت تموم شد "باید " برگردی! به خودتم گفتم این جا هم می گم! گنبد جادوگران بدون کفتر اصلا روحانی نیست!



و ...

راستی من تو سایت مشکل دارم پست که می خوام بزنم شکلکا و امکانات رنگ و فونتو اضافه کردن تصویر و ... برام نمیاد.

حال نداشتم پست جدا بزنم ببخشید! D:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 3 مرداد 1385 19:04
نمایش جزئیات
آفلاین
اهم از آوریل به خاطر حمایتش تشکر می کنم...امام من به شناسم کوچکترین اهمیتی نمیدم چون سال پیش هم همین اتفاق افتاد و این من بودم که آخرش باید می گفتم تقصیر من بود!!!
ولی خوب اصلا مشکلی نیست تازه من کلی بعدش با دمبول خنده و این حرفا برنامه فوتبال بیرون رفتن می چیدیم و کلا اینکه شناسه اصلا اصلا اصلا مهم نیست...
دوما این شکلک سابقا تو سایت معنای موفق باشی رو می داد ولی بنده اگه بگم منظورم چیز دیگه ای بوده در هر صورت شما برداشت موفق باشی رو هم می تونین بکنین ولی خوب اشکال نداره...
بحث کلی که بگم نه در مورد من و شناسه من دیگه بحث کنید و وزارت رو هم دیگه نخوندم دراکوی عزیز چون حرفهای شما در مقابل سنتون و اون حرفایی که تو مسنجر زدی و به سایت راه پیدا کرد حرف های بچگانه ای بود و من دروفغ جفنگیاتی رو که شنیدم فهمیدم نباید چیزی بخونم چون یه ذره ناراحتی که دارم فقط و فقط سر همین قضیه است...درهر صورت خوشحالم که کسایی که تهمت زدن واقعیت رو فهمیدن...و در آخر خواهضا هم بحث وزارت ور در مورد من جمعش کنین هم شناسه مو...چون جادوگران اهمیتی دیگه واسه من نداره و من دفاع کردم از خودم که حداقل دوستای خودم با اون حرفایی که شنیدن فک نکنن من عقده ای تشریف دارم و کلا شفاف سازی رو به هر چیزی ترجیح می دم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هووووووو?
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 3 مرداد 1385 16:24
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

هری پاتر نوشته:
آوریل جان مساله استفاده از یه شکلک نیست مساله مسخره کردن یه نفره و اون یه نفرم مدیره

شما میتونی در قوانین ببینی که مسخره کردن جرم محسوب میشه در اینجا


هری عزیز، بنده حرف شما رو قبول دارم، بله مسخره کردن هرفردی توی سایت و به خصوص مدیر در هرحال جریمه ای، بلاکی، چیزی داره! ولی شما اگه دقت کنین میبینین که دامبی گفته به علت استفاده از شکلک ققی رو بلاک کرده، و زمانی هم که گفته ققی بلاک شد، اون موقع ققنوس کوچکترین توهینی به کسی نکرده بود، من اینو میخوام بگم!

من نمیخوام بگم ققنوس رو نباید بلاک میکردین، اصلا نمیخوام در این مورد چیزی بگم، من اصلا در حدی نیستم که بخوام حرفی بزنم، من فقط میگم که در همه حالات مدیران باید یکسان رفتار کنند! اگه به خاطر شکلک بلاک میکنن باید همه اونا بلاک بشن، اگه نباید اون شکلک زده بشه باید توی قوانین چت باکس باشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=small]جادوگران برای هم?
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 3 مرداد 1385 15:14
نمایش جزئیات
آفلاین
آوریل جان مساله استفاده از یه شکلک نیست مساله مسخره کردن یه نفره و اون یه نفرم مدیره

شما میتونی در قوانین ببینی که مسخره کردن جرم محسوب میشه در اینجا

یک مساله بسیار مهم اینه که افراد فکر میکنن به صرف دوست بودن با یکی دو تا مدیر یا دو سه بار رفتن بیرون با همدیگه دیگه از حاشیه امنیت بی حد و مرز برخوردارن و هر کاری میتونن بکنن


باید بگم اینجا از مدیر بگیر تا کاربر کسی تافته جدا بافته نیست و در صورتی که اشتباه بکنه یا کار خطایی انجام بده باهاش برخورد خواهد شد.

قبلا مدیرانی هم بودن که تصور میکردن تا ابد اینجا موندگارن و هر کاری بکنن کسی بهشون چیزی نخواهد گفت ولی اینجا یه چیزی بالاتر از همه قرار داره و اونم قانون سایته کافیه یکی بر خلافش رفتار کنه تا متوجه بشه چطور خواهد شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 3 مرداد 1385 14:56
نمایش جزئیات
آفلاین
اول از همه چون از انم مسائل زیاد تو سایت اتفاق افتاده ، نمیخوام زياد هم بزرگ بشه چون موضوعات از این بزرگتر هم در تاريخ سایت بارها اتفاق افتاده و به خوبی و خوشی تموم شده پس آتیش معرکه رو اول خواهشا تند نکنید ! یه وزيری بود که به دلایلی استعفا کرد ( قابل توجه کاربران )

این در مورد کاربرا ؛ اما میمونه من و ققی !
اول از همه این موضوع به من و تو مربوط میشد که تو مسنجر هم صحبت کردیم چون همون طور که تو متن استعفا گفتم ، برای اینکه این موضوع کش پیدا نکنه و به بحث و جدال نکشه استعفا دادم تا همه چیز با خوبی و خوشی تموم بشه و منافع سایت رو به خودم ترجیح دادم که وارد بحث نشه و اصل و پایه استعفا هم از همین جا اومد .

دوما این موضوع حذف کاربر شدن ققی به هیچ عنوان به قضیه وزارت مربوط نمیشه و به دلیل تخلف در قوانین سایت و چت باکس بوده که اشتباه بوده یا مسائل دیگه اش رو من خبر ندارم اما از این موضوع خیلی ناراحتم و حتی اول از همه از بیل پرسیدم که موضوع چی بوده و اتفاقا براش جالب بود عکس العمل من ؛ ولی وقتی این خبر رو شنیدم ناراحت شدم چون هر چی باشه همگی با هم دوستیم و به قول سرژ تو میتینگا همدیگه رو میبینیم .

اما در مورد صحبتهای ققی :

در مورد اینکه گفتی مسنجر جنبه قانونی نداره !
این حرفت واقعا غیر منطقیه ؛ یعنی چی مسنجر جنبه رسمی نداره؟ یکی از وسائل ارتباط جمعی که بیشتر به کار ما میاد همین مسنجره که با هم صحبت کنیم و در ارتباط باشیم که خبرها و هماهنگی ها رو با هم بکنیم .
پس مسنجر و غیر مسنجر خنده داره به نظر من ! یعنی مثلا اگر همون حرفا با پیام شخصی زده میشد رسمی میشد و تو مسنجر غیر رسمی ؟ اینو نمیتونم قبول کنم چون وسیله ارتباطی ما مسنجره

در مورد استعفا :
بحثش از دو ماه پیش بود که یه دوره جدید برگزار بشه که من به خاطر امتحانات نبودم و بعد از اینکه برگشتم هم خیلی از دوستان اینو بهم گفتن و جالبه که اکثرا هم مدیرای سایت بودن ( کريچر ، کرام و کوييرل و ... ) که گفتن حذب میخواد انتخابات بذاره !
گفتیم خوب فعلا که به خودم چیزی نگفتن و مام ادامه میدیم تا ببینیم چی میشه !
اصل وزارت دوره من از تابستون شروع میشد چون وقت همه بچه ها و از جمله خودم بازتز میشد و هماهنگ کردن و اجرای کارها راحتتر از دوران قبل از اون ! شاید کارهایی که تا الان انجام شده بود صرفا در محدوده وزارت بود که نصف نصف کارهایی که قرار بود انجام بشه هم اجرا نشده بود تا تابستون شروع بشه و بعد از برگشتن من ، همون طور که دیدید کادر جدید انتخاب شد تا به طور رسمی کارمون شروع بشه و میتونید از بچه ها بپرسید که یک هفته تمام من چقدر باهاشون تک به تک هماهنگ کردم که وظیفه هر کدومشون در قالب برنامه های جدید چیه و باید چی کار بکنن و در مورد برنامه های اصلی برای رول پلینگ سایت هم با آنیتا بارها و بارها صحبت کردیم و بیشتر از همه در جريان کارهای آینده ما بود و دقیقا همون روز بعد از تموم شدن همه کارها ، وارد میشیم که شروع کنیم و یه کنفرانس کذایی که انتخابات دوره جدید میخواد برگزار بشه !
اولا قبول کن واسه ادم سوزش داره که بعد از این همه هماهنگی و برنامه ريزی یکی بیاد بگه دورت تموم شده که ادم دلش میخواد سر به بیابون بذاره .
دوما نخیر شما بنده رو اخراج نکردید ( اگرچه با همون فونت زرد معروف و به همون درشتی بعدا نوشتی اخراج ! که میتونستی همونو بذاری چون من از این جور کارای بلد نیستم ولی آرشیوت رو چک کنی میبینی و شاید هم بدونی خودت ولی میذارم به حساب حرفای من ! روی این اصلا مشکل نداریم ولی اینکه میگی نگفتم رو میگم که گفتی اما خوب به حساب مسائل پشت بندش میذارم و هیچ هیچ مشکلی سر این حرف نیست ) ؛ فقط گفتید 15 مرداد دوره جدید انتخابات برگزار میشه ... اولا این ده دوازده روز من هرکاری میخواستم بکنم به جایی نمیرسید ، دوما وقتی قرار بود از همون روز به طور رسمی کار جدید شروع بشه مگه دیوانم شروع کنم در حالی که میدونم چه خبره چند روز بعد ؟ تو خودت باشی و بدونی این طوری میخواد بشه ادامه میدی در حالی که روز اول اجرای کاراته ؟ سوما من خودم قبل از اینکه بخواد حرف و حدیث پیش بیاد که تو باید بری و یکی دیگه بیاد استعفا دادم تا بحثی پیش نیاد که دوره جدید وزارت رو عقب بندازه .
این سه دلیل استعفا بعد از صحبت شما بود .
وزارت ارث بابام که نیست بخوامش !
دوره جدید میخواستید بذاريد خوب منم کنار رفتم تا یه پله جلوتر بريد که سر ورداشتن من مشکلی نباشه و مورد بعد هم همون حرف اولم که نمیخواستم این بحث کشدار بشه و گفتم با خوبی و صلح برم کنار و خودم استعفا بدم بهتره.

تخم یه چیز وقتی پاشیده بشه ، دیگه نمیشه هیچ جوری جمعش کرد .
« یک دقیقه با عزت بهتر از صد سال با ذلت »
خودم عطایش را به لقایش بخشیدم تا در کمال ارامش تموم بشه و بحثهای پشت بندش ادامه پیدا نکنه .

مدیرا گفته بودن حذب انتخابات رو برگزار کرد ، خوب منم این پست رو مجبورم مدیون حذب بدونم ( درست یا غلطش رو کار نداریم ) ولی به همون دلیل که شروع کردم به همون دلیل هم تموم کردم .

اصلا دوست ندارم بحث وزارت من دوباره بخواد بحث بشه ، یه وزير بود که ی دوره کار کرد و کارش تموم شد ، چه خوب و چه بد ولی تموم شد و برگشتی هم نداره چون ادامه دادنش فایده ای هم نداره دیگه .

همیشه اخلاق و رفتار من طوری بوده که نیمه پر لیوان رو میبینم و در مورد وزارت هم این بحثها رو نادیده میگیرم و به جاش این حرفهایی که قبلا تو همین تاپیک زدی رو تو ذهنم به یادگار میذارم :

نقل قول:

آقا یکی نمی خواد یه تحول اساسی به این رول بده بابا وزیرم یه جونی داشت...خوب بیچاره از خستگی مرد...خیی خوب کار کردا وضع رول بهتر از قبل شد...
...اما بازم می گیم که این کتابه که تموم میشه و چیزی که می مونه همین روله چیزی که با اومدن وزیر هم به تکامل خودش نرسیده 100%اگه مدیرا هم در رول به صورت قوی شرکت می کردن این رول خیلی قوی تر از این حرفا بود...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

وزیر مردمی اورجینال اسبق


تک درختم سوخت ، پس بذار جنگل بسوزه