من می خوام این بحث رو تموم کنی ، شما مثل این که با این کار مخالفی نه ؟
حالا که خودت می خوای ..... اولا علائم نگارشی رو سعی کن استفاده کنی ، در بهتر خوندن نوشته ی شما به فرد کمک می کنه . اصلا مشخص نبود که کدوم جمله سوالی بود و کدومش خبری بود و ... !
نقل قول:
هر پستي كه بيست خط داشته باشه پسته چيز داريه
نه ! من همچین چیزی نگفتم . یک وقتی در همین سایت خودمون بود که اصلا کوتاه نویسی مهم بود . کوتاه نویسی یکی از انواع زیبا نویسیه . به شرطی که بتونی توی همون نوشته ی کوتاه ، منظورت رو به خواننده برسونی . اگر بتونی همچین کاری بکنی ، اون وقت ِ که خوب نوشتی و پستت به قول خودم و خودت « چیز » داره !
نقل قول:
خوب من رول پلينگ در اين حد
نقل قول:
شما به جاي پيشرفت با پاك كردن پست به من بي احترامي ميكنيد
به یاد ندارم که پاک شدن پست ها بی احترامی باشه . اگر این طوره ، پس الان همین خودم من باید بذارم از سایت برم این قدر که پست هام پاک شده !
پاک شدن پست به خاطر اینه که نظم تاپیک به هم نخوره . من اون پست رو بی ارزش دونستم ، و گفتم که چیزی نیست که بشه در کنار پست های دیگه قرار بگیره !
پس تنها راهش اینه که پاکش کنم ! مگر این که شما به خاطر این که تعداد پست هاتون بره بالا ، پست می زنید ! این طوره ؟
نقل قول:
در كل من مشكلي در پست نديدم تبليغ يه برنامه بود
منم نگفتم مشکل ! گفتم بدون محتوا بود !
تبلیغ اون برنامه رو که کردی ، خود اون برنامه رو هم می ذاشتی ! مثل اینه که من بیام یک پست بزنم و بگم فلان موقع مثلا برنامه ی فلان پخش میشه . خب این پست چی داره ، جز اظهار وجود ؟؟ (

)
نقل قول:
منم تنها جايي پست ميزنم كه ناظر سطح فكري پايين داشته باشه

واقعا نمی دونم این جمله ت رو چه طور برای خودم تعبیر کنم ! سطح فکری پایین ؟
خدا رو شکر ما در جادوگران ، ناظر بوقی و سطح فکر پایین نداریم ! یکیش خود من !
ولی واقعا از این حرفت ناراحت شدم ! سطح فکری پایین یعنی چی ؟؟
----------------------------------------------------------------
پ-ن : من دیگه پستی در مورد این موضوع نمی زنم ! بهتره شما هم ادامه ندی . پیام شخصی برای همین کاراس دیگه !

----------------------------------------------------------------------
ویرایش ! خودت می دونی اولش اشتباه نوشته بودی ! ویرایش کردی ! منم پایین ویرایش شده رو می ذارم !
نقل قول:
منم تنها جايي پست ميزنم كه ناظر سطح فكري پايين نداشته باشه
کاملا مشخصه که برای بالا بردن تعداد پست هات ، پست می زنی ! منظورت از ناظری که سطح فکری پایینی داره ، من بودم ؟
اوکی ! تو می تونی هر جا خواستی پست بزنی ، ولی عین پستت توی تی وی ! اون وقت ببین فقط منم که پاک می کنم یا همه این طورین !
آقای سطح فکری بالا !