جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

60 کاربر(ها) آنلاین هستند (49 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
58
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  172 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  348 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 19 تیر 1385 22:18
نمایش جزئیات
آفلاین
جالبه...برای خودم متاسفم...برای همه متاسفم!
بلرویچ تازه منو از خواب بیدار کرد!واقعا حرفای جالبی زد.
از خودم شرمنده ام که برای بهترین عضو تازه وارد شدن تو مسنجر سند تو آل کردم و حتی به منظور به دست آوردن رای توی تالا گریفیندور یه پست زدم...به این موضوع اعتراف می کنم که کارم کاملا اشتباه بود!

وقتی اشتباهمو فهمیدم که بلرویچ تو مسنجر این موضوع رو گوشزد کرد که انتخابات این دوره دقیقا داره عکس عمل می کنه!
یعنی توی بعضی زمینه به جای بهترین ها بدترین ها انتخاب می شن!

بزارید یه مثال بزنم که حاضرم شرط ببندم 99% شما این حرف رو قبول دارید.
پرسی ویزلی ای که داره به عنوان جادوگر ماه انتخاب می شه چی کار کرده؟
آیا اینکه آدم چند تا پیام شخصی بفرسته و به همه بگه که بهش رای بدن شایستگی فرد رو برای انتخاب شدن نشون می ده؟
آیا هک کردن یک سایت دیگر هری پاتری و فخر فروشی برای مدیران این سایت نشونه لیاقت یه فرده؟!!!!!!!!!
واقعا پرسی ویزلی چی کار کرد؟چرا باید جادوگر ماه بشه؟!
واقعا برای همه اونایی که رای هاشون رو از روی دوستی و جون من جون تو دادن متاسفم!
خوشبختانه من قبل از اینکه فرصت از دست بره یه رایی رو که از روی دوستی داده بودم ویرایش کردم و اونو به فرد لایق دادم!
دوستان...یه خورده فکر کنید!غیر اینه که رای هاتون همه از روی فرندشیپ بود؟
حتی خود من که کلی رای توی بهترین عضو تازه وارد آوردم مطمئنم که بیشتر اون رای ها از روی دوستی به من داده شده و خیلیا حتی نمی دونن که من تو این مدت فعال بودم یا نه!
خیلیا میان از روی پست قبلی می بینن که مثلا فلانی به هدویگ رای داده پس منم رای بدم!
این غیر از بچه بازیه؟این غیر از مسخره بازیه؟
واقعا که!برای همه متاسفم...برای همه...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 14 تیر 1385 14:17
نمایش جزئیات
آفلاین
انقل قول:
پ-ن : من دیگه پستی در مورد این موضوع نمی زنم ! بهتره شما هم ادامه ندی . پیام شخصی برای همین کاراس دیگه !

ببين اين يه بحث خصوصي بين من و شما نيست اين مشكل بزرگ كه خيلي از كاربر با ناظر را دارن كه پستاشون بي مورد پاك ميشه. اين كار مخصوصا براي تازه واردا با عث سر خورده شدنشون ميشه ديگه از حال و هواي پست زدن در ميان
نقل قول:
به یاد ندارم که پاک شدن پست ها بی احترامی باشه . اگر این طوره ، پس الان همین خودم من باید بذارم از سایت برم این قدر که پست هام پاک شده !

ببين اينو نبايد به ياد بياري بايد دركش كني عزيزم. ببين من نگفته كه پاك شدن پستا بي احتراميه من گفتم كه پاك شدن بي دليل پستا بي احتراميه و مثال براتون زدم و من هنوز اعتقاد دارم كه پستم دلييل براي پاك كردن نداشت نه از موضوع تاپيك جدابود... نه بي ناموسي بود... نه غير رولو.
ضعيف بودن يه پست دليل براي پاك كردن پست نيست كسي كه رول پلينگش ضعيف حق نداره پست بزنه اين عدالته؟!
نقل قول:
تبلیغ اون برنامه رو که کردی ، خود اون برنامه رو هم می ذاشتی ! مثل اینه که من بیام یک پست بزنم و بگم فلان موقع مثلا برنامه ی فلان پخش میشه .

ببينم مگه جادوگري تي وي يه شبكه تلوزيوني نيست؟تو يه شبكه تلوزيوني اعلام برنامه نداره؟اول من اومدم يه چند تا پيام بازرگاني الكي به پستام اضافي كنم ديدم كه اين كار كار بيهوده اي و وقت مخاطب كسايي كه پستمو ميخونن رو تلف ميكنم

نقل قول:
خب این پست چی داره ، جز اظهار وجود ؟؟

اگه ميشه در مورد اين جمله ت بيشتر توضيح بده

راستي شرمنده از ناظر عزيز اصلا حواسم نبود كه نبايد دوتا پست رو پشت رو سر هم بزنم بالاخره بايد تعداد پستامو بالا ببرم ديگه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط فنریر گری بک در 1385/4/14 15:38:26
وقتي به دنيا مي آيم:سياهم
وقتي بزرگ مي شوم:سياهم
وقتي مريض مي شوم:سياهم
ولي تو
وقتي به دنيا مي آيي:صورتي هستي
وقتي بزرگ مي شوي:سفيد
وقتي مري
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 تیر 1385 18:52
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
کاملا مشخصه که برای بالا بردن تعداد پست هات ، پست می زنی ! منظورت از ناظری که سطح فکری پایینی داره ، من بودم ؟

ببین من الان سه سال تو سایتم اگه روزی یه پست میزدم الان خودت حساب کن که تعداد پستام چقدر میشد
به هرکسی بتونی این حرفو بزنی به من نمیتونی
سطح فکری پایینت به همین خاطره
الان تو کافی نتم وقت ندارم
آفرین آفرین خیلی منو ضایع کردی
خب بچه ها من رفتم که برگردم اما رفتم که رفتم ...خداحافظ
خوب بچه ها خداحافظ شاید یه روز دیگه دوباره برگشتم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط فنریر گری بک در 1385/4/13 18:55:16
وقتي به دنيا مي آيم:سياهم
وقتي بزرگ مي شوم:سياهم
وقتي مريض مي شوم:سياهم
ولي تو
وقتي به دنيا مي آيي:صورتي هستي
وقتي بزرگ مي شوي:سفيد
وقتي مري
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 تیر 1385 12:48
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خوام این بحث رو تموم کنی ، شما مثل این که با این کار مخالفی نه ؟

حالا که خودت می خوای ..... اولا علائم نگارشی رو سعی کن استفاده کنی ، در بهتر خوندن نوشته ی شما به فرد کمک می کنه . اصلا مشخص نبود که کدوم جمله سوالی بود و کدومش خبری بود و ... !

نقل قول:
هر پستي كه بيست خط داشته باشه پسته چيز داريه


نه ! من همچین چیزی نگفتم . یک وقتی در همین سایت خودمون بود که اصلا کوتاه نویسی مهم بود . کوتاه نویسی یکی از انواع زیبا نویسیه . به شرطی که بتونی توی همون نوشته ی کوتاه ، منظورت رو به خواننده برسونی . اگر بتونی همچین کاری بکنی ، اون وقت ِ که خوب نوشتی و پستت به قول خودم و خودت « چیز » داره !

نقل قول:
خوب من رول پلينگ در اين حد




نقل قول:
شما به جاي پيشرفت با پاك كردن پست به من بي احترامي ميكنيد


به یاد ندارم که پاک شدن پست ها بی احترامی باشه . اگر این طوره ، پس الان همین خودم من باید بذارم از سایت برم این قدر که پست هام پاک شده !
پاک شدن پست به خاطر اینه که نظم تاپیک به هم نخوره . من اون پست رو بی ارزش دونستم ، و گفتم که چیزی نیست که بشه در کنار پست های دیگه قرار بگیره !
پس تنها راهش اینه که پاکش کنم ! مگر این که شما به خاطر این که تعداد پست هاتون بره بالا ، پست می زنید ! این طوره ؟

نقل قول:
در كل من مشكلي در پست نديدم تبليغ يه برنامه بود


منم نگفتم مشکل ! گفتم بدون محتوا بود !
تبلیغ اون برنامه رو که کردی ، خود اون برنامه رو هم می ذاشتی ! مثل اینه که من بیام یک پست بزنم و بگم فلان موقع مثلا برنامه ی فلان پخش میشه . خب این پست چی داره ، جز اظهار وجود ؟؟ ( )


نقل قول:
منم تنها جايي پست ميزنم كه ناظر سطح فكري پايين داشته باشه


واقعا نمی دونم این جمله ت رو چه طور برای خودم تعبیر کنم ! سطح فکری پایین ؟
خدا رو شکر ما در جادوگران ، ناظر بوقی و سطح فکر پایین نداریم ! یکیش خود من !
ولی واقعا از این حرفت ناراحت شدم ! سطح فکری پایین یعنی چی ؟؟

----------------------------------------------------------------
پ-ن : من دیگه پستی در مورد این موضوع نمی زنم ! بهتره شما هم ادامه ندی . پیام شخصی برای همین کاراس دیگه !

----------------------------------------------------------------------
ویرایش ! خودت می دونی اولش اشتباه نوشته بودی ! ویرایش کردی ! منم پایین ویرایش شده رو می ذارم !

نقل قول:
منم تنها جايي پست ميزنم كه ناظر سطح فكري پايين نداشته باشه


کاملا مشخصه که برای بالا بردن تعداد پست هات ، پست می زنی ! منظورت از ناظری که سطح فکری پایینی داره ، من بودم ؟
اوکی ! تو می تونی هر جا خواستی پست بزنی ، ولی عین پستت توی تی وی ! اون وقت ببین فقط منم که پاک می کنم یا همه این طورین !
آقای سطح فکری بالا !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پيتر پتي گرو در 1385/4/13 12:53:48
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 تیر 1385 12:32
نمایش جزئیات
آفلاین
چرا چيزي نداشت. چيز داشتن رو ميشه براي من تعريف بكوني تا معني چيز داشتن رو بدونيم هر پستي كه بيست خط داشته باشه پسته چيز داريه خوب من رول پلينگ در اين حد نيست شما به جاي پيشرفت با پاك كردن پست به من بي احترامي ميكنيد
در كل من مشكلي در پست نديدم تبليغ يه برنامه بود منم الكي دوست ندارم پر و بال بدم چون دوست ندارم وقت كسي رو بگيرم با خوند چيزاي بي مورد
منم تنها جايي پست ميزنم كه ناظر سطح فكري پايين نداشته باشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط فنریر گری بک در 1385/4/13 12:41:17
وقتي به دنيا مي آيم:سياهم
وقتي بزرگ مي شوم:سياهم
وقتي مريض مي شوم:سياهم
ولي تو
وقتي به دنيا مي آيي:صورتي هستي
وقتي بزرگ مي شوي:سفيد
وقتي مري
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 تیر 1385 12:01
نمایش جزئیات
آفلاین
گری بک عزیز !

پست شما رو توی جادوگر تی وی من پاک کردم . من فکر می کردم خودت متوجه شدی که چرا پاک شده و نیازی به ویرایش کردن پست و نوشتن دلیل نبود .

همون وقتی که پستت رو زدی ، من خوندم . چیزی نداشت که واقعا به خاطرش یک پست بزنی . یعنی ابتدا داشت ، ولی انتها نداشت .

اشتباه از من بود که دلیلشو ننوشتم ، باید کاملا توجیه میشدی.

پستت پاک شد ، چون ربطی به تی وی نداشت .

منتظر پست های بهترت در اون انجمن هستم !

ناظر انجمن - پتی گرو

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 تیر 1385 03:04
نمایش جزئیات
آفلاین
ببينم كي پست منو تو جادوگر تي وي پاك كرد اگه ميشه بگه مشكل اين پست چي بوده يا بگيرم ديگه از اين پستا نرنيم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
وقتي به دنيا مي آيم:سياهم
وقتي بزرگ مي شوم:سياهم
وقتي مريض مي شوم:سياهم
ولي تو
وقتي به دنيا مي آيي:صورتي هستي
وقتي بزرگ مي شوي:سفيد
وقتي مري
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 12 تیر 1385 21:24
نمایش جزئیات
آفلاین
لطفا نوشته های مرا هم نقد کنید تا سطحم بالاتر رود و در زندگی موفق تر شوم.

به هاگرید هم لطفا گیزر! ندهید تا بهتر بحس کند.

با تشکر
دست حق به دامانتان

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نقل قول:
از هر هزار مرد، یکی رهبر مرد های دیگر میشود... بقیه همه دنباله رو زن ها هستند!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 12 تیر 1385 18:30
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا ترو خدا گيزر نديد من نميتونم يعني كلآ از بحس خوشم نمي آد براي همينم درست نميتونم تو نحوه ي برخورد چيزي بنويسم .
اول : من پي سي ام خراب شده چند روز وقت بديد كار من درست شهو بيام به كارام برسم.
دوم : ها چرا تالار اسرار ناظر نداره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه قبلیم
اگه میخواین سوابقمو بدونید حتما یه سر به اطلاعات اضافی من بزنید !
نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 10 تیر 1385 03:03
نمایش جزئیات
آفلاین
خب مشکلی نیست...میتونم براتون یه کم توضیح بدم!


تمام چیزهایی که به سایت مربوط میشه و جالبن رو باهاشون هیچ مشکلی نداریم!

مسائل درون سایتی رو متوجه میشید یعنی چی؟!!...این مسائل رو گفتن در چت باکس هیچ اشکالی نداره!


ولی در مورد اون شش مورد:

1-ایام مناسبتی مثلا مثلا شهادت ها و جشن ها....اینجور مسائل ماگلی نباید در چت باکس در موردش بحث بشه...مثلا کسی نباید اینجور مسائل رو در موردش حرف بزنه یا تبریک و تهنیت بگه...ولی مثلا تبریک گفتن تولد دوسالگی فلور هیچ اشکالی نداره!
(البته باید بگم که به فونت درشت تویه چت باکس ایراد میگیریم!)

2-سلام چطوری؟!!....اینجور موارد واقعا چیز جالبی نیستن و فکر کنم واضح هم هست که چی میگم!...مثلا یکی میاد میگه: سلام ممد پاتر خوبی؟!!...ندیدمت امروز!!!....خب اینجور چیزا بلاک رو داره صددرصد!

3-فکر میکنم واضحه!...یه کمی مثل همون مورد دوم میمونه!

4 هم واضحه

نکته 5 هم در موردش توضیح دادم!

اما نکته 6- مثلا یکی میاد یه تاپیک رو تبلیغ میکنه میگه تاپیک خوبیه...بچه ها پست بزنین!...این مربوط به سایته اشکالی نداره ولی مثلا یکی میاد یه لینک میده و میگه به سایت فیفا سر بزنید خیلی خوبه!!!...یا مثلا یه سایت دیگه رو تبلیغ میکنه...اینا مشکل داره...فکر کنم خودتون درک بکنید!


به هر حال به صورت کلی میتونم بگم چیزهایی که واقعا به سایت ربط داره هیچ مشکلی باهاشون نداریم و چیزهایی که به خارج سایت متمایل بشن رو باهاشون مشکل داریم.

در کل به مرور زمان میبینید که چه چیزهایی ایراد گرفته میشه و چه چیزهایی ایراد گرفته نمیشه...سعی میکنیم اخطار بدیم تا بفهمید!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور