جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

77 کاربر(ها) آنلاین هستند (68 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
75
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  172 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  348 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 19 دی 1384 23:58
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من اینجا باید جوری باشه که هر کس هر طور که دلش می خواد بنویسه یعنی طنز و جدی هر دو با هم وجود داشته باشه...که خدا رو شکر از این نظر سایت در حالت تعادله ، ولی اینجوری که حد اقل من متوجه شدم همه جا باید نمایشنامه نوشت...این کار یه ذره تکراریه..اشتباه برداشت نشه ها ...منظورم اینه که خوب هیچ تنوع و فعالیت خاص دیگه ای به غیر از نماشنامه نوشتن به چشم نمی خوره(نمیدونم شایدم من اساسا اشتباه می کنم!) به هر حال به نظر من چیزی که مهمه اینه که همه سعی کنند همه جوری بنویسند..یعنی برای مثال کسی که متن های عالی جدی می نویسه ، سعی کنه که طنزم بنویسه تا فقط یک بعدی عمل نکرده باشه...اونوقت اینجوری همه تو همه چیز پیشرفت می کنن ...
خواهش می کنم جسارت منو به عنوان یک عضو تازه وارد ببخشید چون به هر حال من هنوز خوب با همه چیز آشنا نشدم و چیزهایی هم که گفتم فقط فقط نظر شخصی بودند! ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 19 دی 1384 23:31
نمایش جزئیات
آفلاین
فلور جان..ميدونم چي ميگي...دقيقا حسيه كه منم دارم...خب مني كه نميتونم مثل بقيه خوب بنويسم بايد تلاشمو كنم...مهم همينه..همه كه نميتونن عالي بنويسن..همه كه نبايد عالي بنويسن...بايد هم تلاش كنن...همين...منم سعي ميكنم هيمشه به رون ويزلي برسم يا به برادر حميد...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 19 دی 1384 23:20
نمایش جزئیات
آفلاین
اهم اهم من دوباره خودمو انداختم وسط

فقط یک مورد اگه کسی نتونه طنز بنویسه یعنی بره بمیره؟ بابا من بلد نیستم نیستم طنز بنویسم گناه دارم نمی تونم پایه شماها برسم بدبختم چی کار کنم نگید همش طنز شاید من نتونم بعد باید برم خودکشی امثال منم هیمین بلا سرشون می یاد

دوستان عزیز متنوع بنویسید هم طنز هم جدی هم متوسط هم ارزشی هم عالی هم خاله بازی همه ی اینا باهم خیلی جذاب می شه!

خواستم نمایشنامه خودم ضایع نشه چون ماله من خیلی چرته!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 19 دی 1384 23:07
نمایش جزئیات
آفلاین
اول از همه فلور جان.كاملا باهات موافقم.ولي من كه نديدم ناظري گفته باشه كه بايد پست بلند باشه.و فكر هم ميكنم ايراد از خود ما كاربر ها باشه

اين مشكل ريشه عميقي داره.از اون زماني بوجود اومد كه رول ها خاله بازي شده بود و بعد تصميم گرفتيم كه در رول از عنصر فضا سازي هم استفاده كنيم براي همين همون پست 5 خطي با فضا سازي شد20 خط
من از همون اول با فضا سازي زياد مخالف بودم چون نمايشنامه ها اصولا نبايد زياد فضا سازي داشته باشه ولي خب عده اي مثل من زياده روي ميكردن و جو رول رو ديگه كاملا ديالوگ كرده بودند

عقيدم اين بود و هست كه جاي كه به نظرمون رولمون خسته كننده ميشه براي تنوع از فضا سازي استفاده كنيم و يا در تاپيك هاي خاص

و اما يك مشكل ديگه كه به چشم سرژ حقير خورده:

جدي نويسي تا جاي زيباست كه زياده روي نشه.مثلا در يك تاپيك يا فوقش در دو تاپيك
همه بچه هاي قديمي ميدونن كه يكي از دلايلي كه آدم رو به سايت وابسته ميكرد پستهاي خنده دار امپراطور و يا گيلدروي و كينگزلي و يا بقيه بروبچز طنز نويس...و الانم كه ديگه اونا ينستن در به در دنبال پستاي برادر حميدم(البته با اينكه به نظرم برادر حميد يخورده و فقط يخورده بازم ميگم يخورده بايد روي رولش بيشتر و فقط يخورده بيشتر وقت بزاره تا غول رول نويسي در تمام دوران سايت جادوگران بشه..بازم ميگم..يخورده) و اصلا جذابيت رول به خندشه
رول پلينگ سايت جادوگران محل ثبت اثار هنري و ادبي كه نيست؟البته اون هم بجاش مثلا در تاپيك كاخ امپراطور واقع اين روحيه جدي نويسي شخص ميتونه به درستي ارضا بشه
رول پلينگ بايد يك مكان شاد و براي تفريح باشه.
يه چيز رو بايد دقت كنيم.اوايل وقتي نارسيسا بلك عزيز كه من هيمشه در حال ياد گرفتن رول از ايشون هستم و گاهي اوقات تنم مور مور ميشه از تعجب وقتي زيبايي رولشو ميبينم،دشاتم ميگفتم.اوايل نارسيسا وقتي شروع به جدي نويسي كرد خيلي به دليل تنوع براي ما جذاب بود.كلي هم حاليديم كه يك چنين عجوبه داستا نويسي پيدا شده.اون زمان به كوييرل هم گفتم.اگر فقط نارسيسا و فقط خودش اينگونه بنويسه هيچ ايرادي نداره.ولي بقيه هم مثل اون شروع كردن به جدي نويسي و الان رول داره تبديل ميشه به داستان هاي اشتراكي مربوط به هري پاتر.
مثلا من آخرين پست نارسيسا در هاگزميد رو حتي ميپرستم اينقدر پر محتوا بود ولي اگر يخورده آينده نگر باشيم ميبينيم كه تا عيد وقتي بيشتر بروبچز دارن جدي مينويسن ديكه رول از اون جذابيت ميافته
به نظر من فوقش بايد دو تا تاپيك جدي باشه و بقيه همون روال عادي طنز
البته طنز حساب شده نه 45 خط بنويسيم آخرشم معلوم نباشه چيه
خودتون الان تصور كنين كه تو سايت آن ميشي ميري تاپيكهارو ميخوني:
بودن يا نبودن؟مسئله اين است كه تو محكوم به مرگي يا انسان آزادي هستي(البته فكر نكنم كسي اينجوري ديگه بنويسه...يخورده اغراق كردم)
بري سر تاپيك بعدي اونم اينجوري...توصيف صحنه و از اين حرفا...
خب.بجاي اين كار آدم بره كتاب «زندگي،جنگ و ديگر هيچ» رو بخونه كه بهتره...اونم به اين خسته كنندگيه ولي خب يك اثر خيلي ارزشمنديه
خودم بعد از يك اتفاقي ديگه حس طنز نوشتن نداشتم.رفتم دو عدد رول جدي تقريبا نيهليستي زدم(توي هاگزميد و معجون عشق) آخرشم فقط يك عده خاص متوجه منظورم شدن بقيه هم تصميمي به خودكشي گرفتن براي همين ديگه اين روال رو ادامه ندادم ترسيدم شايد نسل جادوگر ها منقرض بشه حكومت بياد دست ساحره ها...( همگي دعا كنيد كه خداوندتان عقلم را به من برگداند )

در ضمن.از دوستاني كه وقت دارن تقاضا دارم كه برن تاپيك هايي كه غير نمايشنامه اي هست رو دوباره فعال كنن...چون تا تنوع نباشه جذابيت ايجاد نميشه...وقتي فقط رو نمايشنامه باشه حتي طنز هم باشه بازم خسته كننده ميشه.اين تاپيك هاي غير نمايشنامه اي(فقط ناظر اون فروم بايد خيلي مواظب اعضاي ارزشي باشه) تنوع ايجاد ميكنن.من خودم تا اونجاي كه وقت كنم از اين به بعد سعي ميكنم اونارو فعال كنم البته بهتره كه يكي از اعضاي خوب اين كارو بكنه تا بچه ها هم جذب بشن نه من.

اگر منظور منو متجه نشدين شرمنده.من از خردسالي اين عيب رو داشتم كه با كلمات نميتونم منظورم رو درست برسونم

با تشكر...يك پشيز بي خاصيت كه هيچي نوفهمه و معذرت ميخواد كه در اينگونه مسائل با عقل ناقصش دخالت كرده و چشم شمارو درد آورده...سرژ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 19 دی 1384 21:33
نمایش جزئیات
آفلاین
به شدت تاييد ميكنم شايد حتي با يه كلمه بشه 10 خط رو منتقل كرد. بايد بگم قانوني به طور رسمي براي اينكه پست كوتاه حتما و بايد ديليت بشه وجود نداره منتهي به دليل اينكه كمتر از 1 درصد افراد وقتي پست نيم خطي ميزنن پستشون درست و به جا هم هست اين يه درصد فداي 99 درصد بقيه شدن از ديد ناظران.
در واقع ناظر خودشو خلاص ميكنه براي راحتي كارش يه وجب ميگيره اگه به اون نرسيد ميزنه روي ديليت.

خودم هم قرباني همچين طرز فكري بودم پست يه كلمه ايم ديليت شد بدون اينكه ناظر حتي متوجه بشه معني پست چي بوده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 19 دی 1384 17:58
نمایش جزئیات
آفلاین
من اعتراض دارم! به مدیران و ناظران در ایفای نقش!نمی دونم من چندبار اینو گفتم کسی گوش نکرد امیدوارم ایندفعه گوش کنن!

چرا باید بیشتر از 10 خط نمایشنامه بنویسیم؟ شاید یکی تو 5 یا 7 خط بتونه یک نمایشنامه ی خوب بنویسه!چرا شما به تعداد خط نوشته کار دارید ؟ شاید یکی کم بنویسه ولی پرمحتوا!خواهش می کنم یکم برگردید به قدیما اون وقتا نمایشنامه ها کوتاه بود آدم می تونست سریع بخونه و پست بزنه ولی حالا همه نمایشنامه ها 100 خطی شده و آدم وقت نداره حتی یکیشو بخونه!و هرکی ماجرای نمایشنامه اش رو تموم می کنه یادمه تو کافه ی سه دسته جارو همه 10 خط می زدن و نصفه می زاشتن برای نفر بعدی نفر بعدی اونو جالب می کرد می زاشت برای بعدی ولی حالا چی؟ همه نمایش نامه هارو تموم می کنن نفری بعدی می مونه چی بنویسه!این اعتراضم هم به کاربراس هم به ناظرا

بازم یک چیز دیگه چرا ناظرا باید بگن مثلا بلند بنویسین؟ این خوب نیست به خدا باعث افت نمایشنامه ها می شه!و فقط چند نفر تو ایفای نقش فعالیتشون خوبه!

و در آخر همه ی این اعتراضارو کردم که بگم ملاک یک نمایشنامه ی خوب بلند بودنش نیست بلکه محتواشه پس نبینم بگید نمایشنامه بلند بنویسی بهتره ها!وقتی اینارو می بینم کفری می شم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 14 دی 1384 12:50
نمایش جزئیات
آفلاین
من که از آلبوس واقعا خوشم اومده، خیلی باحاله.
نمی دونم چرا هری در محفل نیست و این اعصاب منو خورد میکنه.
الستور محشره!!!
توی وایت تورنادو هرمیون نظر خودشو برای راب در نظر گرفته و داستانو نوشته و من به شدت ناحاراباشی هستم!!!
سرژ هم نمی دونم کیه که همه اینقدر دوستش دارند!!!
از خودمم بدم می یاد چون دائم تک روی میکنم، نمی دونم چرا!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 14 دی 1384 10:07
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه لوسیوس لرد بشه من دوست دارم به نقش سابق خودم لوسیوس برگردم و فعالیت کنم.

این دفعه پر انرژی تر و فعال تر.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من برگشتم
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 14 دی 1384 03:56
نمایش جزئیات
آفلاین
ممنون از آلبوس عزيز !! حقیقتش در مورد لرد من خودمم هم نظرم دقیقا با لوسیوس یکی هست اما داستان من با بچه ها کمی فرق داره و اونم اینکه الان بچه ها امتحاناتشون رو دادن و وقت ازاد دارن و بیشتر از قبل میتونن وارد سایت بشن ولی امتحانات دانشگاهها هنوز شروع نشده و حدودا یه هفته دیگه شروع میشه و خوب حق بدید که در این چند روزه نمیشه کاری کرد و بازم تصمیم گیری به عهده مديران عزيزه که اگر صلاح نمیدونن بدون لرد باشه سایت ، خوب یکی رو انتخاب کنن و اگرم نه که من تا دو هفته دیگه کارهام تموم میشه و با وقت بیشتر این کارو انجام میدم ... بازم میگم نظر مديرا محترمه !! اگر تونستن و صلاح دونستن دو هفته صبر کنن و اگرم نه که خوشحال میشیم لوسیوس رو تو این نقش ببینیم !!
به هر حال من همیشه معتقدم ملاک کار لرد باید بچه ها باشن و شاید درست نباشه که بچه ها بی لرد باشن !! بازم میل مديرا و بچه های سایته ... هر تصمیمی گرفتن ما هم اطاعت میکنیم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

وزیر مردمی اورجینال اسبق


تک درختم سوخت ، پس بذار جنگل بسوزه
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 دی 1384 22:42
نمایش جزئیات
آفلاین
دراکو مشکلی نداره...میتونه درخواستشو با معرفی ولدمورت توی معرفی شخصیت بذاره تا بررسی بشه...
ضمنا اینجا جای این بحث نیست...ادامه ندید لطفا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!