جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

13 کاربر(ها) آنلاین هستند (12 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
13
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  37 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  116 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  368 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: چهارشنبه 14 اسفند 1387 18:32
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

پرسی/جیمز عزیز،
میخواستم اگر امکانش هست تاپیک طنزی بزنم به اسم " دندان پزشکی دکتر گلگومات" (یا یک همچین اسمی)این یک دندون پزشکی که توسط یک دیو بیشاخ و دم اداره میشه.در این دندونپزشکی همه کار انجام میشه بجز درست کردن و رسیدگی به کارهای مردم.(خورده شدن بیماران،گرفتن پول زور...)

پستاش ادامه دار هست و تاپیک همونطور که معلومه طنزه.



ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تا زمانی که عشق دوستان هست، مونتی هرگز فراموش نخواهد شد!!


[i][b][color=669933]"از این به بعد قبل از
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 اسفند 1387 18:21
نمایش جزئیات
آفلاین
با اینکه چیزی که زیاد ما اینجا داریم ، تاپیکه طنز هست ، ولی خب ، به نظرم هر سوژه ای ارزش ِ فرصت برای خودنمایی رو داره ! میتونی بزنی تاپیک رو ، به نظرم اگر اسمش " اصطبل بز ها " همونی که خودت گفتی باشه خوبه ! البته میتونی یه اسم ِ جالبترم براش پیدا کنی.

دلیل اینکه به این مجوز میدم اینه که توی کتاب ، اشاره ای به تغییر شکل ، آبر به بز میکنه !

موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 اسفند 1387 17:34
نمایش جزئیات
آفلاین
سیـــــــــــــــــــــــــــــلام

احتراما

اجازه میخوام یه تایپیک با نام بزدونی،اصطبل بزها، بزدونی عمو آبر و یا یه چیزی تو ایم مایه ها ایجاد کنم

پستشم طبعا طنز باید باشه و به نظرم ادامه دار باشه بهتره

تشکرات فراوانات

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
seems it never ends... the magic of the wizards :)
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 اسفند 1387 15:24
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام


دیدالوس عزیز ، سوژه ای با نام باشگاه دوئل توی خانه ی ریدل ها هست که همین کاری که شما میخوای انجام بدی توش انجام میشه . زدن یک سوژه ی تکراری فایده ای نداره و تاپیک شما هم فعال نمیشه و ممکنه فقط باعث اعتراض اعضا بشه برای اینکه چرا یک سوژه با دو نام وجود داره ! ناظرای محترم دیاگون و لندن این رو گفتن قبلا .

ولی خب این خلاف هست که دو تاپیک با یه سوژه باشن ، پیشنهاد میکنم بری توی همون تاپیک فعالیت کنی ، چون فایده ای نداره زدنش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 اسفند 1387 14:27
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام و درود

می خواستم اجازه ی یک تاپیک رو بگیرم.اسمش هست:
"کلوپ دوئل جادوگران"

من در این تاپیک به بقیه یک سوژه می دم بهشون می گم که به صورت رول های ادامه دار بزنن.سوژه ها شامل دوئل دو یا چند نفر باهم است."مثلا میگم این سه نفر باهم و این سه نفر هم باهمند.دوئل این دو گروه را به صورت رول های ادامه دار بزنید."
اگر پست خوبی است اونو قبول کنید.
پ.ن:من در قسمت لندن مجوز این رو خواستم ولی به من آدرس اینجا رو دادند.
با تشکر فراوان...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


غیر ممکن غیر ممکنه! همینی که گفتم...ناراحتی زنگ بزن 118
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 17 دی 1387 16:40
نمایش جزئیات
آفلاین
با تشکر از پرفسور کوییرل بابت مجوز و رسیدگی...

با احترام زیادی که برای شما و پیتر عزیز قائلم اگر امکانش هست درخواستم رو پس می گیرم و تاپیک رو در انجمن دیگری میزنم. هرچند ممکنه سوژه افت کنه و ضعفی در طرح اصلی اون بوجود بیاد.

ممنون!

هر طور مايليد.موفق باشيد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پیتر پتی گرو در 1387/10/17 16:45:59
ویرایش شده توسط آلبوس سوروس پاتر در 1387/10/17 17:21:50
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 17 دی 1387 12:34
نمایش جزئیات
آفلاین
جیمز عزیز
دیروزم صحبت کردیم ولی باز شما حرف خودتو زدی از نظر من ناظر موظفه حداقل به کاربر این فرصت رو بده تا سوژشو فعال کنه و ناظر فقطبه این دلیلی که موضوع رو نمیتونه درک کنه حق نداره بگه مجوز برای زدن تاپیک نمیده.

با اجازه ناظرین محترم این تاپیک بنده این مجوز رو به آلبوس میدم تا سعی خودشو برای فعال کردن تاپیک بکنه.

موفق باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: یکشنبه 15 دی 1387 18:20
نمایش جزئیات
آفلاین
جیمز عزیز، من تک تک تاپیک های انجمن محفل ققنوس و سوژه های مربوط به اونها رو از حفظم. در نتیجه اگر اینجا درخواست دادم به علت عدم آگاهیم از این موضوع نبوده و البته با کمبود انجمن هم مواجه نشدم. لندن که خودم ناظرش هستم و انجمن های دیگه ای هم واسه زدن تاپیک بودن که میتونستم درخواست بدم ولی با توجه به سوژه تاپیک هاگزمید رو مناسب ترین مکان میدونم.

و البته این رو هم بگم که سوژه من همونطور که گفتم جدیده و کلا فرق داره با موضوعات و سوژه های قبلی مربوط به آلبوس دامبلدور و خانوادش و ریشش و اینا!

باز هم تکرار می کنم:

ایده جدیدی هست و با تاپیک های محفل ققنوس فرق داره.

با توجه به سوژه تاپیک هم هاگزمید انجمن مناسبیه.

(گل من سرخ تره! :دی)


اونطور که شما توضیح دادی من ذهنم رفت طرف پیروان دامبل ، خب فک کردم تو مایه های محفل باشه. شما میگی ایده ی جدید داری، خب پیتر هم گفت در مورد این ایده ی جدید توضیح بدی، من تا وقتی نفهمم چیه که نمیتونم مجوز بدم. چون معمولا پیروان دامبلدور یا محفلین یا بیناموس!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جیمز سیریوس پاتر در 1387/10/15 18:28:50
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: یکشنبه 15 دی 1387 18:06
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام .

نقل قول:
موضوع اصلی تاپیک همونطور که از اسمش پیداست در مورد آلبوس دامبلدور و پیروانش هست و هر دفعه میتونه سوژه های مختلفی بر اساس موضوع اصلی داشته باشه. در ضمن، بیناموسی هم نیست!


من شخصا فک میکنم احتیاجی به زدن این تاپیک نیست.
چون موضوعات در مورد آلبوس دامبلدور و پیروانش رو میتونی توی تک تک تاپیک های انجمن محفل ققنوس ببینی، فک کنم برا پیاده کردن ایده هات حتی بتونی از تاپیک "دامبل و خانواده " استفاده کنی که کلا به نام دامبله!


موفق باشی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: یکشنبه 15 دی 1387 17:14
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!

چقدر دلم واسه هاگزمید تنگ شده بود. واسه آب و هواش، مغازه هاش، زمین ها و درختاش، و البته ساحره هاش!

اهم... بعله... در بدو ورود مجددم به این مکان دوست داشتنی مجوز زدن تاپیکی با عنوان "پیروان راه دامبولیسم" رو می خواستم. تاپیکِ رول هست و با توجه به جدید بودن سوژه اش مطمئن باشید فعال میشه و مشکلی نداره. در مورد مکانش هم من بررسی کردم هاگزمید انجمن مناسبیه! :دی

ممنون!

ويرايش ناظر:اگه لطف كني يه خورده بيشتر در مورد موضوع و سوژت توضيح بدي ممنون مي شم.بعد از اون تاييد يا رد مي شه

موضوع اصلی تاپیک همونطور که از اسمش پیداست در مورد آلبوس دامبلدور و پیروانش هست و هر دفعه میتونه سوژه های مختلفی بر اساس موضوع اصلی داشته باشه. در ضمن، بیناموسی هم نیست!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پیتر پتی گرو در 1387/10/15 17:24:55
ویرایش شده توسط آلبوس سوروس پاتر در 1387/10/15 17:53:20