سلام و درود اندکی بی اعصاب خیلی حوصله جمع و شلوغی ندارم ازینکه کسی رو حرفم حرف بزنه یا تو کارام دخالت کنه بدم میاد ادم تقریبا مهربونیم ولی صبرو حوصلم کمه ادمی نیستم که وقتی کسی سر کار خودش به خطر میوفته از خود گذشتگی کنم ولی کمکش میکنم
سلام. برای ورود به ایفاینقش سایت باید مراحل زیر رو به ترتیب طی کنی و به وقتش برای گروهبندی برگردی.
ویرایش شده توسط DracooMallfoy در 1402/12/4 0:09:32 ویرایش شده توسط DracooMallfoy در 1402/12/4 0:26:59 ویرایش شده توسط DracooMallfoy در 1402/12/4 0:29:05 ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1402/12/4 1:51:31
Blue2th نوشته: سلام و درود بر کلاه باستانی و فرهیخته. بنده با پای خودم آمده ام تا سرم کلاه بگذارید.
از لحاظ شخصیتی همانطور که خودتان درون ذهن بنده مشاهده میکنید، بسیار علاقه مند به گروه ریونکلاو می باشم.از محیط و سالن و رنگ و نماد و اعضا گرفته تا هوش سرشار. فکر میکنم خودم نیز از این خصوصیات بهره مند شده باشم. بنابراین لطف فرموده و یا بنده را به ریونکلاو بفرستید یا به راونکلاو. انتخاب نهایی با شماست.
مرسی
درود بر تو فرزندم.
چقدر خوبه وقتی با جادوآموزی مواجه میشی که شناخت خوبی از خودش داره و تصمیمی که میخوای براش بگیری کاملا با تصمیم خودش همخونی داره. پس بدون معطلی برو به...
سلام و درود بر کلاه باستانی و فرهیخته. بنده با پای خودم آمده ام تا سرم کلاه بگذارید.
از لحاظ شخصیتی همانطور که خودتان درون ذهن بنده مشاهده میکنید، بسیار علاقه مند به گروه ریونکلاو می باشم.از محیط و سالن و رنگ و نماد و اعضا گرفته تا هوش سرشار. فکر میکنم خودم نیز از این خصوصیات بهره مند شده باشم. بنابراین لطف فرموده و یا بنده را به ریونکلاو بفرستید یا به راونکلاو. انتخاب نهایی با شماست.
کلاه چطوری من شخصیتم حول بین دو چیز متضاد میچرخه. درونگرام اکثر دوس دارم یاد گذشته ام باشم درونگرام اکثر اوقات و همیشه فکر میکنم. اینم بهت بگم حس شیشمم خیلی قویه و به غیر از این خیال پردازی زیاد انجام میدم.همین^^
برای ورود به ایفاینقش سایت باید مراحل زیر رو به ترتیب طی کنی و به وقتش برای گروهبندی برگردی.
Parmia1221 نوشته: کلاه چطوری؟ راستش شاید تمام شخصیتم حول تعادل بین دو تا چیز متضاد میچرخه. مثلا همون طور که مهربونم میتونم خشنم باشم. میانگرام. اگه بین یه چیز خوب و بد گیر کنم خوبو انتخاب میکنم. برخلاف اکثریت مدرسه رو دوست دارم. خیلی منطقیم. البته بازم میگم هم منطقیم هم احساسی(متعادله) هم از تنهایی خوشم میاد هم از اینکه با بقیه باشم. عشق اولم خودمم. بلدم از خودم دفاع کنم. همیشه مثبتم. ترجیحا اکثر اوقات فوش نمیدم چون معتقدم حرفای بد انرژی منفی دارن و عاشق بچه هام و وابسته نیستم به کسی راحت ادمای سمی رو کنار میزارم. به افسردگی هم اعتقاد ندارم. ناراحتی یه حسی طبیعیه ولی به افسردگی اعتقاد ندارم. اما چیزی که بنظرم باید سعی کنم از بین ببرمش فکر کردن بیش از حدمه. یعنی من حتی ممکنه به نوع راه رفتن مورچه هم گیر بدم و دو روز درگیر نوع راه رفتنش باشم. از ماجراجویی خوشم میاد. حس شیشمم خیلی قویه. همین:)
درود بر تو فرزندم!
ممنونم از معرفی کاملی که از خودت داشتی. من در تو یه حس زیبایی، آزادی و راحتی میبینم. چیزی که در کمتر کسی دیده میشه، اما یه نفرو میشناسم که همین سرلوحه زندگیش بود، هلگا هافلپاف. مطمئنم هلگا آرزوش بود کسانی مثل تو رو در کنار خودش داشته باشه. پس برو به...
کلاه چطوری؟ راستش شاید تمام شخصیتم حول تعادل بین دو تا چیز متضاد میچرخه. مثلا همون طور که مهربونم میتونم خشنم باشم. میانگرام. اگه بین یه چیز خوب و بد گیر کنم خوبو انتخاب میکنم. برخلاف اکثریت مدرسه رو دوست دارم. خیلی منطقیم. البته بازم میگم هم منطقیم هم احساسی(متعادله) هم از تنهایی خوشم میاد هم از اینکه با بقیه باشم. عشق اولم خودمم. بلدم از خودم دفاع کنم. همیشه مثبتم. ترجیحا اکثر اوقات فوش نمیدم چون معتقدم حرفای بد انرژی منفی دارن و عاشق بچه هام و وابسته نیستم به کسی راحت ادمای سمی رو کنار میزارم. به افسردگی هم اعتقاد ندارم. ناراحتی یه حسی طبیعیه ولی به افسردگی اعتقاد ندارم. اما چیزی که بنظرم باید سعی کنم از بین ببرمش فکر کردن بیش از حدمه. یعنی من حتی ممکنه به نوع راه رفتن مورچه هم گیر بدم و دو روز درگیر نوع راه رفتنش باشم. از ماجراجویی خوشم میاد. حس شیشمم خیلی قویه. همین:)
IRA نوشته: سلام کلاه. من یه آدم آروم هستم. می تونم با اطمینان بگم که مقداری جاه طلبم.ترسو نیستم ولی شجاع هم نیستم و کلا تعادل رو دوست دارم. به هوش و عقل اهمیت میدم. از نظرم آدم باهوشی هستم. دیگران میگن زیادی درونگرام و کسی دوست من نمیشه. ولی من از نظر خودم خیلی درونگرا نیستم. راستی اولویت هامم ریونکلاو و اسلیترین هست.ولی با بقیه ی گروه ها هم کنار میام.
درود فرزندم!
ازت ممنونم که ویژگیهات رو برام شرح دادی، قطعا توی روند کار کمککننده بود و حالا خیلی راحتتر میتونم ببینم که تمایلات درونیت به سمت کدوم گروه کشیده میشه...
سلام کلاه. من یه آدم آروم هستم. می تونم با اطمینان بگم که مقداری جاه طلبم.ترسو نیستم ولی شجاع هم نیستم و کلا تعادل رو دوست دارم. به هوش و عقل اهمیت میدم. از نظرم آدم باهوشی هستم. دیگران میگن زیادی درونگرام و کسی دوست من نمیشه. ولی من از نظر خودم خیلی درونگرا نیستم. راستی اولویت هامم ریونکلاو و اسلیترین هست.ولی با بقیه ی گروه ها هم کنار میام.
Paria.karimi نوشته: سلام کلاه جونم من دخر مغروریم از بیرون سرد اما از درون ادم خون گرمیم شجاعم و بخاطر دوستام یا همگروهیام غرورم رو کنار میزارم قوی هستم و به خاطر دوستام و هم گروهیام هر کاری میکنم عاشق دعوام ولی وقتی تصمیمی بگیرم هیچی جلوم رو نمیگیره وقتی قولی میدم باید انجامش بدم و هیچ وقت دروغ نمیگم حتی اگه به ضرر خودم تموم شه با همه خوب رفتار میکنم اما فقط با بعضیاشون کنار میام ادم جدی هستم زود اعتماد نمیکنم به کسی که بهم احترام نزاره احترام نمیزارم خیلا بهش میگن غرور اما من میگم احترام به خود ادم رکی هستم راز نگهدار
سلام فرزندم!
با توجه به ویژگیهایی که دارم میبینم، و همچنین احساسات درونیت و کششی که تو رو میبره به سمت گودریک کبیر، تقریبا با اطمینان میتونم بگم که هیچ گروهی برات مناسب نیست بجز...
Heleantin نوشته: روز بخیر کلاه! من خیلی به جزئیات اهمیت میدم و حس ششم قوی دارم عاشق انواع طلسمم و بنظرم طلسم های سیاه باید برای دفاع از خود هم که شده بیشتر بهمون تدریس بشه. بنظرم معجون سازی فوق العاده است . پرواز بهم ارامش میده. زیاد اهل کار گروهی نیستم و معمولا تنها کار میکنم اما پیشنهاد کمک یک دوست رو هیچ وقت رد نمی کنم ادم اروم و مهربانی هستم برای افرادی که لایقشن، ولی برای بقیه تضمینی نمی کنم و برام فداکاری و وفاداری مهم ترین چیز هستن
درود بر تو فرزند.
توضیحاتی که درمورد خودت دادی تصمیمگیری رو برای من راحتتر کرد...حالا دیگه با اطمینان میتونم بهت بگم که به کدوم یکی از گروههای چهارگانه تعلق داری. مطمئنم که میتونی کنار نوادگان هلگا روزای خوبی رو بگذرونی و به درجات بالایی برسی!