جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

51 کاربر(ها) آنلاین هستند (43 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
50
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 4 اسفند 1402 00:05
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام و درود
اندکی بی اعصاب
خیلی حوصله جمع و شلوغی ندارم
ازینکه کسی رو حرفم حرف بزنه یا تو کارام دخالت کنه بدم میاد
ادم تقریبا مهربونیم ولی صبرو حوصلم کمه
ادمی نیستم که وقتی کسی سر کار خودش به خطر میوفته از خود گذشتگی کنم ولی کمکش میکنم



سلام. برای ورود به ایفای‌نقش سایت باید مراحل زیر رو به ترتیب طی کنی و به وقتش برای گروهبندی برگردی.

1. خواندن قوانین ورود به ایفای نقش.
2. نوشتن داستانی کوتاه در تاپیک بازی با کلمات با توجه به آخرین کلمات داده شده.
3. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
4. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط DracooMallfoy در 1402/12/4 0:09:32
ویرایش شده توسط DracooMallfoy در 1402/12/4 0:26:59
ویرایش شده توسط DracooMallfoy در 1402/12/4 0:29:05
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1402/12/4 1:51:31
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 30 بهمن 1402 21:03
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

Blue2th نوشته:
سلام و درود بر کلاه باستانی و فرهیخته. بنده با پای خودم آمده ام تا سرم کلاه بگذارید.

از لحاظ شخصیتی همانطور که خودتان درون ذهن بنده مشاهده میکنید، بسیار علاقه مند به گروه ریونکلاو می باشم.از محیط و سالن و رنگ و نماد و اعضا گرفته تا هوش سرشار. فکر میکنم خودم نیز از این خصوصیات بهره مند شده باشم. بنابراین لطف فرموده و یا بنده را به ریونکلاو بفرستید یا به راونکلاو. انتخاب نهایی با شماست.

مرسی


درود بر تو فرزندم.

چقدر خوبه وقتی با جادوآموزی مواجه می‌شی که شناخت خوبی از خودش داره و تصمیمی که می‌خوای براش بگیری کاملا با تصمیم خودش هم‌خونی داره. پس بدون معطلی برو به...

ریونکلاو!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 30 بهمن 1402 10:22
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام میخوام برم اسلدرین پیش کراشم مالفوی
لطفاااا، بوس بوس



برای ورود به ایفای‌نقش سایت باید مراحل زیر رو به ترتیب طی کنی و به وقتش برای گروهبندی برگردی.

1. خواندن قوانین ورود به ایفای نقش.
2. نوشتن داستانی کوتاه در تاپیک بازی با کلمات با توجه به آخرین کلمات داده شده.
3. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
4. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1402/11/30 11:51:11
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 30 بهمن 1402 02:10
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
سلام و درود بر کلاه باستانی و فرهیخته. بنده با پای خودم آمده ام تا سرم کلاه بگذارید.

از لحاظ شخصیتی همانطور که خودتان درون ذهن بنده مشاهده میکنید، بسیار علاقه مند به گروه ریونکلاو می باشم.از محیط و سالن و رنگ و نماد و اعضا گرفته تا هوش سرشار. فکر میکنم خودم نیز از این خصوصیات بهره مند شده باشم. بنابراین لطف فرموده و یا بنده را به ریونکلاو بفرستید یا به راونکلاو. انتخاب نهایی با شماست.

مرسی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 23 بهمن 1402 18:19
نمایش جزئیات
آفلاین
کلاه چطوری من شخصیتم حول بین دو چیز متضاد میچرخه. درونگرام اکثر دوس دارم یاد گذشته ام باشم درونگرام اکثر اوقات و همیشه فکر میکنم.
اینم بهت بگم حس شیشمم خیلی قویه و به غیر از این خیال پردازی زیاد انجام میدم.همین^^


برای ورود به ایفای‌نقش سایت باید مراحل زیر رو به ترتیب طی کنی و به وقتش برای گروهبندی برگردی.

1. خواندن قوانین ورود به ایفای نقش.
2. نوشتن داستانی کوتاه در تاپیک بازی با کلمات با توجه به آخرین کلمات داده شده.
3. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
4. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1402/11/23 19:08:14
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 22 بهمن 1402 13:05
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

Parmia1221 نوشته:
کلاه چطوری؟
راستش شاید تمام شخصیتم حول تعادل بین دو تا چیز متضاد میچرخه.
مثلا همون طور که مهربونم میتونم خشنم باشم. میانگرام. اگه بین یه چیز خوب و بد گیر کنم خوبو انتخاب میکنم. برخلاف اکثریت مدرسه رو دوست دارم. خیلی منطقیم. البته بازم میگم هم منطقیم هم احساسی(متعادله)
هم از تنهایی خوشم میاد هم از اینکه با بقیه باشم.
عشق اولم خودمم.
بلدم از خودم دفاع کنم.
همیشه مثبتم. ترجیحا اکثر اوقات فوش نمیدم چون معتقدم حرفای بد انرژی منفی دارن و عاشق بچه هام و وابسته نیستم به کسی راحت ادمای سمی رو کنار میزارم.
به افسردگی هم اعتقاد ندارم.
ناراحتی یه حسی طبیعیه ولی به افسردگی اعتقاد ندارم.
اما چیزی که بنظرم باید سعی کنم از بین ببرمش فکر کردن بیش از حدمه. یعنی من حتی ممکنه به نوع راه رفتن مورچه هم گیر بدم و دو روز درگیر نوع راه رفتنش باشم.
از ماجراجویی خوشم میاد.
حس شیشمم خیلی قویه.
همین:)

درود بر تو فرزندم!

ممنونم از معرفی کاملی که از خودت داشتی. من در تو یه حس زیبایی، آزادی و راحتی می‌بینم. چیزی که در کم‌تر کسی دیده می‌شه، اما یه نفرو می‌شناسم که همین سرلوحه زندگیش بود، هلگا هافلپاف. مطمئنم هلگا آرزوش بود کسانی مثل تو رو در کنار خودش داشته باشه. پس برو به...

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 21 بهمن 1402 21:54
نمایش جزئیات
آفلاین
کلاه چطوری؟
راستش شاید تمام شخصیتم حول تعادل بین دو تا چیز متضاد میچرخه.
مثلا همون طور که مهربونم میتونم خشنم باشم. میانگرام. اگه بین یه چیز خوب و بد گیر کنم خوبو انتخاب میکنم. برخلاف اکثریت مدرسه رو دوست دارم. خیلی منطقیم. البته بازم میگم هم منطقیم هم احساسی(متعادله)
هم از تنهایی خوشم میاد هم از اینکه با بقیه باشم.
عشق اولم خودمم.
بلدم از خودم دفاع کنم.
همیشه مثبتم. ترجیحا اکثر اوقات فوش نمیدم چون معتقدم حرفای بد انرژی منفی دارن و عاشق بچه هام و وابسته نیستم به کسی راحت ادمای سمی رو کنار میزارم.
به افسردگی هم اعتقاد ندارم.
ناراحتی یه حسی طبیعیه ولی به افسردگی اعتقاد ندارم.
اما چیزی که بنظرم باید سعی کنم از بین ببرمش فکر کردن بیش از حدمه. یعنی من حتی ممکنه به نوع راه رفتن مورچه هم گیر بدم و دو روز درگیر نوع راه رفتنش باشم.
از ماجراجویی خوشم میاد.
حس شیشمم خیلی قویه.
همین:)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Parmia1221 در 1402/11/21 21:57:59
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 19 بهمن 1402 01:46
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

IRA نوشته:
سلام کلاه.
من یه آدم آروم هستم. می تونم با اطمینان بگم که مقداری جاه طلبم.ترسو نیستم ولی شجاع هم نیستم و کلا تعادل رو دوست دارم.
به هوش و عقل اهمیت میدم. از نظرم آدم باهوشی هستم. دیگران میگن زیادی درونگرام و کسی دوست من نمیشه. ولی من از نظر خودم خیلی درونگرا نیستم.
راستی اولویت هامم ریونکلاو و اسلیترین هست.ولی با بقیه ی گروه ها هم کنار میام.

درود فرزندم!

ازت ممنونم که ویژگی‌هات رو برام شرح دادی، قطعا توی روند کار کمک‌کننده بود و حالا خیلی راحت‌تر می‌تونم ببینم که تمایلات درونیت به سمت کدوم گروه کشیده میشه...

پس اجازه بده نتیجه رو بدون اتلاف وقت اعلام کنم...

ریونکلاو!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 18 بهمن 1402 11:39
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه.
من یه آدم آروم هستم. می تونم با اطمینان بگم که مقداری جاه طلبم.ترسو نیستم ولی شجاع هم نیستم و کلا تعادل رو دوست دارم.
به هوش و عقل اهمیت میدم. از نظرم آدم باهوشی هستم. دیگران میگن زیادی درونگرام و کسی دوست من نمیشه. ولی من از نظر خودم خیلی درونگرا نیستم.
راستی اولویت هامم ریونکلاو و اسلیترین هست.ولی با بقیه ی گروه ها هم کنار میام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 14 بهمن 1402 18:44
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

Paria.karimi نوشته:
سلام کلاه جونم
من دخر مغروریم از بیرون سرد اما از درون ادم خون گرمیم شجاعم و بخاطر دوستام یا همگروهیام غرورم رو کنار میزارم قوی هستم و به خاطر دوستام و هم گروهیام هر کاری میکنم عاشق دعوام ولی وقتی تصمیمی بگیرم هیچی جلوم رو نمیگیره وقتی قولی میدم باید انجامش بدم و هیچ وقت دروغ نمیگم حتی اگه به ضرر خودم تموم شه با همه خوب رفتار میکنم اما فقط با بعضیاشون کنار میام ادم جدی هستم زود اعتماد نمیکنم به کسی که بهم احترام نزاره احترام نمیزارم خیلا بهش میگن غرور اما من میگم احترام به خود ادم رکی هستم راز نگهدار

سلام فرزندم!

با توجه به ویژگی‌هایی که دارم می‌بینم، و همچنین احساسات درونیت و کششی که تو رو می‌بره به سمت گودریک کبیر، تقریبا با اطمینان می‌تونم بگم که هیچ گروهی برات مناسب نیست بجز...

گریفیندور!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.



نقل قول:

Heleantin نوشته:
روز بخیر کلاه!
من خیلی به جزئیات اهمیت میدم و حس ششم قوی دارم
عاشق انواع طلسمم و بنظرم طلسم های سیاه باید برای دفاع از خود هم که شده بیشتر بهمون تدریس بشه.
بنظرم معجون سازی فوق العاده است .
پرواز بهم ارامش میده.
زیاد اهل کار گروهی نیستم و معمولا تنها کار میکنم اما پیشنهاد کمک یک دوست رو هیچ وقت رد نمی کنم
ادم اروم و مهربانی هستم برای افرادی که لایقشن، ولی برای بقیه تضمینی نمی کنم
و برام فداکاری و وفاداری مهم ترین چیز هستن

درود بر تو فرزند.

توضیحاتی که درمورد خودت دادی تصمیم‌گیری رو برای من راحت‌تر کرد...حالا دیگه با اطمینان می‌تونم بهت بگم که به کدوم یکی از گروه‌های چهارگانه تعلق داری‌.
مطمئنم که می‌تونی کنار نوادگان هلگا روزای خوبی رو بگذرونی و به درجات بالایی برسی!

پس مستقیم برو به...

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!