ببخشید منم دوست دارم بیام آیا اجازه هست?... پ.ن:اگه نیایم جریمه داره مثلا ممکنه مدیران بلاکمون کنند؟! به نظر من یه نیم ساعتی منتظر بچه ها سر قرار بمونیم زیرا هرکی از یه جای شهر میاد و این ترافیک تهرون هم که به هیچ قول قراری رحم نمی کنه برای همین می گم یه کم منتظر بچه ها بمونیم من حتما میام!! ویرایش: راستی من خودمم برای اینکه به موقع برسم یک ساعتو نیم زود تر حرکت می کنم امید وارم به موقع برسم(می رسم)
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ققنوس در 1386/8/17 14:53:01
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo
همانا از همينجا آعلام ميگردد که ميتينگ که بنده نيز در ان حتما حضور خواهم داشت 25 ام ساعت 10:30صبح في الپارک الملت مي باشد همون درش همه ميان همونجا....بعدش ميريم رستوران اينا...همين تموم شد...حالا کيا ميان؟...پست نزنيد به پرسي که مدير ميتينگه پيام شخصي بدين و اعلام آمادگي کنيد
برادر من ، حالا هی تو زمان اومدنتو عقب جلو کن باشه ؟ زمان میتینگ 25 آبان ، روز جمعه ، ساعت 10:30 الی 11 صبح ، روبروی درب اصلی پارک ملت هست ! که ملت میتونید بیاید و در میتینگ شرکت کنید همی . منظور از 10:30 الی 11 این هست که از این ساعت تا اون ساعت ملتی که زودتر اومدن بیکار و الاف می ایستن دم در تا اونایی که میخوان بیان بیان !
نقل قول:
حاجی تو قرار شد با یکی از بچه های سایت بیای دیگه ... این همه مسنجر خودم و جر دادم ...
باب کالین مگه تو قرار نبود با یکی از بچه های سایت بیای ؟ دانگ خودش و این همه تو مسنجر جر داد ... باب ملاحظه کن دیگه
نقل قول:
بابا اينا همشون شايد بيامام!آخرشم خودم بايد تنها بيام!!
نه برادر ، جدیدا شاید بیام ، کلاس داره ! اینه که ملتی که میگن : شاید بیام حالا ببینم چی میشه یعنی صد در صد میام یا وقتی میگن : نه باب وقتم کجا بود آخه ، گیر ندید نمیام یعنی اینکه اتفاقا برای جمعه بیکارم و میام و همیشه این افراد یک ساعت از بقیه ملت زودتر میرسن به محل قرار ! پس جدی نگیرید !
همانا از همينجا آعلام ميگردد که ميتينگ که بنده نيز در ان حتما حضور خواهم داشت 25 ام ساعت 10:30صبح في الپارک الملت مي باشد همون درش همه ميان همونجا....بعدش ميريم رستوران اينا...همين تموم شد...حالا کيا ميان؟...پست نزنيد به پرسي که مدير ميتينگه پيام شخصي بدين واعلام آمادگي کنيد
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
هوووم امضاي آفتابه اي بسته! [b][color=996600] بينز نامه بيا يا هم به ريش هم بخنديم...در سايتو واسه خنده ببنديم بيا تا ريش ها ب