جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

21 کاربر(ها) آنلاین هستند (16 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
18
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  34 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت (غیر رسمی)
ارسال شده در: پنجشنبه 17 آبان 1386 14:46
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید منم دوست دارم بیام آیا اجازه هست?...
پ.ن:اگه نیایم جریمه داره مثلا ممکنه مدیران بلاکمون کنند؟!
به نظر من یه نیم ساعتی منتظر بچه ها سر قرار بمونیم زیرا هرکی از یه جای شهر میاد و این ترافیک تهرون هم که به هیچ قول قراری رحم نمی کنه
برای همین می گم یه کم منتظر بچه ها بمونیم من حتما میام!!
ویرایش:
راستی من خودمم برای اینکه به موقع برسم یک ساعتو نیم زود تر حرکت می کنم امید وارم به موقع برسم(می رسم)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ققنوس در 1386/8/17 14:53:01
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت (غیر رسمی)
ارسال شده در: پنجشنبه 17 آبان 1386 13:15
نمایش جزئیات
آفلاین
در مورد حضور بانوان باید بگم ... چندتا از دختر ها حتما میان ، خیالتون راحت باشه . فکر کنم 5 تایی رو من خبر دارم ... خلاصه خواستی بیا .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

جونم فدای عشقم ، نفسم فدای رفقا ، شناسه ام هم فدای سر آرشام

[color=99
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت (غیر رسمی)
ارسال شده در: پنجشنبه 17 آبان 1386 11:56
نمایش جزئیات
آفلاین
من میام پنسی ... اینم ندا!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
باز جویم روزگار وصل خویش...
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت (غیر رسمی)
ارسال شده در: چهارشنبه 16 آبان 1386 22:54
نمایش جزئیات
آفلاین
محض رضای خدا یه دونه دختر هم نمیخواد بیاد که من پاشم باهاش بیام؟!خودمونیم چقدر دخترای این سایت بی بخارن!

از تمامی دخترانی که تصمیم دارن بیان عاجزانه تقاضا میشه یه ندا بدن.
فعلا.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویولت بودلر سابق
[size=medium][color=009900]OnLy اسل
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت (غیر رسمی)
نقل قول:
حاجی تو قرار شد با یکی از بچه های سایت بیای دیگه ... این همه مسنجر خودم و جر دادم ...


پرسي جان ماندي اينو با من بود نه كالين!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مرلين مك كينن در 1386/8/16 23:20:40
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت (غیر رسمی)
ارسال شده در: چهارشنبه 16 آبان 1386 15:22
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

نقل قول:
همانا از همينجا آعلام ميگردد که ميتينگ که بنده نيز در ان حتما حضور خواهم داشت 25 ام ساعت 10:30صبح في الپارک الملت مي باشد همون درش همه ميان همونجا....بعدش ميريم رستوران اينا...همين تموم شد...حالا کيا ميان؟...پست نزنيد به پرسي که مدير ميتينگه پيام شخصي بدين و اعلام آمادگي کنيد


برادر من ، حالا هی تو زمان اومدنتو عقب جلو کن باشه ؟ زمان میتینگ 25 آبان ، روز جمعه ، ساعت 10:30 الی 11 صبح ، روبروی درب اصلی پارک ملت هست ! که ملت میتونید بیاید و در میتینگ شرکت کنید همی . منظور از 10:30 الی 11 این هست که از این ساعت تا اون ساعت ملتی که زودتر اومدن بیکار و الاف می ایستن دم در تا اونایی که میخوان بیان بیان !


نقل قول:
حاجی تو قرار شد با یکی از بچه های سایت بیای دیگه ... این همه مسنجر خودم و جر دادم ...


باب کالین مگه تو قرار نبود با یکی از بچه های سایت بیای ؟ دانگ خودش و این همه تو مسنجر جر داد ... باب ملاحظه کن دیگه

نقل قول:
بابا اينا همشون شايد بيام‌ام!آخرشم خودم بايد تنها بيام!!


نه برادر ، جدیدا شاید بیام ، کلاس داره !
اینه که ملتی که میگن : شاید بیام حالا ببینم چی میشه یعنی صد در صد میام یا وقتی میگن : نه باب وقتم کجا بود آخه ، گیر ندید نمیام یعنی اینکه اتفاقا برای جمعه بیکارم و میام و همیشه این افراد یک ساعت از بقیه ملت زودتر میرسن به محل قرار ! پس جدی نگیرید !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت (غیر رسمی)
بابا اينا همشون شايد بيام‌ام!آخرشم خودم بايد تنها بيام!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت (غیر رسمی)
ارسال شده در: سه‌شنبه 15 آبان 1386 13:38
نمایش جزئیات
آفلاین
حاجی تو قرار شد با یکی از بچه های سایت بیای دیگه ... این همه مسنجر خودم و جر دادم ...

درش همون در وسط و در اصلی هست .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

جونم فدای عشقم ، نفسم فدای رفقا ، شناسه ام هم فدای سر آرشام

[color=99
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت (غیر رسمی)
من ميام ولي گفتي كدوم درش؟!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت (غیر رسمی)
ارسال شده در: دوشنبه 14 آبان 1386 21:51
نمایش جزئیات
آفلاین
همانا از همينجا آعلام ميگردد که ميتينگ که بنده نيز در ان حتما حضور خواهم داشت 25 ام ساعت 10:30صبح في الپارک الملت مي باشد همون درش همه ميان همونجا....بعدش ميريم رستوران اينا...همين تموم شد...حالا کيا ميان؟...پست نزنيد به پرسي که مدير ميتينگه پيام شخصي بدين واعلام آمادگي کنيد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هوووم امضاي آفتابه اي بسته!
[b][color=996600]
بينز نامه
بيا يا هم به ريش هم بخنديم...در سايتو واسه خنده ببنديم
بيا تا ريش ها ب