من آن چیزی که لازمه برام از دین به مقدار کافی یاد گرفتم و میتونم یاد بگیرم. شاید هری پاتر چیز زیادی به من آموزش نداده اما خیلی تاثیر خوبی داشته روی تخیل من و باعث شده که این حس و علاقه من به تخیل و دنیاهای مجازی نمیره و به صورت یک عقده در نیاد. اینجایی که ما زندگی میکنیم همه چیز با ریاضی و فیزیک شناخته میشه و هری پاتر شاید به ما یاد میده که چیزهای دیگری هم هست و آدم نمیتونه تخیل و استعدادهای واقعی خودش رو از خودش دور نگه داره.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
زمان ما رسیده است، برادران و خواهران من! دیگر در خفا نخواهیم بود! صدایمان را خواهند شنید و این صدا کرکننده خواهد بود!
خوب من از هري پاتر خيلي چيزا ياد گرفتم مثلن اينكه ما نوجوانا خيلي مظلوميم و..... ولي واقعن ياد گرفتم كه چه طوري با بي عدالتي و بي انصافي هايي كه در حق آدم مي شه برخورد كنم با بعضي از مشكلات (سنم)كنار بيام
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
آخرين برگ سفر نامه ي باران اين است -------كه زمين چركين است ((شفيعي كدكني))
هومم به نظرم خیلی مهمه که وقتی یه کتابو می خونیم ببینیم چی ازش یاد گرفتیم بعضی فقط هری رو می خونن چی ازش یاد گرفتین که تو زندگیتون تاثیر داشت؟ مثلا من خودم نسبت به دوستام وفادارتر و شجاع تر شدم...