این چه طرز برخورد با آرشامه آخه؟ آرشام همون آرمانهای نسل جوانیه که شام نداره بخوره. آرشام نقطهی انتهایی سیاست ماست. آرشام آیینهی تمام و کمال دیانت ماست. چرا باید کسی به خودش این اجاره رو بده که با آرشام این گونه برخورد کنه و نه تنها از کار خودش پشیمون نباشه، بلکه از خودش هم عذر نخواد؟ نسل جوان ما نسلیه که این شیوه رو ستیزهجویانه میدونه. من دیگه صحبتی ندارم. من فقط خواستم این اخطار رو داده باشم تا فردا که بقیه صداشون در اومد نگین نگفته بودی
بعدش تو چی؟ داشتی با این امثال این هگرید اینا پیژامه پارتی شرکت می کردی! اون قدر شورش رو درآوردین که من رو مجبور کردین همچون یک پیامبر از طرف خداوندگار علی کبیر (گدازه اش پایدار) نازل بشم و هدایتتون کنم.
داداش پیژامه پارتی که بهتر از لباس زیر پارتیه ! در ضمن من خودم همه رو ارشاد میکردم تو چپ و راست شعر فیش فیشوی نازنین بدو بخواب رو زمین رو میخوندی خودم ارشادت میکردم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
آدمي از عالم خاکي نمي آيد به دست ! عالمي ديگر ببايد ساخت ! وز نو آدمي
سلام بارون...فقط اومدم بگم آرشام زندست آرشام یک فرد نیست...آرشام تفکریست بر ضد آستکبار، بر ضد بچه آتشفشان های در سوز و گداز اگر دیدی در جایی فردی چشم غرهای رفت بدان و آگاه باش که همانا او آرشام است در شناسهای جدید.
آناکین میبینم که در منجلاب غرق شدی...دو دقیقه حواسمان پرتاب به سمت دافیان مافیایی شد، چه کردی با خودت؟ بیا شمشیر منو بگیر، خودتو رها کن از این لشی که ساخته ای که دست یاری من همواره به سوی تمامیتان دراز است. با ارادت به هر لردی که کچل است...
اوووووه دارک لرد...آی ام هیر فور یو... هی من...آیم یور جاست فرند وید بنفیت...یور آر مای هیرو آن دِ بلک بورد... کیپ گویین دارک لرد...کیپ گویین تو کیل د ِ آل لایت... وبا ایز کامینگ
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org//images/pictures/ketabe-Rael.zip]الوهیم مرا به
پیرمرد من خوشتیپتره! وفادار هم بوده به زنش! روشنفکر هم بوده اومده کافه راز با وجود این که میدونه چیپس و پنیرش گرونه و ۸ هزار تومنه اسپرسو سفارش داده بوده و داشته روزنامه کیهان میخونده.
بچهها هم میتونن شهادت بدن که تو محل هم شناخته شدس و رو سر کسی تف نمیاندازه. اون خشونت هم صرفا اتفاقی بوده و به خاطر همسایه بدی بوده که مرد مشکوک ناشناس داشته و این نشون میده حتی اونم بیتقصیره
در پایان اگه تحقیقات محلی کنیم معلوم میشه مرد مشکوک ناشناس عصبانی بوده چون وقتی داشته رد میشده پیرمرد تو روش تف انداخته بوده!
یعنی جدی فکر میکنی در برابر قلم و نویسندگی من اصلا حرفی برای گفتن داری؟ میخای هزار تا داستان کوتاه برات بیارم ببینی کی بلده بنویسه و کی گدازه اتشفشانه؟ تو تنها هنری که داشتی همین بود که هی میومدی پلک میزدی می گفتی کل سوژه نابود، میومدی از مدیریتت سواستفاده می کردی پستای منو پاک می کردی الکی الکی دارک دارکی بهت گفتن، فکر کردی سایت واسه توه؟
برو بابا! تو پیرمردت حتی نمیتونه تو کاغذ تف کنه! مال من توی دید ۳۶۰ درجه پنجره رو خورد میکنه! خودت مقایسه کن!
داشتی با این امثال این هگرید اینا پیژامهپارتی شرکت میکردی! اونقدر شورش رو درآوردین که من رو مجبور کردین همچون یک پیامبر از طرف خداوندگار علی کبیر (گدازهاش پایدار) نازل بشم و هدایتتون کنم.
مشکی جان! همین کارا میکنی که ازت کمی دلگیر میشم! دیگه بهتون نزن! این هاگرید از همون اول هم بچه مثبت بود...اون گیلدی بود که راه به راه با ایشون پیژامه پارتی راه مینداخت
نقل قول:
ر حالی که من! من ِبزرگ! من ِاستعداد بیپایان داشتم ایدههای بینظیری مثل دفتر تمجید از مدیریت کل سایت، انجمن حمایت ساحرههای از شخصیت بزرگ مدیریت کل سایت و چگونه من موفق شدم نظر مثبت جناب مدیر را جلب کنیم رو پی میگرفتم.
لطفا نقش من رو فراموش نکن! من همیشه نفر اول نزدیک به عله بزرگ بودم و یادت نره که در سرما و گرما در کنار عله بزرگ بودم!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
و ما بر می گردیم تا درس عبرتی باشد برای کسانی که بر نمی گردند!
یعنی جدی فکر میکنی در برابر قلم و نویسندگی من اصلا حرفی برای گفتن داری؟ میخای هزار تا داستان کوتاه برات بیارم ببینی کی بلده بنویسه و کی گدازه اتشفشانه؟
تو تنها هنری که داشتی همین بود که هی میومدی پلک میزدی می گفتی کل سوژه نابود، میومدی از مدیریتت سواستفاده می کردی پستای منو پاک می کردی