جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

182 کاربر(ها) آنلاین هستند (170 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
182
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: چهارشنبه 20 مهر 1384 14:32
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

Voldemort-Lord of Death نوشته:
[quote]
جام آتش نوشته:
آخه من چی به شما بگم
شما صب تا حالا دارین کشک می سابین یا هری پاتر می خونین

2-تو کتاب نوشته بود((از دهن دامبلدور خون بیرون می ریخت))
تا حالا تو کتاب این طلسم هیچ اثر جسمی نداشته


هوم .. با اين كه من موافقم كه اسنيپ خيانت نكرده ولي بايد بهت تذكر بدم كه:
1. كشك سابيدن خيلي با هري پاتر خوندن فرق ميكنه... ميتوني بري بپرسي
2.درسته كه آوداكداورا اثر جسمي نداره , ولي ناسلامتي دامبلدور از يه برج 7 طبقه افتاده و معلومه كه از دهانش خون بيرون وريزه
..
آخه من چی بگم
شما برین یه دور دیگه کتاب 6 بخونین
متوجه می شین کهدامبلدور از برج 7 طبقه نیفتادهبلکه طلسم بهش خورد ورفت تو آسمون و بعد فرود اومدبعدم نوشته بوددامبلدور به آرامی پایین آمد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[img al
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: چهارشنبه 20 مهر 1384 11:54
نمایش جزئیات
آفلاین
منم مطمئنم که اسنیپ هیچ وقت اینکار رو نمیکنه مگر اینکه دامبلدور اونو مجبور به این کار کرده باشه.
تو کتاب نوشته بود که قبل از کشتن دامبلدور آنها مدتی بهم نگاه کردند و چون ر دوشون ذهن جوی ماهری هستند و گفتن کلمات التماس آمیز از طرف دامبلدور من میگم صدرصدر اسنیب اینکار رو برای اعتماد بیشتر ولدرمورت انجام داده و همینطور قولی که به نارسیا مادر مالفوی دده
یادمه هاگرید در مورد بحث کردن اسنیپ با دامبلدور یه چیزی گفته بود.من فکر میکنم دامبلدور از اسنیپ قول گرفته که در صورتی که مالفوی اون رو نکشه اسنیپ حتما اینکار رو بکنه.البته من احساس میکنم که دامبلدور زندس و پروازش بعد از طلسم آواداکداورا به خاطر این بوده که ممکنه ققنوسش در جلوی اون بوده باشه و اونو به هوا برده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: چهارشنبه 20 مهر 1384 07:28
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

جام آتش نوشته:
آخه من چی به شما بگم
شما صب تا حالا دارین کشک می سابین یا هری پاتر می خونین

2-تو کتاب نوشته بود((از دهن دامبلدور خون بیرون می ریخت))
تا حالا تو کتاب این طلسم هیچ اثر جسمی نداشته


هوم .. با اين كه من موافقم كه اسنيپ خيانت نكرده ولي بايد بهت تذكر بدم كه:
1. كشك سابيدن خيلي با هري پاتر خوندن فرق ميكنه... ميتوني بري بپرسي
2.درسته كه آوداكداورا اثر جسمي نداره , ولي ناسلامتي دامبلدور از يه برج 7 طبقه افتاده و معلومه كه از دهانش خون بيرون وريزه
..
از اينا كه بگذريم من معتقدم كه دامبلدور 96.71 % مرده ولي اطمينان دارم كه اسنيپ خيانت نكرده
اگه چيزي رو كه هگريد به هري تو فصل 19 بيرون درمونگاه گفت رو بخونيد ميبينيد كه اسنيپ از كاري كه دامبلدور ازش ميخواد ( كشتنش) اجتناب مبكنه .... بقيه ي دلايل رو دوستان گفتن ولي متمعن باشيد كه اسنيپ خيانت نكرده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

كسي كه كوههاي شامخ را زير پا ميگذارد ، به همه شدايد اعم از شوخي و جدي ميخندد .
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 مهر 1384 15:13
نمایش جزئیات
آفلاین
آخه من چی به شما بگم
شما صب تا حالا دارین کشک می سابین یا هری پاتر می خونین
من بنا به چند دلیل می گم اسنیپ خیانت نکرده:
1-اول اینکه وقتی طلسم مرگبار فرستاد دامبل رفت تو هوا بعد اومد زمین که در هیچ کجای داستان تا حالا همچین چیزی با این افسون سابقه نداشته
2-تو کتاب نوشته بود((از دهن دامبلدور خون بیرون می ریخت))
تا حالا تو کتاب این طلسم هیچ اثر جسمی نداشته
3-حالا باید بگم که وقتی اسنیپ اون افسونو فرستاد افسون سبزبود
در صورتی که در کتابای قبل نوشته بود این افسونسبز خیره کنندهبوده اینم از این

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[img al
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 مهر 1384 14:51
نمایش جزئیات
آفلاین
دامبلدور اگر هم مرده باشه دیگه امکان نداره با دستور خودش مرده باشه اسنیپ هم خیانتکاری بیش نبوده آخه مگه میشه کسی که به دامبلدور وفاداره بره و با دشمن چنین پیمانی ببنده که بعد مجبور بشه بخاطرش دامبلدور رو بکشه!؟
ذر ضمن rafa_ harry تو اول بخون ببین من چی نوشتم بعد بیا اینجا راجع به حرف من نظر بده من نگفتم دامبلدور زنده است من میگم که رولینگ قبلا در مورد اینکه اگر کسی که طلسم آواداکدورا رو اجرا کرده بمیره شخص طلسم شده دوباره امکان داره زنده شه حرفی نزده بوده آخر سرم مخصوصا قضیه دامبلدور رو وسط کشیدم که همه رو متوجه اهمیت حرفم کنم و بقیه رو وادار به نظر دادن کنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 مهر 1384 01:34
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

hardy boys نوشته:
من جدیدا متوجه یک مسئله ای شدم ؟ توی کتاب پس از مرگ دامبلدور در کتاب دو بار به یک موضوعی اشاره شد دفعه اول در کتاب نوشته شد که هری اگر می توانست در یک زمان هم به دامبلدور برسد و هم اسنیپ را بگیرد اون وقت میتواند زمان را به عقب برگرداند و از مرگ دامبلدور جلوگیری کند و چند صفحه بعد در ترجمه اسلامیه اینجور نوشته شده بود :
هری از همان زمانی که نفرین بدن بند او باطل شد دانست که دیگر جای امید نیست میدانست که تنها با مرگ افسون گر چنین چیزی امکان پذیر است؟؟؟؟
من مطمئنم که رولینگ قبلا به این مسئله اشاره نکرده بود که پس از مرگ افسونگر دوباره شخصی که طلسم آواداکدورا بهش برخورد کرده زنده بشود ؟ الان هم مفهوم این دو جمله رو نمیفهمم آیا معنی این جمله این نیست که اگر اسنیپ بمیرد امکان دارد دامبلدور زنده شود ؟
خوشحال میشم جواب شماهارو بشنوم چون در این مورد مخم نمیکشه

:بعدی:

به نظر من همش نقشه دامبلدور بوده و احتمال میدم دامبلدور بتونه برگرده چون همون طوری که hardy boys گفت تو کتاب اسلامیه نوشته بود تنها با مرگ افسونگر چنین چیزی امکان پذیر است.تازه بعد از اون هم نوشته بود که(چشم های دامبلدور بسته بود اما حالت عجیب دست و پایش طوری بود که میتوانست خوابیده باشد) صفحه 375 ترجمه ویدا اسلامیه جلد 2


دامبلدور مرده باز هم این رو تکرار میکنم. به دستور خودش هم کشته شده. ولی مهم اینه که آیا افسونی که دامبلدور روی خانه ی دورسلی ها اجرا کرده بود تا هری بتونه تا 17 سالگی اونجا بمونه هنوز کار مکینه یا نه. و اینکه افسون آواداکداورا افسونیه بی بازگشت که تنها کسی که تاحالا تونسته ازش جون سالم بدر ببره خود هری هست. و دلیل وفاداری اسنیپ به دامبلدور به نظر من شبیه چیزیه که دامبلدور توی کتاب 3 در مورد دم کرم به هری زد: "اون به تو مدیونه هری"

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: دوشنبه 18 مهر 1384 16:23
نمایش جزئیات
آفلاین
من با نظر پدر بزرگ هری مخالفم چون اسنیپ همان اول هر چیزی را که شنیده بود واسه ولدمورت تعریف کرد و دیگه چیزی نمونده بوده انیپ بخواد مخفیلنه برای ولدمورت تعریف کند تازه اگر هم بود اسنیپ خیلی راحت میتونست بدون جلب توجه این کار را انجام دهد بعدشم اسنیپ اگر از دامبلدور کینه ای به دل داشت پس باید ادم نامردی باشد چون مثل اینکه فقط دامبلدور بود که مانع از رفتن اسنیپ به آزکابان شده بود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: دوشنبه 18 مهر 1384 16:07
نمایش جزئیات
آفلاین
دامبلدور برای اینکه پیشگویی هری پاتر لو نرود تریلانی و اسنیپ را تحت نظر و در واقع سلطه خود گرفت و اسنیپ در واقع یک جور اسیر دامبلدور بوده و اسنیپ هنگامی که دامبلدور را ضعیف می بیند تمام نفرت این سالها را در خود جمع کرده و وی را می کشد.
در ضمن دامبلدور این حدس را می زده است و برای اینکه هری بتواند برای استفاده از طلسم های نابخشودنی نفرت عظیمی را در وجودش داشته باشد (چیزی که مودی قلابی در کتاب 4 گفت و در کتاب 5 دیدیم که هری نتوانست لسترنج را شکنجه دهد)خواست هری شاهد مرگش باشد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: دوشنبه 18 مهر 1384 15:07
نمایش جزئیات
آفلاین
دامبلدور مرده. هر چه قدر هم ما ناراحت بشیم دامبلدور مرده. مثل سیریوس... مثل سدریک... مثل لیلی ... و مثل جیمز.
به نظر خودتون اگه دامبلدور زنده شه, داستان عین این داستانای بچه گونه نمی شه که آخرش همه چی به خوبی و خوشی تموم می شه؟ ما با یه کتاب قصه طرف نیستیم, با یه رمان طرفیم که توش نقاط دلهره آور و غم انگیز هم داره و اینا به جذابیتش کمک می کنن. فکر نکنم شما هم از داستانی که همیشه همه چی به نفع آدم خوباست خوشتون بیاد...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تا لحظه مرگ هری پاتریست خواهم ماند!!
Re: آیا واقعا اسنیپ به دامبلدور خیانت کرد یا این یک نقشه بود برای گول زدن ولدمورت؟
ارسال شده در: دوشنبه 18 مهر 1384 04:39
نمایش جزئیات
آفلاین
من فکر می کنم که دامبل دور واقعا مرده و غیلی هم ناراحت شدم ولی به نظر من هنوز اسنیپ به محفل وفادار اون فقط برای این دامبلدور روکشت چون با مادر مالفوی پیوند ناگسستنی بسته بود ودلیل دوم آن به علت ان که فکر می کرد دامبلدور جیمز و سیریوس رو بیشتر از او دست داشت وبه آنها خیلی بیشتر از او احترام می زاشت.در هر حال اون هنوز به محفل وفاداره چو ن وقتی هری می خواست اون شکنجه بده فقط طلسم اون دفع می کرد در حالی که می تونست به راحتی اون بکشه وبه نظر من او داشت به انوان استاد هری آخرین درسش رو به ائ می داد که اول نباید حریفش دستکم بگیر و باید طلسم های غیر زبانی رو یاد بگیره وبعدش هنگام مبارزه کردن باید به اعسابش مسلت باشه وحواسشو جمع کن .
در کل به نظر من اسنیپ یک حماقت کرد وبرای همین سزاوار مرگ
ولی نه العان چون اون هنوز کارهایی داره که باید انجام بده .
بعدشم مرگ دامبلدور واقعی به نظر می یاد چون اسنیپ از یه طلسم مرگ بار اصتفاده کرد و بعدشم دامبلدور از بالای یک برج به پایین پرت شده که در کتاب ارتفاع اون برج را بیشتر از 7 طبقه آورده بود که در این صورت افتادن = مرگ
البته من هم مثل همه شما دوست دارم که این یکی از حقه ها ی دامبلدور باشه که ظاهرا رولینگ برای این مسئله (هر چند بزرگ) داستان خودشو خراب نمی کنه :-?

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!