جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

23 کاربر(ها) آنلاین هستند (17 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
22
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  31 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: .:: جشن تولد 11 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 دی 1393 17:33
نمایش جزئیات
آفلاین
اهم اهم..."رودولف همه متینگ و تولدها حاضر" وارد میشود!

خب...اینجا دوتا تاریخ میبینم...پنجشنبه رو احتمال اینکه من بیام پنجاه پنجاه است...
جمعه رو احتمال هشتاد درصد نیام.(چقدر هم حضور من مهمه!)
واسه همین به پنجشنبه رای دادم...

ولی فکر میکنم اگه قراره مثل دفعه پیش دوستانی باشن که از راه های دور میان،تاریخ و ساعات اونها در اولویت باشه...

آها...ساعتش واسه برخی از دوستان(از جمله خودم!)مهمه...
اگه ساعت دقیق مشخص بشه ممنون دارتیم...

مکان همیشگی هم خوبه...ولی اگه مرکز شهر تر باشه بهتره!هفت تیری،انقلابی،سیدخندانی...

در ضمن من گردو تو کیک دوست ندارم!گفته باشم...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: .:: جشن تولد 11 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 دی 1393 15:04
نمایش جزئیات
آفلاین
یعنی دقیقا میشه پنجشنبه و جمعه هفته بعد دیگه؟!
مکان همون نگین رضاست؟!
هوم...فکر کردن بهشم منو هیجان زده می کنه!
ولی حق با روبیوسه!من خودم شنبه امتحان زیست و زمین با هم دارم(خدا بیامرزتم!)واقعا جمعه عصر نمی تونم بیام!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط روونا راونکلاو در 1393/10/2 16:30:18

هوش بی حد و مرز، بزرگترین گنجینه ی بشریت است!
Only Raven



I only wanted to have fun
learning to fly, learning to run :)


تصویر تغییر اندازه داده شده

{ بعد از هزاران سال.. حالا جاش روی سر صاحب اصلیش امنه.. }
پاسخ به: .:: جشن تولد 11 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 دی 1393 12:43
نمایش جزئیات
آفلاین
پنجشنبه ساعت دو تا گمونم پنج یا شیش، جشن اختتامیه مسبقه کتابخونی عطاره در فرهنگسرای اندیشه:دی
حالا، اگر که مکانتون نزدیکه به اون مکان و زمانتونم نزدیکه به این زمان، من میام:دی

ما تکذیب می کنیم. الان توی تقویم چک کردیم و متوجه شدیم که این هفته اختتامیه است و اون هفته نیست! لذا هیچ توفیری ندارد برای ما
در کل اطلاع رسانیتون رو بیشتر کنید بدونیم چند چندیم خلوصع!

آیکن الادورا در حالی که تمام روز های هفته دیگه درس های سه واحدی تخصصی امتحان داره و زده به سرش
آیکن جیغ
آیکن تشنج

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط الادورا بلک در 1393/10/2 15:40:01
پاسخ به: .:: جشن تولد 11 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 دی 1393 01:32
نمایش جزئیات
آفلاین
هَپی بِـــرث دِی تو یــو، جادوگران!
راستش واقعا خیلی دوست داشتم توی جشن شرکت کنم و گپ و گفت متفاوتی رو با دوستان جادوییم تجربه کنم، اما خب.. با توجه به فرسنگها دوری از محل گرفتن جشن... هوم.. هیچی! به همگی خوش بگذره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
If you smell what THE RASOO is cooking!
پاسخ به: .:: جشن تولد 11 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: دوشنبه 1 دی 1393 21:23
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام..

هاگرید:
نقل قول:
ناهار میل مینماییم یا شام؟


والا بیشتر حالت عصرونه داره.. حالا شما بگیرید شام.

مورگانا:
نقل قول:
خواهشا مث سری پیش حواستون از ساعت پرت نشه دوستان که ما هم بتونیم بیاییم لطفـــــــــــــــــا!


مورگانا ساعتی که در نظر گرفتیم احتمالن از 15 الی 18 هستش.

ملت.. مشارکت کنید توی نظرسنجی که یه آمار درست داشته باشیم. تمام کسایی که می خوان بیان لطفن اعلام کنن..!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

rest in peace dear Alan Rickman
پاسخ به: .:: جشن تولد 11 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: دوشنبه 1 دی 1393 14:26
نمایش جزئیات
آفلاین
خواهشا مث سری پیش حواستون از ساعت پرت نشه دوستان که ما هم بتونیم بیاییم لطفـــــــــــــــــا!
اگه به انتخاب من بود ترجیح میدادم 13 به بعد باشه ولی خوب ما تابع جمعیم و خیلیـــــــــــــ زیاد امیدوارم که بتونم بیام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده



?How long will you have me in your memory
Always



Перерыв сердца людей. Осколки может сделать вас ударить ...
Кинжал в сердце иногда ... иногда ... иногда горло вашим отношениям веревки!
Святые люди ... черные или белые ... не сломать чью-то сердце.
پاسخ به: .:: جشن تولد 11 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: یکشنبه 30 آذر 1393 22:35
نمایش جزئیات
آفلاین
خب من از همين اغاز كارع ميگم كه نميام اخه من چهار شنبه و شنبه امتحان دا رم در ضمن به دليل ديگري نيز نمي توانم بيايم كه وزير محترمه در جريان هستند.
اميدوارم بهتون خوش بگذره......

يلدا مبارك.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: .:: جشن تولد 11 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: یکشنبه 30 آذر 1393 20:39
نمایش جزئیات
آفلاین
ناهار میل مینماییم یا شام؟
ازونجایی که مدارس و دانشگاها شنبه امتحان دارن
با پنج شنبه موافقم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده



«میشه قسمت کرد، جای اینکه جنگید، میشه عشقو فهمید، باهاش خندید
میشه سیاه نبود، سفید نکرد. میشه دنیا رو باهمدیگه ببینیم
رنگی
منو حس میکنی؟ نه؟ نه! تو سینه‌ت دیگه شده سنگی.
و سنگین. و سنگین‌تر بیا روی سطح برای روز بهتر...»

.:: جشن تولد 11 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: یکشنبه 30 آذر 1393 19:34
نمایش جزئیات
آفلاین
و باز هم جشن تولد و اینبار.. جادوگران ِ عزیز.

مثل سالهای پیش، یکبار دیگه افتخار این رو دارم که به اطلاع دوستان جادوگرم برسونم که امسال هم به امید پایداری صد ساله ی جادوگران دور هم جمع خواهیم شد و یازده سالگی جایی که بهش عشق می ورزیم رو جشن خواهیم گرفت.

برنامه ای که در صدد انجامش هستیم، طبق تاریخ پیشنهادی بنده.. 11هم پنجشنبه و یا جمعه 12هم دی ماه هستش. و اینبار به صحبت های بنده محدود نخواهد شد، بنده 15 الی 20 دقیقه به ایراد سخن خواهم پرداختو جلسه رو به خودتون خواهم سپرد.

کیک می خوریم.. گپ می زنیم.. با هم آشنا می شیم.
محل به احتمال 80 درصد همون جای همیشگی هستش، فقط لطفن دوستان دقت کنن اسمی از محل برگزاری توی این تاپیک نیارن، مثل سابق اطلاع رسانی خواهیم کرد.

با توجه به اینکه امثال انتظار داریم چهره های جدید زیادی و همچنین اعضای تاثیرگذار و قدیمی سایت رو ببینیم، لطفن همه مشارکت کنن و بگن با چه روزی موافق هستن.

همونطو که مشاهده می کنید نظرسنجی هم گذاشتم، لطفن نظر خودتون رو بگید.

+ مسئول برگزاری این جشن هم طبق سالهای متمادی خودم هستم، سوالی داشتین می تونید از طریق پیام شخصی با بنده در تماس باشید.

ِیلدای همگی مبارک : )
موفق باشید
پرنس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

rest in peace dear Alan Rickman