اهم اهم..."رودولف همه متینگ و تولدها حاضر" وارد میشود!
خب...اینجا دوتا تاریخ میبینم...پنجشنبه رو احتمال اینکه من بیام پنجاه پنجاه است... جمعه رو احتمال هشتاد درصد نیام.(چقدر هم حضور من مهمه!) واسه همین به پنجشنبه رای دادم...
ولی فکر میکنم اگه قراره مثل دفعه پیش دوستانی باشن که از راه های دور میان،تاریخ و ساعات اونها در اولویت باشه...
آها...ساعتش واسه برخی از دوستان(از جمله خودم!)مهمه... اگه ساعت دقیق مشخص بشه ممنون دارتیم...
مکان همیشگی هم خوبه...ولی اگه مرکز شهر تر باشه بهتره!هفت تیری،انقلابی،سیدخندانی...
یعنی دقیقا میشه پنجشنبه و جمعه هفته بعد دیگه؟! مکان همون نگین رضاست؟! هوم...فکر کردن بهشم منو هیجان زده می کنه! ولی حق با روبیوسه!من خودم شنبه امتحان زیست و زمین با هم دارم(خدا بیامرزتم!)واقعا جمعه عصر نمی تونم بیام!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط روونا راونکلاو در 1393/10/2 16:30:18
هوش بی حد و مرز، بزرگترین گنجینه ی بشریت است! Only Raven
I only wanted to have fun learning to fly, learning to run :)
{ بعد از هزاران سال.. حالا جاش روی سر صاحب اصلیش امنه.. }
پنجشنبه ساعت دو تا گمونم پنج یا شیش، جشن اختتامیه مسبقه کتابخونی عطاره در فرهنگسرای اندیشه:دی حالا، اگر که مکانتون نزدیکه به اون مکان و زمانتونم نزدیکه به این زمان، من میام:دی ما تکذیب می کنیم. الان توی تقویم چک کردیم و متوجه شدیم که این هفته اختتامیه است و اون هفته نیست! لذا هیچ توفیری ندارد برای ما در کل اطلاع رسانیتون رو بیشتر کنید بدونیم چند چندیم خلوصع!
آیکن الادورا در حالی که تمام روز های هفته دیگه درس های سه واحدی تخصصی امتحان داره و زده به سرش آیکن جیغ آیکن تشنج
هَپی بِـــرث دِی تو یــو، جادوگران! راستش واقعا خیلی دوست داشتم توی جشن شرکت کنم و گپ و گفت متفاوتی رو با دوستان جادوییم تجربه کنم، اما خب.. با توجه به فرسنگها دوری از محل گرفتن جشن... هوم.. هیچی! به همگی خوش بگذره!
خواهشا مث سری پیش حواستون از ساعت پرت نشه دوستان که ما هم بتونیم بیاییم لطفـــــــــــــــــا! اگه به انتخاب من بود ترجیح میدادم 13 به بعد باشه ولی خوب ما تابع جمعیم و خیلیـــــــــــــ زیاد امیدوارم که بتونم بیام
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
?How long will you have me in your memory Always
Перерыв сердца людей. Осколки может сделать вас ударить ... Кинжал в сердце иногда ... иногда ... иногда горло вашим отношениям веревки! Святые люди ... черные или белые ... не сломать чью-то сердце.
خب من از همين اغاز كارع ميگم كه نميام اخه من چهار شنبه و شنبه امتحان دا رم در ضمن به دليل ديگري نيز نمي توانم بيايم كه وزير محترمه در جريان هستند. اميدوارم بهتون خوش بگذره......
ناهار میل مینماییم یا شام؟ ازونجایی که مدارس و دانشگاها شنبه امتحان دارن با پنج شنبه موافقم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
«میشه قسمت کرد، جای اینکه جنگید، میشه عشقو فهمید، باهاش خندید میشه سیاه نبود، سفید نکرد. میشه دنیا رو باهمدیگه ببینیمرنگی منو حس میکنی؟ نه؟ نه! تو سینهت دیگه شده سنگی. و سنگین. و سنگینتر بیا روی سطح برای روز بهتر...»
مثل سالهای پیش، یکبار دیگه افتخار این رو دارم که به اطلاع دوستان جادوگرم برسونم که امسال هم به امید پایداری صد ساله ی جادوگران دور هم جمع خواهیم شد و یازده سالگی جایی که بهش عشق می ورزیم رو جشن خواهیم گرفت.
برنامه ای که در صدد انجامش هستیم، طبق تاریخ پیشنهادی بنده.. 11هم پنجشنبه و یا جمعه 12هم دی ماه هستش. و اینبار به صحبت های بنده محدود نخواهد شد، بنده 15 الی 20 دقیقه به ایراد سخن خواهم پرداختو جلسه رو به خودتون خواهم سپرد.
کیک می خوریم.. گپ می زنیم.. با هم آشنا می شیم. محل به احتمال 80 درصد همون جای همیشگی هستش، فقط لطفن دوستان دقت کنن اسمی از محل برگزاری توی این تاپیک نیارن، مثل سابق اطلاع رسانی خواهیم کرد.
با توجه به اینکه امثال انتظار داریم چهره های جدید زیادی و همچنین اعضای تاثیرگذار و قدیمی سایت رو ببینیم، لطفن همه مشارکت کنن و بگن با چه روزی موافق هستن.
همونطو که مشاهده می کنید نظرسنجی هم گذاشتم، لطفن نظر خودتون رو بگید.
+ مسئول برگزاری این جشن هم طبق سالهای متمادی خودم هستم، سوالی داشتین می تونید از طریق پیام شخصی با بنده در تماس باشید.