شخصیت جادویی خودت را بساز، به یکی از چهار خانه ملحق شو، در کلاسها شرکت کن، کوییدیچ بازی کن و ماجراجوییهای خودت را بنویس.
✨ بیش از ۱۵,۰۰۰ جادوگر از سال ۱۳۸۲
🏰 ۴ خانه فعال: گریفیندور، اسلیترین، هافلپاف، ریونکلاو
📚 اساتید راهنما تو را قدمبهقدم همراهی میکنند
⚡ ماجراجوییهای بیپایان در انتظار توست
🗺 سفر تو در هاگوارتز:
📝یک داستان کوتاه بنویس
🧙شخصیت خودت را بساز
🛒از کوچه دیاگون خرید کن
🎓به یک خانه ملحق شو
همه چیز ساده است! استاد راهنمای اختصاصی تو را در هر قدم کمک میکند
سلام عاشق کتابم خیلی باهوش و منطقی هستم یکم مغرورم جدیتم بالاست ولی زود صمیمی میشم شجاع و جاه طلبم یعنی کم پیش میاد از چیزی بترسم عاشق ماجراجوییم دشمنانم رو شناسایی و هدفشونو می فهمم با هیچ کس مشکلی ندارم و دوست ندارم خودم رو به کسی تحمیل کنم ولی عیبم اینه که زود عصبی میشم. از 5 سالگی میخونم و مینویسم. اگه پاش بیوفته و کار نداشته باشم توی 1 روز یه کتاب طولانی رو می خونم و همه اش رو متوجه میشم لازم ندارم یه درس یا مطلب رو چندبار بخونم همون دفعه اول متوجهش میشم دوستای زیادی ندارم و معمولا تنهام عاشق جغد و مار و گربه هستم عاشق کتابای تخیلی و فیلم های هیجانی هستم
اولویتم هم فقط گریفندور است و بس ولی با اسلایترین هم مشکلی ندارم فقط این دوتا اگه چیز دیگه ای بندازی من میدونم و تو مرسی
سلام. برای شروع میتونم بگم متواضعم، بعضی وقت ها یکم جاه طلبم، زیرکم، باهوشم و عاشق کتاب خوندن و یادگیری چیز های جدیدم. با آدم های بدجنس و نچسب و پررو کنار نمیام و از اینکه پز بدم یا کسی پز بده متنفرم. یکم مغرورم و بعضی وقت ها(مخصوصا موقع درس خوندن) واقعا جدی میشم. دوست دارم در گروه ریونکلاو باشم و فکر می کنم اونجا برام مناسبه. (لطفا منو داخل گروه های دیگه نندار مرسی.)
من خیلی لوسم حسودم باهوشم عاشق کتابم شجاعم عاشق شیرجه زدن توی استخرم. حتی یک بار از یک دایو 2 متری پریدم توی یه استخر 2 و نیم متری. همه ی معلما منو دوست دارن.سه سالم بود خوندن یاد گرفتم. بیش ازحد حسودی میکنم.کنترل احساستم دست خودم نیست دوستام کمن ولی همه اشون خیلی باهام صمیمین البته خیلی ها دوست دارن باهام دوست بشن راجع به گروه نظری ندارم خودت بگو
خب کلاه اول از همه بهت بگم که من از ریونکلاویا و هافلپافیا خیلی بدم میاد چون از همه عقب ترن پس منو تو این دو تا گروه ننداز که اصلا باهاشون کنار نمیام فوبیای عنکبوتیان دارم و از حیوونای چندشی مثل راسو و سوسمار بدم میاد و نمیدونم باید اسلایدرین رو انتخاب کنم یا گیریفیندور پس میسپرمش به خودت و یادم رفت بگم از کتابای علمی تخیلی و فیلمای ترسناک و هیجانی خوشم میاد دورهمی توی خوابگاه هم دوست دارم
سلام من خیلی باهوشم عاشقق کتابم و میتونم یک کتاب رو توی یک روز بخونم معمولا یک کتاب رو 3 یا 4 بارمیخونم تا همه چی اش رو بفهمم همه ی معلمام عاشقمن و میگن تو خیلی باهوشی دوست دارم توی ریونکا یا گریفیندور باشم از ارتفاع و مرگ و سوسک و دندون پزشکی هم میترسم😁 از چهار سالگی یاد گرفتم بخونم. ویولن و فلوت و پیانو هم میزنم با یک اکانت دیگه پیام دادم افتادم ریونکلاو ولی رمز عبور اون اکانت رو یادم رفت نتونستم وارد شم این اکانت رو درست کردم یکم معرفی رو هم طولانی تر کردم لطفا دوباره بندازم ریونکلاو🤲📿💗
سلام من خیلی باهوشم عاشقق کتابم و میتونم یک کتاب رو توی یک روز بخونم معمولا یک کتاب رو 3 یا 4 بارمیخونم تا همه چی اش رو بفهمم همه ی معلمام عاشقمن و میگن تو خیلی باهوشی دوست دارم توی ریونکا یا گریفیندور باشم از ارتفاع و مرگ و سوسک و دندون پزشکی هم میترسم😁
سلام بر تو ای کلاه محترم، میخواستم بدانی در صورت اسلایترینی نشدن من تو را تکه تکه کرده و در سطل زباله خوام ریخت. من از دورگه ها متنفرم و بینهایت خودخواهم و باید بروم اسلایترین.
سلام خب من یه ادم باهوشم که همه چیو زود متوجه میشم شخصیت اروم،خجالتی،یه وقتایی زیادی پایه،مهربون،وفادار،عاشق کتاب،ماجراجویی،خوشگذرونی،موسیقی و... خیلی منظمم هدف دشمنمو زود میفهمم نترسم زود عصبی میشم خیلی دقیقم و وسواس
نظر خاصی راجب گروه ندارم کلاه خودت یه گروه مناسب انتخاب کن