جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

12 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
10
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  30 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: شنبه 3 تیر 1385 17:24
نمایش جزئیات
آفلاین
مونتاگ عزیز ممنون که زودتر از من پاسخ دادی.

از نظر من بهتره که یکم بهش رول اضافه کنیم.درست مثل اوایل این تاپیک.
در ضمن بهتره دیگه شایعه ها درمورد شخص نباشه.مثلا پست استرجس در خانه های هاگزمید نمونه قشنگی از این کار هستش،طوفان در هاگزمید.
یا از مصاحبه ها استفاده بشه مثل کار ققی در جادوگر تی وی که با ثیم دیفالت سایت مصاحبه کرده بود.

در کل من کاملا مخالف جلو رفتن همین روند در مجله هستم و از هر ایده ای برای خارج کردن از این چارچوب استقبال میکنم.

باتشکر
جانسون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کاهنان مصری سه هزار سال قبل از میلاد این کتیبه قدرت و قهرمانی را پیدا کردند و برای آن محافظانی گذاشتند.تا 3 سال پیش کسی آخرین محافظ ر�
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: شنبه 3 تیر 1385 14:21
نمایش جزئیات
آفلاین
نیک جان من پستت رو از تو تاپیک شایعه سازی پاک کردم یه کپی گذاشتم اینجا شما هر کاری داری باید تو تاپیک گفتگو با ناظر بگی

نقل قول:
توماس عزيز سلام.
منم با شما موافقم كه اين تايپيك به تايپيكي براي كل كل و زياد كردن پستهاي بچه‌ها تبديل شده.
فقط من تو يه چيزي موندم.؟
آيا ميشه تو اين تايپيك يه سوژه داد و به صورت رول اونو ادامه بديم؟
من منتظر جوابتم؟
ارادتمند شما:
نيك بي كله


ولی جواب اصلی رو میگذارم خود توماس جانسن بهت بده چون من هنوز کامل با روند کار آشنا نیستم

جواب خودم: نه اینجا یه مجله هستش در مواقع عادی فقط باید خبر بگید توش (البته شایعه) در مواقع خاص امکان رول زدن وجود داره مثلا زمان جنگ که بیاین اینجا رول بزنید و کسی ادامه بده
در اون مواقع باید از قبل با ناظر هماهنگ کنید تا پست ها پاک نشه

اون اخطار های توماس رو هم جدی بگیرید اخطار سوم مجله قفل میشه و حد اقل یه ماهی قفله

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آناکین مونتاگ در 1385/4/3 14:26:24
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: یکشنبه 28 خرداد 1385 18:42
نمایش جزئیات
آفلاین
بسمه تعالی

نقل قول:
سلام به ناظرین عزیز:


ما در دهکده سراسر آرام شما، تاپیکی داریم به نام" موسسه مالی و اعتباری گرینگوتز".

در اول پیشنهاد میشه نامش را به" بانک گرینگوتز" تغییر دهید.

سپس تقاضا دارم مسئولیتش را به من بسپرید و تاپیک را به فروم" کوچه دیاگون" انتقال دهید.

چون آنطور که یادمه گرینگوتز در دیاگون بوده نه در هاگزمید.

با تشکر


ممنون از تذکر و پیشنهاد شما.حتما رسیدگی می شود.

نقل قول:
سلام من میخوام یه تاپیک بزنم با عنوان اصطبل تسترال ها که در اون نمایشنامه هایی در مورد حیوانات هاگزمید و هم چنین ممجودات جادویی جنگل ممنوعه زده میشه امیدوارم که مجوز بدین.


متاسفانه ما چنین مکانی در داستانها نداشتیم و لزومی هم به وجود چنین تاپیکی نیست.

نقل قول:
سلام
من ميخوام يه تايپيك بزنم با نام سخنان حكيمانه.در اون همه مي تونن يه حرف باحال يا حكيمانه از خودشون يا هر جايي بنويسن. فقط بايد يه طوري به هري پاتر ربط پيدا كنه.اجازه هست؟


جای چنین چیزی در ایفای نقش و یا کلا سایت جادوگران نیست.بسیاری از اعضا در امضاهای خود از چنین چیزهایی استفاده میکنند.در ضمن شما میتوانید به تاپیک جمله های جذاب مراجعه کنید.

نقل قول:
سلام ناظر جون
خوف بیدی؟
آقا شایعه سازی چی شد پس

اگه حال نمکی باهاش بفرستش لندن دیگه

با ناظرش صحبت کردم قبول کرد


آناکین جان دیگه خودت صاحب اختیاری.حتما باز میشه اما به شرطی که پست های تکراری و خاله بازی درونش وجود نداشته باشه.

ارادتمند
جانسون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کاهنان مصری سه هزار سال قبل از میلاد این کتیبه قدرت و قهرمانی را پیدا کردند و برای آن محافظانی گذاشتند.تا 3 سال پیش کسی آخرین محافظ ر�
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: یکشنبه 28 خرداد 1385 17:34
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ناظر جون
خوف بیدی؟
آقا شایعه سازی چی شد پس

اگه حال نمکی باهاش بفرستش لندن دیگه

با ناظرش صحبت کردم قبول کرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: یکشنبه 28 خرداد 1385 17:02
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من ميخوام يه تايپيك بزنم با نام سخنان حكيمانه.در اون همه مي تونن يه حرف باحال يا حكيمانه از خودشون يا هر جايي بنويسن. فقط بايد يه طوري به هري پاتر ربط پيدا كنه.اجازه هست؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
لحظات را گذرانديم
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: یکشنبه 28 خرداد 1385 12:47
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من میخوام یه تاپیک بزنم با عنوان اصطبل تسترال ها که در اون نمایشنامه هایی در مورد حیوانات هاگزمید و هم چنین ممجودات جادویی جنگل ممنوعه زده میشه امیدوارم که مجوز بدین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فریا
شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: یکشنبه 28 خرداد 1385 11:59
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به ناظرین عزیز:


ما در دهکده سراسر آرام شما، تاپیکی داریم به نام" موسسه مالی و اعتباری گرینگوتز".

در اول پیشنهاد میشه نامش را به" بانک گرینگوتز" تغییر دهید.

سپس تقاضا دارم مسئولیتش را به من بسپرید و تاپیک را به فروم" کوچه دیاگون" انتقال دهید.

چون آنطور که یادمه گرینگوتز در دیاگون بوده نه در هاگزمید.

با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: یکشنبه 28 خرداد 1385 08:16
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خدمت ناظران خفن اندر خوف هاگزمید

سدی جون جون داش یه فکری به کال اون شایعه سازی بکن دیگه از وقتی بسته شده ارزش خونم حسابی اومده پایین

آقا اگه راه داره یا خودت بازش کن یا اگه حال نمی کنی باهاش بفرستش شهر لندن (50% عملیات مخ زنی انجام شده)

بازم ممنون میشم زود جواب بدی جیگر

چاکر توماس جانسون هم هستیم ها

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: چهارشنبه 17 خرداد 1385 19:36
نمایش جزئیات
آفلاین
ناظرین عزیز در واقع من این کل کل رو همین جوری نوشتم تا بازدید بیشتر بشه مگه توی نامه نویسی هم میشه کل کل کرد اگه اینجوری باشه و نمایشنامه بر ضد هم رو اسمش رو بذاریم کل کل که به طور کلی نصف تاپیک های سایت میشه تاپیک کل کل چون توی هر تاپیکی میشه و طرق مختلف کل کل کرد
ناظم محترم آقای جانسون هم باید گفت فکر خیلی خوبی دارن من هم آخرین نظرم همین صحبت آقای توماسه چون در حال حاضر بهترین نظر ممکنه


مشكلي نيست من اين تاپيكو باز كردم ولي اگه ببينم داره به اون سمتي ميره كه كلا بشه كل كل و اين حرفا سريع قفلش ميكنم پس موفق باشي(سدريك ديگوري)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سدريك ديگوري! در 1385/3/17 20:22:34
ویرایش شده توسط سدريك ديگوري! در 1385/3/17 20:27:41
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران-مجوز تاپیک)
ارسال شده در: چهارشنبه 17 خرداد 1385 19:20
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خدمت ناظرین محترم
من به تایپیک رستوران سه دسته جارو اعتراض دارم .چرا همه نمایشنامه هاشون رو ادامه ی هم می نویسند؟؟
چرا هر کس برای خودش داستان یا نمایشنامه ی جدایی نمی نویسه؟استعداد های مارو سرکوب می کنید!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط توماس جانسون در 1385/3/17 20:23:21
ویرایش شده توسط سدريك ديگوري! در 1385/3/17 20:24:28