جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

44 کاربر(ها) آنلاین هستند (28 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
42
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 تیر 1390 17:42
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!

اول از همه بگم اینجا نیومدم بحث راه بندازم دعوا کنیما! میخوایم فکرامونو بریزیم رو هم، در نهایت ببینیم عقیده ی کدوم یک از چهار بنیان گذار مدرسه ی هاگوارتز درست بود! حالا این که میگم یعنی چی؟

اگه به امضاها دقت کنین، اول از همه هافلپافیا اومدن یه چیزی در مورد هلکا گفتن که معتقد بود فلان. بعدش من و لونا یه چیزی از روونا گذاشتیم و پاک کردیم، حالا هم گریفیا دارن از گودریک حرف میزنن.

سالازارم کلا به هیچ چی معتقد نبود.

حالا بیاین جمله هارو بررسی کنیم، ببینیم واقعا کدوم گروه داره حرف راستو میزنه؟

اونچه مسلمه اینه که گروها دارن اینارو زیر امضاشون میذارن، که بگن به دلایل فلان گروه ما برتر از بقیه س و بوسیله ی خصوصیت گروه ماس که سه تا خصوصیت گروهای دیگه بوجود اومده!

حالا واقعا کی راست میگه؟ من عقاید هرچار سه بنیان گذارو میذارم! بیاین نظر بدین تا آخر به نتیجه برسیم.

به نظرم اسلایترین بهترین کارو کرده که این چیزارو نگفته! منم اگه هافلیا نمیذاشتن، واسه ریون یه چیزی نمیذاشتم!



گریفندور

گودریک معتقد بود ...

اصالت بدون شجاعت مایه ننگ و کوشش بدون فداکاری باعث تفرقه و دانش بدون تواضع شروع تکبر است.


هافلپاف

هلگا معتقد بود ...

هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه !


ریونکلاو

روونا معتقد بود ...

شجاعت ، اصالت و سختکوشی ، هرگز بدون هوش و علم به دست نیامده است.


من توضیحات ریون رو میذارم که بگم بر چه اساسی ما اینو مطرح کردیم و مدعی شدیم اینا بوسیله هوش بدست اومده. بقیه گروها هم بیان دلیل بیارن.

به نظرم گریفیا قابل بحثه، اما نمیتونم هافل رو درک کنم، که چطور با سختکوشی این چیزا بدست میاد. کلا هر دو گروه بیان حرف بزنن. هرکس بخوادم میتونه بیاد نظرشو بگه. میخوایم به نتیجه برسیم! دعوا هم نداریما!

بحث دوستانه س

فقط یه سوال فنی از گریفیا! تواضع واقعا جزء خصوصیات اصلیه گریفه؟ تا اونجایی که من میدونم اونا فقط شجاع بودن! تواضع یک صفت خوبه، یعنی کل گریفیا آدم خوبی هستن؟

مثلا هوش و سختکوشی و اصالت و شجاعت، هر چقدرم خوب باشن میتونن برای کارای بد و منفی مورد استفاده قرار بگیرن. اما تواضعو واقعا درک نمیکنم!


اینم دلایل ریون از نظر من:

"انسان با بهره گیری از هوش خود قادر است مقام خود را بالا برده و خود را جزء با اصل و نسبان کند."
"اگر هوشت به تو پایان کار را نشان دهد ، سختکوشی ای در تو بوجود می آید که به تو در ادامه ی کار انگیزه میدهد."
"وقتی موجود ترسناک مقابلت را بوسیله ی هوشت دریابی و نقطه ضعفش را بیابی ، دیگر چیزی برای ترس وجود ندارد."


؟!؟!؟!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: جمعه 15 بهمن 1389 15:26
نمایش جزئیات
آفلاین
هوم .... قصد ندارم بحث ها رو کلیشه ای کنم ...اما از اونجایی که خودمو آدم دلسوزی برای جادوگران میدونم سعی دارم پاره ای از مشکلات رو یادآور شوم بلکه چند آدم دلسوز دیگه هم پیدا شوند و با همفکری بتونیم چاره ای بیندیشیم.

طبق اون چیزی که من میبینم تعداد افرادی که همه روزه در سایت ثبت نام میکنن نسبت به دو سه سال اخیر یک سیر نسبتا ثابتی رو طی کرده. حال اینکه بازدهی سایت نسبت به دو سه سال اخیر شدیدا افت کرده. همچنین با یک نگاه به مثلا تاپیک شخصیت خودتونو معرفی کنید میبینید که در بیش از یک ماه اخیر تنها یک نفر وارد ایفای نقش شده.

صرف نظر از پیشنهاداتی که من در گذشته دادم و متاسفانه هیچ کدومش اجرا نشد (نمیدونم با چه توجیهی). مسئله فوق تنها مؤید این نکته هست که آمار عضو شده های سایت نسبت به دو سه سال اخیر تغییر چندانی نداشته مخصوصا بعد از فیلم هفتم و علی رغم اینکه در سال تحصیلی هم هستیم، نسبت به چند ماه قبل افزایش داشته. بلکه چیزی که وضعیت سایت رو به این روز انداخته اینه که ما در گذشته بهتر عمل میکردیم و اگر امروز سایت به این وضع افتاده که ما در یک ماه اخیر فقط یک نفر (!) رو تونستیم جذب ایفای نقش کنیم که اونم بازدهی نزدیک به صفر درصد داشته، این تنها مدیریت بسیار ضعیف حاکم در این بخش رو به ما نشون میده.

که خب ....من در رابطه با این مشکلات راهکارهایی رو دارم که مطمئنم جواب میده،اما در درجه اول لازم دارم که برخی بچه بازی ها کنار گذاشته بشه و مدیران نگاه واقع بینانه ای نسبت به این مشکلات پیدا کنند و کسانی هم که پیشنهاداتی دارند یا فکر میکنند میتونن کمک کنن حتما اینکار رو بکنن ... تا شرایط برای درست کار کردن فراهم بشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بلیز زابینی در 1389/11/15 15:32:32
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 14 بهمن 1389 22:09
نمایش جزئیات
آفلاین
روی صحبتم با هیچ شخص خاصی نیست، لطفا به دل نگیرین!

اینجا، جادوگران

واسه سه دیقه تو دلت راه بده مارو
تا من نشون بدم جادوگران و رابطه هارو
اینا حرفای امروز و دیروزه برپا
جادوگران شده اسیر یه ویروس مرگبار
دیگه احتیاجی به گِله از مدیرا نداریم
دیگه احتیاجی به محفل و مرگخوارا نداریم
یه جنگ روانیه حالا تو جادوگرانه
همه افتادیم به جون هم ویزارد و بیگانه ( ماگل)
با تنی خسته کوفته خشکیده میری
که با ایفای نقش مدیرا کشتی بگیری
وقتی جلوت پست می زنم میگی موفق باشی
توی پخ (پیام شخصی) بهم میگی میخوای بلاک بشی؟
نگاه ما به همدیگه شده مثل قاتل
توجه نمی کنیم دیگه به حس باطن
توی "نحوه ی برخورد" چندتا کاربر ساده
دارن از دعوا می کنن سوءِ استفاده
چه کاربرا که تا می بینن یارو مدیره
میگن رول بی رول این آقا بُتِ کبیره
رول چیه بابا؟ این حرفا رو ولش
رولو دیدی برسون سلام ما رو بهش
چه کاربرایی که واسه همین از اینجا رفتن
اما این مشکلات همه توی روزای هفته ن
هرکس شناسه ی خودشو بغل کرده
اینا پیشرفت نیس اینا عقبگرده

ای داد از این همه بیداد
خواهم که ز غم شوم آزاد
از جور و ستم همه فریاد
چون خانه ی من شده بر باد

دیگه ریخته توی دل من هرچی درده
دلیلش به چند روز پیش برمیگرده
روزای اوج دعوا و بحث که از
همه شون چیزی نموند جز ترسِ محض
به یکی گفتم تو بیا بین کاربرا یک باش
اشکال نداره که اون ازت خون به چشم داشت
به حرفش گوش کن منصف باش باهاش یه خورده
گفت: مینروا وزیر بوده، حالا که مرده!!
خاطراتیه که من تو شعرم می نویسم
قلم کلماتو میاره و مینویسم
اینا باعثه گلوم پره از بغضی شه
که ببنده به دهنم راه اکسیژن
شاید به اینجا و این شعر اهمیتی ندی
منظورم اینه تو اینجا هم هس کاربرای بدی
ولی هه! اینجا خونَمه، وطنمه
جادوگران دلیل وجود شناسَمه

ای داد از این همه بیداد
خواهم که ز غم شوم آزاد
از جور و ستم همه فریاد
چون خانه ی من شده بر باد

دیگه ترس برخورد و رفتار و روابط ما
داره کثیف تر میشه از هوای تهران
بعضی میگن جادوگران یه قفسه باید
از اینجا بری تا بکشی یه نفس راحت
میگن از بین فسیلا فقط مونده پرسی
اوله راهه واسه لینی و لونای خرسی*
که بعدِ منفجر شدن بمب ریونی
هیچ تاپیکی تو جادوگران دیگه بی سوژه نی!!
تو هم بیا جلو خودتو بساز، میتونی!
چرا واسه سطح پست همو قصاص میکنین؟
دوست من به خدا من هستم به صعود تو راضی
پس بیا با هم بشکنیم این خطوط موازی

میدونم اینو، غرور ما جادوگرانی ها به گذشته ی ماست، به تاریخ ماست
ولی به خدا اون دیگه گذشته!! الآن ما چی هستیم؟ الآن واسه آینده مون چی داریم؟
بیا دوست من، بیا دست همدیگه رو بگیریم، تا آینده ی جادوگران به اسم منو و تو افتخار کنه..

*دزدیده شده از محل زندگی لونا: ( از خرس مستربین خوشم میاد! )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط روونا ریونکلا در 1389/11/14 22:14:42
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 بهمن 1389 10:36
نمایش جزئیات
آفلاین
ایول بارون، سالی یه بار بارون میادا! البته عمراً این حرفها رو هیچ وقت هیچ کس حتی خودمون گوش ندادیم .

اما چی شد پست زدم؟

امیدوارم مدیری پیدا بشه . این پستهای الکی رو پاک کنه.پستهای آبدوغ خیاری

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مری فریز باود در 1389/11/12 10:40:30
خداحافظی در اوج یا خروج فوج فوج... مسئله این است!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 بهمن 1389 00:07
نمایش جزئیات
آفلاین
بارون جون شوخی کردم من باو!


بله بله جناب بارون به نکات مهمی اشاره کردند!
بلیز یه نقدی کلی کرد بعد یکی به خودش گرفت و شدعوا شد، منیره هم درسته نیتش مدیر شدنه ولی حرف خوبی میزنه حرف خوبو باید از هر کسی شنید دیگه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 11 بهمن 1389 23:09
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

آبدوغ خیار wrote:
بیا اینقدر دعوا کردید تا جناب سر بارون خون آلود هم تشریف آوردند!!!


با سلام خدمت دوستان عزیز
والا من هر از گاهی سر میزنم به سایت و پستای قدیمی رو میخونم و تجدید خاطرات میکنم چون عمری رو داخل این سایت گذروندم ..الان هم پستای قدیمی این تاپیک رو میخوندم....اکنون در سایت سمتی ندارم ، اگر در سایت سمتی داشتم همین الان برخورد لازم رو انجام داده بودم و پستی میزدم و یحتمل سه چهار شناسه تا الان بسته شده بود!!!
-----------------
فقط به عنوان مدیر سابق سایت و عضو قدیمی:

این تاپیک، برای نقد منصفانه رول ساخته شده ولی هروقت پستی در این تاپیک زده میشه...دعوایی راه میفته

اگر نقدکننده، پست منصفانه ای داشته باشه و نقد شونده، جنبه انتقاد داشته باشه هیچ مشکلی نباید پیش بیاد

در آخر باید بگم حیفه که دوستیها رو سر موضوعی ناچیزی به دشمنی تبدیل کنیم

با تشکر و احترام
ویکتور کرام(سابق)
ارباب لردولدمورت کبیر
سر بارون خون آلود
11/11/89

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سر بارون خون آلود در 1389/11/11 23:34:42
و ما بر می گردیم تا درس عبرتی باشد برای کسانی که بر نمی گردند!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 11 بهمن 1389 22:40
نمایش جزئیات
آفلاین
مشکل زا منیره و آنتونین و بلیز نیست، مشکل اینه که مدیرا طاقت هیچگونه نقدی رو ندارن تا یک نقد میکنه که در این مورد خاص بلیزه میپرن بهش و بلیز هم که با آنتونین کلا مشکل داره و منیره هم هر وقت بی کفایتی مدیرا جایی میزنه بیرون میپره وسط تا خودش مدیر شه!
به همین سادگی به همین خوشمزگی!!!

بیا اینقدر دعوا کردید تا جناب سر بارون خون آلود هم تشریف آوردند!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آبدوغ خیار در 1389/11/11 22:48:19
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 11 بهمن 1389 17:59
نمایش جزئیات
آفلاین
من پست بزنم بد نیست.

ببینین قضیه مدیر شدن آنتونین رو شاید خود من بهتر و قشنگتر بدونم. فکر نمیکنمم اونطوری که توی ذهنتون هست شکل گرفته باشه... منیره هم اگر میخوای دیر بشی همون حرف خودت دیگه که بالاخره یه روز میشی... بحثشم نکنیم بهتره من در این مورد حق با کی هست و کی چطوری فکر میکنه... بیخیالش.

اما این دعواها کار رو درست نمیکنه.

اصلاً این وسط مری تقصیر کار و کل تقصیرها و مشکلات سایت هم طرف ما... اینکه منیره به آنتونین و آنیت! به منیره و آبر هم از اونطرف بیاد گیر بده که کار درست نمیشه.

بلیز... بلیز... بلیز...

نه من و نه صد نفر دیگه.

بلیز...

که تاریخ پستاشم در حد همین پستهای جید هستش و فعالیت بدی نداشته دو تا ایراد گرفته که باعث میشه خودمون که پست میزنیم بهتر عمل کنیم... اصلاً هم بحث اینکه کی بد پست میزنه نیست، بنظر منم خیلی راحت و قشنگتر میشه این دو تا ایراد رو باهمفکری حل کنیم.

چرا که اگر بلیزم نظرش این نبود، اصلاً مطرحش نمیکرد و خیلی راحت مقابله با مثل میکرد تو پستاش...

حالا بیخیال دعواهای شخصیتون بشین و برین سر اصل مطلب.



پ.ن: دعوا هم میخواین بکنین دعوا کنین، اینا قرطی بازیه بلد نیستین یه مدت وقت بزارم و نشونتون بدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خداحافظی در اوج یا خروج فوج فوج... مسئله این است!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 11 بهمن 1389 12:41
نمایش جزئیات
آفلاین
مینروا

تصمیمتونو عوض کنین، این راه درستی نیست!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: یکشنبه 10 بهمن 1389 18:23
نمایش جزئیات
آفلاین
اینو نگی چی بگی بنده خدا!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
seems it never ends... the magic of the wizards :)