جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

60 کاربر(ها) آنلاین هستند (52 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
60
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: پنجشنبه 14 آبان 1394 12:59
نمایش جزئیات
آفلاین
چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
جواب اینه: زندگی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
این بدترین شکنجه دنیاس، اینکه صبر کنی و بدونی هیچ کاری از دستت ساخته نیست.

the hunger game | 2012 | Gary Ross


تصویر تغییر اندازه داده شده

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: چهارشنبه 13 آبان 1394 23:16
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر شخصی خودم، زمانی که اونقدر توی گناه غرق بشی که تمام درهای توبه به روت بسته بشه سرنوشتت بدتر از مرگ خواهد بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آخرین دشمنی که نابود می شود؛ مرگ است.



تصویر تغییر اندازه داده شده

کاراگاه برایان دامبلدور
پاسخ به: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: پنجشنبه 26 شهریور 1394 21:08
نمایش جزئیات
آفلاین
دو تا چیز وحشتناکه...
1. جدا این که بدون احساس زندگی کنی خیلی بده. ولدمورت فقط یا می ترسید یا خشن بود. آدم نه خوشحال باشه نه ناراحت نه...
2. بدونی کی میمیری. اصلا زمین و زمان جلوت افتضاح میشه. زمان با استرس می گذره اما کُند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خودم، آخرین چیزی بودم که برایم باقی می‌ماند تصویر تغییر اندازه داده شده

Onlyتصویر تغییر اندازه داده شدهaven
تصویر تغییر اندازه داده شده

پاسخ به: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: پنجشنبه 1 مرداد 1394 11:24
نمایش جزئیات
آفلاین
اینکه قبل از مرگ، بمیری.
جمله سنگین بود. یه صلوات بفرستین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تا زمانی که بهترشدن بهترین است، برای کمتر از آن تلاش مکن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: پنجشنبه 1 مرداد 1394 10:15
نمایش جزئیات
آفلاین
بدتر از مرگ می گن بالا تر از سیاهی رنگی نیست مرگم خود سیاهی

می دونین بدتر از مرگ اینه که بدونی کی میمیری یعنی انگار زند به گورت می کنن بدترین اتفاق زندگی هر کس که بیماری لاعلاجی بگیر و بگن برو 3 سال دیگه خدایت رحمت کنن و دکترا جلوی خودت بکشنت خاکت کنن حلواتم خیرات کنن

بله خانودات داغون می شه شبت روز نمی شه روزت شب نمی شه
نمی دونی غصه خودت بخوری یا خانوادت بعضی وقت ها اینقدر پیش میره که ارزوی برتر زندگیت می شه چیزی که بقیه دارن ازش فرار می کنم یعنی همون مرگ می شه نهایت ارزوت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[Steve Jobs]
Ooh, everybody knows Windows bit off apple

[Bill Gates]
I tripled the profits on a PC

[Steve Jobs]
All the people with the power to create use an apple!

[Bill Gates]
And people with jobs use a PC

[Steve Jobs]
You know I bet they made this beat on an apple

[Bill Gates]
Nope, Fruity Loops, PC

[Steve Jobs]
You will never, ever catch a virus on an apple

[Bill Gates]
Well you could still afford a doctor if you bought a PC

پاسخ به: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: چهارشنبه 29 بهمن 1393 18:31
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من بد تر از مرگ اینه که ارامشت رو ازت بگیرن برای مثال:
این که هر روز هر زنگ امتحان داشته باشی بعد در همون ایام هر معلمی که امتحان
خودش رو گرفته به مقداری بسیار عظیم تکلیف بده :hyp:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هوش بی حد و مرز، بزرگترین گنجینه ی بشریت است!
Only Raven
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: چهارشنبه 29 بهمن 1393 17:44
نمایش جزئیات
آفلاین
نداشتن عشق و شکست عشقی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
با ایگنو پی وی تریپ کل داری ؟؟ پس داری به جهنم بلیط مجانی... حواستون باشه دفه بعد که غصه میگین...تو غصه هاتون نباشه دیگه اسم پی وی...
آره...برو خونه...ببین برو خونه ...خب؟...برو خونه....و گرنه دفه بعد...
پاسخ به: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 بهمن 1393 14:35
نمایش جزئیات
آفلاین
زندگی بدون عشق و نبودن دوستی که به تونی باهاش درد و دل کنی از مرگ بدتره!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: دوشنبه 27 بهمن 1393 23:55
نمایش جزئیات
آفلاین
:دی تراورز غصه نخور درست می شه

من اون اوایل تو اینستاگرام سه تا لایک نمی خوردم حتی :دی مث فیسبوق الانم. اما خب الان سی تا لایکم می خوره حتی :دی

و خب وقایع نگاری شد منم رو کنم :پی پاره شدن فاق شلوار(همون که اولش خشتک داره :|) تو مهمونی :|
حالا بفهمین اینایی که گفتین در برابر این هیچی نیستن :|

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
لامصب چقد رنک

!Only Raven

وبلاگ شخصی من

بیخیال اون صوبتا، من هنوز شصت درصد ایفام ریتا هم سی و نه درصد، جمعاً می شیم 99 درصد ایفا


چقد چکش!

اصن ذووووق

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: جمعه 24 بهمن 1393 19:29
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا دیدم هم هوقایع زندگیشون رو تعریف می‌کنن منم می‌گم دیدن فالوئینگ های اینستاگرام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
every fairytale needs a good old-fashioned villain

حاجیت بازی رو بلده

حاجی بودیم وقتی حج مد نبود...


تصویر تغییر اندازه داده شده