دو تا چیز وحشتناکه... 1. جدا این که بدون احساس زندگی کنی خیلی بده. ولدمورت فقط یا می ترسید یا خشن بود. آدم نه خوشحال باشه نه ناراحت نه... 2. بدونی کی میمیری. اصلا زمین و زمان جلوت افتضاح میشه. زمان با استرس می گذره اما کُند.
بدتر از مرگ می گن بالا تر از سیاهی رنگی نیست مرگم خود سیاهی
می دونین بدتر از مرگ اینه که بدونی کی میمیری یعنی انگار زند به گورت می کنن بدترین اتفاق زندگی هر کس که بیماری لاعلاجی بگیر و بگن برو 3 سال دیگه خدایت رحمت کنن و دکترا جلوی خودت بکشنت خاکت کنن حلواتم خیرات کنن
بله خانودات داغون می شه شبت روز نمی شه روزت شب نمی شه نمی دونی غصه خودت بخوری یا خانوادت بعضی وقت ها اینقدر پیش میره که ارزوی برتر زندگیت می شه چیزی که بقیه دارن ازش فرار می کنم یعنی همون مرگ می شه نهایت ارزوت
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[Steve Jobs] Ooh, everybody knows Windows bit off apple
[Bill Gates] I tripled the profits on a PC
[Steve Jobs] All the people with the power to create use an apple!
[Bill Gates] And people with jobs use a PC
[Steve Jobs] You know I bet they made this beat on an apple
[Bill Gates] Nope, Fruity Loops, PC
[Steve Jobs] You will never, ever catch a virus on an apple
[Bill Gates] Well you could still afford a doctor if you bought a PC
به نظر من بد تر از مرگ اینه که ارامشت رو ازت بگیرن برای مثال: این که هر روز هر زنگ امتحان داشته باشی بعد در همون ایام هر معلمی که امتحان خودش رو گرفته به مقداری بسیار عظیم تکلیف بده :hyp:
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
هوش بی حد و مرز، بزرگترین گنجینه ی بشریت است! Only Raven
با ایگنو پی وی تریپ کل داری ؟؟ پس داری به جهنم بلیط مجانی... حواستون باشه دفه بعد که غصه میگین...تو غصه هاتون نباشه دیگه اسم پی وی... آره...برو خونه...ببین برو خونه ...خب؟...برو خونه....و گرنه دفه بعد...