سلام کلاه عزیز
من سه ماه پاتر هد شدم و واقعا کل دنیام شده هری پاتر هنوز نتونستم کتاب هارو تهییه کنم و بخونم ولی همه فیلم هاش رو دیدم من به قول دوستام خیلی شخصیت ارومی دارم کمی شجاع هستم و خیلی دوست دارم در مواقع خطرناک حضور داشته باشم و بتونم توانایی های خودم رو بسنجم من خیلی درس خون هستم صبورو به گروه گریفیندور علاقه دارم و میخوام به گروه گریفیندور برم
گریفیندور!
مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط setareh8686 در 1400/8/26 21:20:18 ویرایش شده توسط setareh8686 در 1400/8/26 21:21:33 ویرایش شده توسط گابریل دلاکور در 1400/8/27 11:06:24 ویرایش شده توسط گابریل دلاکور در 1400/8/27 11:07:01
سلام کلاه عزیز من یک شخصیت خاصی دارم و از همون بچگی به داستان های هری پاتر علاقه داشته ام من خیلی خیلی مدیر خوب و آرامی برای گروه هستم و دوست دارم همیشه در صلح باشم و خیلی شجاع هستم و عاشق گروه گیریفیندور هستم لطفا من تو گروه گیریفیندور بندازید خیلی ممنون میشم
---- سلام فرزندم خیلی خوبه، میبینم که خصوصیات مخصوص گروه موردعلاقه ت رو داری. حالا که اینطوره برو به:
سلام. من کلا کله خرم، با کسی هم شهرام بهرام ندارم. اگه ببینم تو دعوا حق با اونیه که ازم دورتره، طرف همون رو میگیرم. البته کلا هر کی نزدیکتر باشه بهم، کمتر حق اشتباه داره و بیشتر کارهاش در قبال دیگرون رو چک میکنم. البته این بیشتر بهخاطر خودخواهیمه و این رو میدونم. خودم هر شب خودم رو محاکمه میکنم. زیرآبم زده شه دنبال توجیه نیستم و صحنه رو ترک میکنم اما اگه به کسی اجحاف شه طرف مقابل رو جر میدم. اخلاقم سگیه. زبونم درازه. کلا تو دستهی سخت تحمل قرار میگیرم. عاشق ریاضیم. گروههایی که دوست دارم گریفندور و هافلپافن. ------- سلام بر تو. حس میکنم این اخلاق خیلی جاها بهت ضربه میزنه، بنظرم یکم معاشرت و سخت کوشی تعاملت با اجتماع رو بهتر میکنه. پس برو به... هافلپاف!
سلام کلاه عزیز من همیشه توی کارهای گروهی سعی می کردم رهبری گروه رو به عهده بگیرم و ویژگی اصلی من شجاعت و دلاوریه. به شیرها علاقه دارم و رنگ مورد علاقه ام قرمزه. همه ی اعضای خونواده ی ما گریفیندور بودن و من هم اولویتم گریفیندوره.
سلام کلاه عزیز من آدمی هستم که فرقی بین افراد اصیل زاده و ماگل زاده نمیزارم و اونا رو از روی رده خونشون قضاوت نمیکنم ولی باید اعتراف کنم که منافعم برام خیلی مهمه آدمی نیستم که یهویی یه شجاعیت بزرگ به خرج بدم و خودمو به فنا بدم(البته بستگی داره چه موقعیتی باشه) اولویتهام هم: گریفندور اسلیترین
سلاااام کلاه عزیز! من دختر خون گرمی هستم. شیطونم و نمیتونم یه جا بشینم! همیشه خیلی تند تند حرف میزنم اصلا حوصله ی محاسبه ندارم! به شدت شجاعم و دردسر یکی از روزمر گی هامه!
خیلییییییی گریفیندور رو دوست دارم و به شدت دوست دارم اونجا باشم! میشه شال و کلاه قرمز ما رو بدید ما بریم؟ ---- سلام بر تو ای فرزند خونگرم. لطفا برای گروهبندی عجله نکن. اول باید مراحل زیر رو به ترتیب طی کنی تا بتونم به گروهی که دوست داری و برات مناسبه بفرستمت. قوانین رو به دقت مطالعه کن و بعد برگرد.