جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

72 کاربر(ها) آنلاین هستند (57 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
70
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  31 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 5 آذر 1400 11:22
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام اقا کلاهه
شخصیتی درحال رشد یک جنگجو و در حال رشد یک شیرو دارم
بنظرت کدوم گروه برای من خوبه میخوام گروهی بفرستی که این شیرو رشدش بدع

~~~~~

سلام. برای ورود به ایفای نقش لطفا مراحل زیر رو به ترتیب زیر طی کن و هروقت نوبتش رسید دوباره برای گروهبندی برگرد.

1. خواندن قوانین ورود به ایفای نقش.
2. شرکت در تاپیک کارگاه داستان نویسی. (مرتبط با یکی از تصاویر کارگاه)
3. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
4. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1400/9/5 19:29:21
Kk
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 26 آبان 1400 15:36
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز من سه ماه پاتر هد شدم و واقعا کل دنیام شده هری پاتر هنوز نتونستم کتاب هارو تهییه کنم و بخونم ولی همه فیلم هاش رو دیدم من به قول دوستام خیلی شخصیت ارومی دارم کمی شجاع هستم و خیلی دوست دارم در مواقع خطرناک حضور داشته باشم و بتونم توانایی های خودم رو بسنجم من خیلی درس خون هستم صبورو به گروه گریفیندور علاقه دارم و میخوام به گروه گریفیندور برم گریفیندور! مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط setareh8686 در 1400/8/26 21:20:18
ویرایش شده توسط setareh8686 در 1400/8/26 21:21:33
ویرایش شده توسط گابریل دلاکور در 1400/8/27 11:06:24
ویرایش شده توسط گابریل دلاکور در 1400/8/27 11:07:01
Setareh (Hermione)
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 23 آبان 1400 10:04
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز
من یک شخصیت خاصی دارم و از همون بچگی به داستان های هری پاتر علاقه داشته ام من خیلی خیلی مدیر خوب و آرامی برای گروه هستم و دوست دارم همیشه در صلح باشم و خیلی شجاع هستم و عاشق گروه گیریفیندور هستم
لطفا من تو گروه گیریفیندور بندازید خیلی ممنون میشم

----
سلام فرزندم
خیلی خوبه، میبینم که خصوصیات مخصوص گروه موردعلاقه ت رو داری.
حالا که اینطوره برو به:

گریفیندور!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/8/24 21:15:53
🤩🤪🤩
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 22 آبان 1400 01:52
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام. من کلا کله خرم، با کسی هم شهرام بهرام ندارم. اگه ببینم تو دعوا حق با اونیه که ازم دورتره، طرف همون رو می‌گیرم. البته کلا هر کی نزدیک‌تر باشه بهم، کمتر حق اشتباه داره و بیشتر کارهاش در قبال دیگرون رو چک می‌کنم.
البته این بیشتر به‌خاطر خودخواهیمه و این رو می‌دونم.
خودم هر شب خودم رو محاکمه می‌کنم.
زیرآبم زده شه دنبال توجیه نیستم و صحنه رو ترک می‌کنم اما اگه به کسی اجحاف شه طرف مقابل رو جر می‌دم.
اخلاقم سگیه. زبونم درازه. کلا تو دسته‌ی سخت تحمل قرار می‌گیرم.
عاشق ریاضیم. گروه‌هایی که دوست دارم گریفندور و هافلپافن.
-------
سلام بر تو.
حس میکنم این اخلاق خیلی جاها بهت ضربه میزنه، بنظرم یکم معاشرت و سخت کوشی تعامل‌ت با اجتماع رو بهتر میکنه.
پس برو به...

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/8/24 21:12:23
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/8/24 21:13:11
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 15 آبان 1400 17:53
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز
من همیشه توی کارهای گروهی سعی می کردم رهبری گروه رو به عهده بگیرم و ویژگی اصلی من شجاعت و دلاوریه. به شیرها علاقه دارم و رنگ مورد علاقه ام قرمزه. همه ی اعضای خونواده ی ما گریفیندور بودن و من هم اولویتم گریفیندوره.


گریفیندور!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/8/16 0:35:20
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 8 آبان 1400 08:46
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
سلام کلاه عزیز
من آدمی هستم که فرقی بین افراد اصیل زاده و ماگل زاده نمیزارم و اونا رو از روی رده خونشون قضاوت نمیکنم ولی باید اعتراف کنم که منافعم برام خیلی مهمه آدمی نیستم که یهویی یه شجاعیت بزرگ به خرج بدم و خودمو به فنا بدم(البته بستگی داره چه موقعیتی باشه)
اولویت‌هام هم:
گریفندور
اسلیترین



هووووممم... این کلاه پیر رو گیج کردی.

برداشتی نهایی من اینه که برو به...


اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Baron_zemo در 1400/8/8 11:17:30
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/8/10 0:21:27
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 1 آبان 1400 13:06
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه...
من صبورم و مهربون
تا جایی که میتونم سعی میکنم به دیگران کمک کنم
و اولویتم گریفیندوره

سلام فرزندم
اگر انقدر مطمئنی پس برو به:
گریفیندور!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/8/1 13:23:26
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/8/1 13:24:53
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 28 مهر 1400 12:42
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه
من شجاعم اهل ماجراجویی و عاشق دردسرم
تنها الویتم گریفیندور
اگه منو بندازی تو اسلیترین خودمو میکشم
فقط گریفیندور


گریفیندور!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/7/28 13:48:03
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 مهر 1400 17:02
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام مجدد کلاه عزیز!
بفرمایید اینم از این!
حالا شال و کلاه قرمز من رو می دید من برم؟

(متاسفانه وقت ویرایش تموم بود و نتونستم قبلی رو ویرایش کنم.)


سلام فرزند خوبم!

اتفاقا کار درستی کردی. پست‌های این‌چنینی باید دوباره زده بشن تا بتونیم متوجه درخواستت بشیم.

حالا که انقدر مشتاق هستی، دلیلی نداره جلوت رو بگیرم...


گریفیندور!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/7/27 23:18:42
قدم قدم تا ‏ روشنایی، ازشمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر!
می جنگیم تا آخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی!!!‏
برای عشق!!!!‏
برای گریفیندور.
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 26 مهر 1400 10:15
نمایش جزئیات
آفلاین
سلاااام کلاه عزیز!
من دختر خون گرمی هستم.
شیطونم و نمیتونم یه جا بشینم!
همیشه خیلی تند تند حرف میزنم اصلا حوصله ی محاسبه ندارم!
به شدت شجاعم و دردسر یکی از روزمر گی هامه!

خیلییییییی گریفیندور رو دوست دارم و به شدت دوست دارم اونجا باشم!
میشه شال و کلاه قرمز ما رو بدید ما بریم؟
----
سلام بر تو ای فرزند خونگرم.
لطفا برای گروهبندی عجله نکن.
اول باید مراحل زیر رو به ترتیب طی کنی تا بتونم به گروهی که دوست داری و برات مناسبه بفرستمت.
قوانین رو به دقت مطالعه کن و بعد برگرد.

1. خواندن قوانین ورود به ایفای نقش.
2. شرکت در تاپیک کارگاه داستان نویسی. (مرتبط با یکی از تصاویر کارگاه)
3. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
4. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.


تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ملانی استانفورد در 1400/7/26 13:22:05
قدم قدم تا ‏ روشنایی، ازشمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر!
می جنگیم تا آخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی!!!‏
برای عشق!!!!‏
برای گریفیندور.