آقا من کلی مشکل دارم! نکته: اولم بگم که بنده با پروکسی سایتو وا میکنم!
1- نمیتونم پیام شخصی بفرستم( فکر کنم مال پروکسی باشه!) 2- این مخفی کنیدها رو نمیبینم. هر چی روش کلیک میکنم، منیبینمشون! یعنی اصلا روشون کلیک نمیشه! 3- چرا نمیتونم برای ای مقاله ی جدید، نظر بفرستم؟!!
با سلام خدمت همه مدیران محترم من یه مدت بود که وارد سایت نمیشدم چون شناسمو فراموش کرده بودم حالا که اومدم میبینم که 2تا سلستینا داریم یکی تو اسلیتیرین یکی هم که منم تو گریفیندور این اعیبی نداره؟منظورم اینه که هردو میتونیم فعالیت داشته باشیم؟ لطفا رسیدگی کنید ممنوم
خیلی ممنون خودم فهمیدم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سلستينا واربك در 1386/3/30 20:37:09
... بگذرم گر از سر پیمان میکشد این غم دگر بارم می نشینم شاید او آید عاقبت روزی به دیدارم...
راستش این نظر من هستش ها ------------------------------------------- به جنابهای مالسیبر و اسلاگهورن: به احتمال زیاد ISP شما که call with me باشه صفحات اینترنتی بعضی سایت ها رو به صورت کچ شده cach نشان میده که این ها صفحاتی از سایت هستن که در خود سرور شما ذخیره شدن برای دیدن مطالب جدید باید توسط دکمه ها ctrl+f5 رو یک بار بزنید تا صفحه ها رفرش بشن و مطالب جدید رو ببینید. --------------------------------------- ببخشید اگر که دخالت بود
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
کاش حتی در مرگ هم پیروز باشیم. <<از کسانی که تاپیکی رو برای ایجاد امضا سراغ دارن یا امشضای قشنگ می شناسن تقاضا می کنم با من تماس بگیرن>>
خوب من وقتی از کارت call with me استفاده میکنم این عیدتان مبارک و کلا صفحه اول مربوط به اوایل عید رو نشون میده شاید اسلاگهورن هم از همین کارت استفاده میکنه به هرحال ممنون میشم چک کنید چون من اکثر اوقات از این کار استفاده می کنم
میشه لطفا قالبی که ازش استفاده میکنید رو نامش رو بگید، شاید یادمون رفته باشه از اون قالب برداریم، البته ممنونم که اطلاع دادید، حتما وبمستر عزیز بهش رسیدگی خواهد کرد
من قالب پشیفرض رو تا الان استفاده میکردم.در این قالب عیدتان مبارک دیده میشه. الان تغییرش دادم به وارکرفت،در قالب وارکرفت دیده نمیشه.
خوب....لیلی اوانز عزیز هم از قالب پیشفرض استفاده میکنه ولی عیدتان مبارک رو نمیبینه. در نتیجه باز هم مشکل شخصیه ببخشید اگر بوق زدم..... راستی پرفسور کوییرل عزیز،کد اون شکلکه که چکش شیطانیه رو میشه بدید.....خیلی با حال بود.این شکلکه ولی چکش دستشه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هوریس اسلاگهورن در 1386/3/30 3:27:30 ویرایش شده توسط هوریس اسلاگهورن در 1386/3/30 3:57:23
[url=http://www.jadoogaran.org/modules/article/view.article.php/2115/c29]هری پاتر و شاهنامه(به دست آمده ا�
به مالسیبر : اینکه صفحه ای که نشون میده قدیمی هست من دقییقا اطلاعی ندارم ولی میتونم بگم سبکترین قالب، قالب پیش فرض سایت یا همون ققنوس هست
به آقای الیوندر: برای اینکه ناظر بشید روش خاصی وجود نداره که طی کنی بعد ناظر بشی شما اگر فعالیت خودت رو البته در زمینه سالم و علمی در انجمن ادامه بدی تا به اون درجه برسی که مورد توجه مدیران انجمن قرار بگیری و اگر واقعا صلاحیت ناظر شدن وجود داشت حتما خودشون باهاتون تماس می گیرند
آقای تال: من بازم میگم سبکترین قالب، قالب پیش فرض سایت یا همون ققنوس هست، میتونید از این قالب استفاده بکنید در زمینه تبلیغات، بلاخره باید یک جوری امور سایت بگذره، جزو موارد ضروری هست
به هوریس اسلاگهورن: میشه لطفا قالبی که ازش استفاده میکنید رو نامش رو بگید، شاید یادمون رفته باشه از اون قالب برداریم، البته ممنونم که اطلاع دادید، حتما وبمستر عزیز بهش رسیدگی خواهد کرد
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
How can you escape...if they can see everything? V.M
وقتی اونها میتونند همه چیز رو ببینند ... چطوری میتونی فرار کنی؟ وی ام
با سلام من چند تا سخن با مدیران عزیز داشتم. 1-قالب های سایت خیلی سنگین هستن لطفا یک دونه سبکشو بزارین من با اینکه ADSL دارم ولی بازم طول میده تا سایت بالا بیاد. 2-تبلیغات خیلی زیاده و مزاحمه سایت هستش بعضی تبلیغ ها هم بدرد سایت نمی خوره تبلیغ های سایت باید در زمینه داستان و فرهنگ باشه. به این دوست عزیزمون هم بگم که ناظر نشی بهتره چون این سایت شریف خیلی عضو داره و ناظران و مدیران و وب مستران به نظر من با اینکه قدرت زیادی دارن ولی جزو قشر و گروه کاری خیلی پر زحمتی هستن.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
کاش حتی در مرگ هم پیروز باشیم. <<از کسانی که تاپیکی رو برای ایجاد امضا سراغ دارن یا امشضای قشنگ می شناسن تقاضا می کنم با من تماس بگیرن>>