جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

57 کاربر(ها) آنلاین هستند (47 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
55
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  94 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 31 خرداد 1386 07:56
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا من کلی مشکل دارم!
نکته: اولم بگم که بنده با پروکسی سایتو وا میکنم!

1- نمیتونم پیام شخصی بفرستم( فکر کنم مال پروکسی باشه!)
2- این مخفی کنیدها رو نمیبینم. هر چی روش کلیک میکنم، منیبینمشون! یعنی اصلا روشون کلیک نمیشه!
3- چرا نمیتونم برای ای مقاله ی جدید، نظر بفرستم؟!!

حالا باز همه رو نندازین تقصیر این پروکسی ها!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 30 خرداد 1386 18:27
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت همه مدیران محترم
من یه مدت بود که وارد سایت نمیشدم چون شناسمو فراموش کرده بودم حالا که اومدم میبینم که 2تا سلستینا داریم یکی تو اسلیتیرین یکی هم که منم تو گریفیندور
این اعیبی نداره؟منظورم اینه که هردو میتونیم فعالیت داشته باشیم؟
لطفا رسیدگی کنید ممنوم

خیلی ممنون خودم فهمیدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سلستينا واربك در 1386/3/30 20:37:09
... بگذرم گر از سر پیمان
میکشد این غم دگر بارم
می نشینم شاید او آید
عاقبت روزی به دیدارم...
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 30 خرداد 1386 16:52
نمایش جزئیات
آفلاین
به هوریس:
منظورت این شکلک بود: تصویر تغییر اندازه داده شده
من اینو برای شما در سایت آپلود کردم اگه خواستید ازش استفاده کنید.

http://www.jadoogaran.org/uploads/hammer2.gif

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 30 خرداد 1386 13:56
نمایش جزئیات
آفلاین
به دوستانی که این عیدتان مبارک و مطالب مربوط به اوائل فروردین رو میبینند:

دوستان همگی یکبار کوکی که مربوط به سایت جادوگران هست را از کامپیوتر پاک کنید دوباره وارد سایت بشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
How can you escape...if they can see everything? V.M

وقتی اونها میتونند همه چیز رو ببینند ... چطوری میتونی فرار کنی؟ وی ام
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 30 خرداد 1386 10:20
نمایش جزئیات
آفلاین
راستش این نظر من هستش ها
-------------------------------------------
به جنابهای مالسیبر و اسلاگهورن:
به احتمال زیاد ISP شما که call with me باشه صفحات اینترنتی بعضی سایت ها رو به صورت کچ شده cach نشان میده که این ها صفحاتی از سایت هستن که در خود سرور شما ذخیره شدن برای دیدن مطالب جدید باید توسط دکمه ها ctrl+f5 رو یک بار بزنید تا صفحه ها رفرش بشن و مطالب جدید رو ببینید.
---------------------------------------
ببخشید اگر که دخالت بود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کاش حتی در مرگ هم پیروز باشیم.
<<از کسانی که تاپیکی رو برای ایجاد امضا سراغ دارن یا امشضای قشنگ می شناسن تقاضا می کنم با من تماس بگیرن>>
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 30 خرداد 1386 09:53
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب من وقتی از کارت call with me استفاده میکنم این عیدتان مبارک و کلا صفحه اول مربوط به اوایل عید رو نشون میده شاید اسلاگهورن هم از همین کارت استفاده میکنه به هرحال ممنون میشم چک کنید چون من اکثر اوقات از این کار استفاده می کنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
سلطان طلسم فرمان lord of imperius curse
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 30 خرداد 1386 03:24
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
میشه لطفا قالبی که ازش استفاده میکنید رو نامش رو بگید، شاید یادمون رفته باشه از اون قالب برداریم، البته ممنونم که اطلاع دادید، حتما وبمستر عزیز بهش رسیدگی خواهد کرد

من قالب پشیفرض رو تا الان استفاده میکردم.در این قالب عیدتان مبارک دیده میشه.
الان تغییرش دادم به وارکرفت،در قالب وارکرفت دیده نمیشه.

خوب....لیلی اوانز عزیز هم از قالب پیشفرض استفاده میکنه ولی عیدتان مبارک رو نمیبینه.
در نتیجه باز هم مشکل شخصیه
ببخشید اگر بوق زدم.....
راستی پرفسور کوییرل عزیز،کد اون شکلکه که چکش شیطانیه رو میشه بدید.....خیلی با حال بود.این شکلکه ولی چکش دستشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هوریس اسلاگهورن در 1386/3/30 3:27:30
ویرایش شده توسط هوریس اسلاگهورن در 1386/3/30 3:57:23
[url=http://www.jadoogaran.org/modules/article/view.article.php/2115/c29]هری پاتر و شاهنامه(به دست آمده ا�
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 30 خرداد 1386 00:46
نمایش جزئیات
آفلاین
به مالسیبر :
اینکه صفحه ای که نشون میده قدیمی هست من دقییقا اطلاعی ندارم ولی میتونم بگم سبکترین قالب، قالب پیش فرض سایت یا همون ققنوس هست

به آقای الیوندر:
برای اینکه ناظر بشید روش خاصی وجود نداره که طی کنی بعد ناظر بشی
شما اگر فعالیت خودت رو البته در زمینه سالم و علمی در انجمن ادامه بدی تا به اون درجه برسی که مورد توجه مدیران انجمن قرار بگیری و اگر واقعا صلاحیت ناظر شدن وجود داشت حتما خودشون باهاتون تماس می گیرند


آقای تال:
من بازم میگم سبکترین قالب، قالب پیش فرض سایت یا همون ققنوس هست، میتونید از این قالب استفاده بکنید
در زمینه تبلیغات، بلاخره باید یک جوری امور سایت بگذره، جزو موارد ضروری هست

به هوریس اسلاگهورن:
میشه لطفا قالبی که ازش استفاده میکنید رو نامش رو بگید، شاید یادمون رفته باشه از اون قالب برداریم، البته ممنونم که اطلاع دادید، حتما وبمستر عزیز بهش رسیدگی خواهد کرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
How can you escape...if they can see everything? V.M

وقتی اونها میتونند همه چیز رو ببینند ... چطوری میتونی فرار کنی؟ وی ام
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 30 خرداد 1386 00:14
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام...خسته نباشید.
اگر وقتش بود،این عیدتان مبارک رو از گوشه ی سایت بردارید....خیلی خزه .در خردادیم و هنوز هست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هوریس اسلاگهورن در 1386/3/30 3:18:56
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 خرداد 1386 21:33
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام من چند تا سخن با مدیران عزیز داشتم.
1-قالب های سایت خیلی سنگین هستن لطفا یک دونه سبکشو بزارین من با اینکه ADSL دارم ولی بازم طول میده تا سایت بالا بیاد.
2-تبلیغات خیلی زیاده و مزاحمه سایت هستش بعضی تبلیغ ها هم بدرد سایت نمی خوره تبلیغ های سایت باید در زمینه داستان و فرهنگ باشه.
به این دوست عزیزمون هم بگم که ناظر نشی بهتره چون این سایت شریف خیلی عضو داره و ناظران و مدیران و وب مستران به نظر من با اینکه قدرت زیادی دارن ولی جزو قشر و گروه کاری خیلی پر زحمتی هستن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کاش حتی در مرگ هم پیروز باشیم.
<<از کسانی که تاپیکی رو برای ایجاد امضا سراغ دارن یا امشضای قشنگ می شناسن تقاضا می کنم با من تماس بگیرن>>