سلام پس از یک سال خدمت مدیران سایت حاضر میشویم ضمن تبریک به خاطر پیشرفت های بزرگ سایت یک مشکل داشتم و یک سوال. من وقتی با کارت call with me میام تو سایت ،صفحه اول رو که نشون میده قدیمیه و مربوط به اوایل عید امساله و به هیچ صفحه دیگه هم نمیتونم برم. سوال اینکه در حال حاضر سبک ترین قالب سایت چیه؟؟ ممنون از زحمات شما مدیران
سلام . من امروز كه چتر باكسو چك مي كردم ديدم كه يه نيوت اسكمندري اومده توي چتر باكس گفته : نيوت اسكمندر: درضمن چرا شاسه منو دادین به یکی دیگه؟ نيوت اسكمندر: سلام دوستان من بعد یک سال امدم میخواستم یکی بهم خلاصه بگه تو این یه ساله چی گذشت
مي خواستم بدونم : اين ديگه كيه ؟
من به شناسه اش رفتم و ديدم كه اون بلاك نشده و در ايفاي نقش هم نيست . ولي نمي دانم كه چگونه در چتر باكس پست زده . لطفا شناسشو تغيير بديد تا مشكلي ايجاد نشود .
امروز شناسه ای دیدم که لینکش این هست : http://www.jadoogaran.org/userinfo.php?uid=24559
نظرات زیادی هم داده ، در واقع این شخصیت فعالیتش توی سایت های فساد ! انگلیسی هست ، لینکهاش هم در نظراتش هست ! به نظر من باید حذف شناسه شه به طور کلی
این شناسه ها اسپم هستند. شناسه رو بستم ولی احتمال داره که باز بتونه نظر ارسال کنه البته اونجوری که شما گفتی هم فکر نکنم باشه. نیازی به حذف شناسه نیست فقط یه مدیر بیکار می خواد که نظرات ایشون رو پاک کنه. موفق باشی
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1386/3/27 17:57:41
به هوریس: در هر صورت اگه نتونستید متن مخفی شده رو ببینید و حتما میخواید متن رو ببینید جاوا اسکریپت رو در مرورگر غیر فعال کنید تا بتونید متن رو ببینید
به پرسی: حتما اگه در inbox نیست به صفحه ذخیره شده برید
به ارتور: برای چی بلاک کنیم. من فکر میکنم اون ثیم مشکل داره ولی متاسفانه نمیتونم برم مشکلش رو ببینم
به پویا: ممکنه ایمیج برات لود نشده دسترسی های پایین صفحه رو ببین
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
سلام من امروز متوجه یه چیز خیلی جالب شدم!!! امیدوارم ناراحت نشیدو بلاکم نکنید!!!!! به این نوارای زیر آواتار دقت کنید...... دقت کنید..... نوار ی تیکه برای آغاز و یه تیکه برای پایان داره. به لینکای زیر: آغاز نوارhttp://www.jadoogaran.org/modules/newbb/images/imagesets/Firephonix/rpg/img_right.gif پایان نوار http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/images/imagesets/Firephonix/rpg/img_left.gif
خوب توی تم گریف جای اینا بر عکسه!!! بی زحمت درستش کید.