جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

32 کاربر(ها) آنلاین هستند (13 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
31
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 24 خرداد 1395 16:11
نمایش جزئیات
آفلاین
من عذر نمی خوام از توهینایی که قراره تو این پست انجام بدم، تشکر هم نمی کنم از اینکه سایت رو باز کردین. این نه تنها وظیفه شما بود، بلکه من معتقدم باید از ما عذرخواهی بشه. نمی گم از امثال لرد ولدمورتی که برای همه ما، حتی اونایی که محفلی بودن هم دل سوزوند و وقت گذاشت، با وجود اینکه بر خلاف بیشتر ما نه نوجوون بود نه دانشجو و بیکار. نه از لینی که همیشه بدون ادعا و بی سر و صدا بود و زحمت کشید. حتی از امثال آرسینوس جیگر و ریگولوس بلک هم نه.
از منی که آخرین پستم مربوط می شه به چندین ماه پیش حتی، امثال من. از لیلی لونایی که چند تا پست بیشتر نزد. از میرتل گریان که چند تا پست بیشتر نداره. می دونین چی می گم؟ از تمام کسایی که چند تا دوست اینجا پیدا کردن، از تمام کسایی که حتی یک ربع هم وقت گذاشتن برای این سایت، از تمام کسایی که با شنیدن خبر بسته شدن سایت شوکه شدن. حتی یه کم.

این که چهار تا مدیر بنشینن کنار هم و بگن من دارم وقتمو تلف می کنم/ سایت فعالیت نداره/ پول نداریم/ اعضا لیاقت ندارن/ سایت آینده نداره/ بیاین تحریکشون کنیم تا فعالیت کنن، پس بجای اینکه کرسیِ مدیریت رو بسپرم به فردِ لایق تری که بلده به جای فرار کردن و پاک کردن صورت مسئله قضیه رو حل کنه، سایت رو می بندم مضحک ترین و مسخره ترین و بچگانه ترین حرکتی بود که من تو این سایت دیدم، هر چند کم نبودن حرکات مضحک و مسخره و بچگانه. اینو منی می گم که خودم بچم هنوز حتی:)) پس پیرهن ها بدرید و اینا.:))

من اینقدر این حرکت رو مضحک و مسخره می بینم که حتی نمی تونم باورش کنم. اینکه چند نفر با میانگین سنی بالای بیست سال( حداقل) نشستن دور و هم و همفکریشون به همچین نتیجه احمقانه ای رسیده:))
حتی حس نمی کنم شکل توهین باشه؛ توانایی اینو دارم که بگم « آخی.. طفلکیا.. » و دست بکشم به سر اون کسایی که این تصمیم رو گرفتن و رد شم.:)) اونم منی که متولد سالای آخر هفتادم.:))

در نهایت، می خوام بگم شما حق نداشتین این کارو بکنین و واقعیت اینه که دیگه هم حق ندارین حرفی ازش بزنین. اگه توانایی مدیریت این سایت رو ندارین، حق ندارین خدو(!) بندازین رو زحمتی که پای تک تک پستای این سایت کشیده شده. رو وقتی که پای این سایت، بهتر کردنش و فعال کردنش گذاشته شده.

سایتی که توانایی پرورش ده ها لردولدمورت دیگه رو داره. وقتی هنوز امثال لوئیس ویزلی ممکنه بیان توی سایت و اونقدر پست بزنن که بشن سوژه مورد علاقه جادوگرانی ها توی گروهای تلگرام و غیره، پس شما حق ندارین این سایتو ببندین. می تونین تشریفتون رو ببرین. من میبینم کسایی رو که توانایی جمع و جور کردن این سایت رو دارن بر خلاف شما.

این سایت منو به فکر نوشتن انداخت، بهم یاد داد چطور بنویسم، کمکم کرد راه زندگی کردنم رو پیدا کنم و بهترین دوستام رو بهم داد. بهترین. حالا شما حق ندارین در کمال خودخواهی و به خاطر اینکه - فرضا- از هری پاتر اشباع شدین و لذت هاتون رو بردید و دیگه بستونه، این حق رو از کسی بگیرین که اون بیرون، داره با شوق و ذوق کتاب چهارم رو تموم می کنه.

من هم به شدت با حرف تمام اعضای قبلی موافقم، غیر از اون قسمت تشکر کردن از بازگشایی دوباره سایت.
این- جا- خونه- منه- و - حق- ندارین- ازم- بگیرینش.

پ.ن: منم راستش در جریان کادر مدیریت نیستم. نه این که نشانسمشون، نمی دونم این ایده مسخره رو کی داد و کی حماقت کرد و کی مخالفت کرد و اینا. در کل می گم. خطاب به شخص خاصی نیستن. برای بیشتر مدیرای این سایت، خارج از جادوگران احترام شدیدی قائلم. ولی خب..:))

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

هوش بی حد و مرز، بزرگترین گنجینه ی بشریت است!
Only Raven



I only wanted to have fun
learning to fly, learning to run :)


تصویر تغییر اندازه داده شده

{ بعد از هزاران سال.. حالا جاش روی سر صاحب اصلیش امنه.. }
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 24 خرداد 1395 15:57
نمایش جزئیات
آفلاین
همه نظراشونو گفتن؟ خب منم میگم.
من با همه تون موافقم! با تک تکتون! با تک تک وجودم! ولی ازتون خواهش میکنم، تمنا می کنم! چیزی نگید که یوقت بعدا پشیمون شید. حرفای زده شده رو نمیشه پس گرفت. من طرف شما هستم. با شمام. ولی بهتر نیست صبر کنید مقصر اصلی بیاد حرفاشو بزنه بعد به رگبار ببندینش؟ آخه به هر حال از فکرای مردم که تو مغزشونه که خبر نداریم! معلوم نیست چه خبر بوده و چی شده!
همین. :دی


از مقصر هم تقاضا دارم بیاد خودشو معرفی کنه قبل از اینکه لو بره و براش بد شه. :دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 24 خرداد 1395 15:57
نمایش جزئیات
آفلاین
مدیریت محترم سایت جادوگران.

اینجانب به عنوان عضوی از اعضای سایت به جهت مشارکت دادن کاربران در تصمیم‌گیری‌ها و ایجاد فضای مشارکتی نهایت تشکر را دارم.

باقی بقایتان!
اوباما فدایتان!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Underfed Vulture


قبل از صحبت کردن فکر کنید.
قبل از فکر کردن مطالعه کنید.



پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 24 خرداد 1395 15:45
نمایش جزئیات
آفلاین
واقعا کی این کار رو کرده؟! کی اصلا جرئت اینکار رو داشته؟! مگه ما اعضا بوقیم؟! حداقل مشورتی، صحبتی چیزی! واقعا که! این کار از جنایت هم بدتر بوده! همین طوری الکی سایت رو ببندیم؟ سایت متعلق به شخص خاصی نیست. هرکاری هم که انجام بدین باید با مشورت اعضا باشه. واقعا اون مدیری که همچین فکری کرده، اگه دلش میخواد بره! به ما چی کار داره؟!

همین لوئیس ، جیمز و دومینک که ازشون نامبرده شد، من واقعا شاهد تلاششون توی تالار هستم! حالا همین جور الکی یکی میاد تمام این تلاش ها رو به باد بده؟!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا ‏ روشنایی، ازشمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر!
می جنگیم تا آخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی!!!‏
برای عشق!!!!‏
برای گریفیندور.


تصویر تغییر اندازه داده شدهتصویر تغییر اندازه داده شده
آخرین دشمنی که نابود می شود، مرگ است.
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 24 خرداد 1395 15:39
نمایش جزئیات
آفلاین
والا همه هرچی گفتنی بود گفتن.
ولی منم رسماً انتقاد خودم رو اعلام میکنم.
به قول ریگولس: چه وضعشه؟!
با حرف های جیمز هم موافقم.اگه واقعاً می خواید سایت رو ببندید، من هم مخالفم.نبندید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 24 خرداد 1395 15:38
نمایش جزئیات
آفلاین
دو ماهه عضو شدم و نمی دونم حق اعتراض دارم یا نه؟

اما اگه دارم می خوام بگم که نه من، نه لوئیس، نه دومینیک، نه اون امیر حسینی که تازه رفته سراغ گروهبندی، هیچ کدوممون تا حالا هاگوارتز اینجا رو تجربه نکردیم. نه فقط ما که خیلی های دیگه که شاید تقدیرشون اینه که ده پونزده سال دیگه کتاب های هری پاتر رو بگیرن دستشون.

ما ها تا حالا کوییدیچ اینجا رو تجربه نکردیم و تا حالا ننوشتیم که چه حسی داریم وقتی که باد می خوره توی صورتمون و موهامون رو به هم می ریزه و چه احساس برتری ای داره وقتی که شما عینک دارید و مثل بقیه باد چشماتون رو نمی بنده! و دلمون می خواد که این ها رو بنویسیم. دلمون شاید بخواد تلاش کنیم و رنک بگیریم و ناظر هم بشیم حتی! دلمون می خواد گروهمون قهرمان بشه، تیممون قهرمان بشه! و یا حتی اگر دلمون هیچکدوم از این ها رو هم نخواد... اگر هم مثل قدیمی هایی مثل لرد و جیمزتدیا و مورفین و خیلی های دیگه این چیزا رو خیلی بار تجربه کردیم... می خوایم اینجا باشه تا با دوستامون زیر کداش جمع بشیم.

اینجه برای من پر از خیال و تصور از آینده است. ولی واسه خیلی های دیگه خاطره داره، خوب و بد. برعکس بقیه نمی تونم خودم رو طلبکار نشون بدم. اینجا برای من شیرینی و لذت و برای اون کسی که احتمالا دیروز این جا رو بسته سنگینی و سختی مسئولیته! اما می خوام به اون یه نفر بگم ( که مثل بقیه نمی دونم کیه.) که رفیق. نیازی نیست که همه زحمتش رو تنهایی بکشی، نیازی نیس همه سختیاش رو تکی بکشی. همه ماهایی که اینجاییم و الان داریم غرغر می کنیم، یه گوشه ایش رو می گیریم و با هم دیگه می کشیمش.

زبونمون شاید دراز باشه واسه گیردادن و ایراد گرفتن، ولی دستمون هم واسه کمک کردن درازه... حالا هر قدری که از پسش بربیایم. به هر حال فقط یه خواهشی داشتم و بس...

اینجا رو نبندید، واسه خاطر اونایی که بودن،
اونایی که هستن،
اونایی که خواهند اومد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دوباره اومدم، اگه این بار هم نباشی...
دوباره می رم.
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 24 خرداد 1395 15:29
نمایش جزئیات
آفلاین
میدونین، من کاملا خونسردم. منتها یه سوالی فقط اومدم اینجا خیلی محترمانه دست بلند کنم اگر اجازه بدین بپرسم ازتون،
این چه وضعشه؟
این چه وضعیتیه؟
چرا گندش در اومده؟
چرا مسخره ش در اومده؟
چرا شورشو در آوردن به سر و صورت ما مالیدن؟

خدمت شما عرض شود که وقتی تو یه کشوری جنگ میشه، بجای اینکه خرابیا رو بازسازی کنن بازمانده هارو قتل عام میکنن از ترس اینکه کشور دیگه هیچوقت مثل قبلش نشه؟ این چه جور سیاستیه خب؟

وقتی سایت خلوت میشه بجای اینکه شلوغش کنین کلا ساقطش میکنین؟
این چه تصمیم جالبیه که من دارم میبینم؟

آقایی، خانومی که الان میای به من میگی خودت دو ماهه فاز افسرده ورداشتی یه پستم نزدی پس زر نزن، آقا، خانوم، عضو جدید هم من باید جذب کنم؟ عضو جدید هم من باید بیارم؟ فعالیت جانبی من باید بکنم سایتو من باید معرفی بکنم اسم من باید در بکنم؟ همه چی وظیفه کاربراست؟

اون آقایی، خانومی، احد الناسی که یه شبه تصمیم گرفته کاربرا رو شلغم فرض کنه و سایتو به فناوری واصل کنه، اون آقا و خانوم بجز بستن سایت رسالت دیگه ای نداشته؟ وظیفه دیگه ای نداشته؟ چاره دیگه ای نداشته؟ چطور اون سایت(ها)ی نام نبرده ی عزیزمون که سابقه فعالیتشون از یک ششم سایت ما هم کمتره توی اون وضعیت اسفبار چاره داشتن؟

خلاصه کلام میخوام بگم خطاب به این دوستمون، البته من کوچیک تر از این حرفام که بخوام برای کسی تصمیم بگیرم من غلط بکنم منتها خسته شدین لطفا استفا بدین، سایت رو نپکونین! از پسش بر نمیاین لطفا برین، خداحافظ، برین! لطفا برین! خواهش میکنم برین! به جون مامانم برین! سایت رو صحاب نشید، قبل از اینکه به این درجه از عرفان برسین، وقتی احساس کردین نزدیک شدین، برین!

سایت متعلق به یه نفر خاص نیست که یه شب همینطوری عشقش بکشه کاربرا رو چمن فرض کنه خیلی یوهارهارهار طور بزنه ببندتش! سایت متعلق به یه نفر نیست، حالا اون یه نفر میخواد سی پنل داشته باشه یا از اولین روز سایت عضو شده باشه یا میلیارد ها سال مدیریت کرده باشه یا صرفا منِ نوعی باشه که عنتونین هم نیستم این وسط، بقول یه داداشمون بوق فعالیت نداشتم.

چیزی که دارم میگم صرفا اینه که انقد بی احتیاط و بیرحمانه با کاربرا رفتار نکنین. از نبودنشون شاکی این؟ میدونستین همین الان دارین کاری میکنین که کلا شناسه ببندن برن با این توهین های پی در پی تون؟ میدونستین همه اینجا انتظار یه توضیح دقیق و یه معذرت خواهی رسمیو دارن؟

نه بابت اینکه سایتو بستین، گرچه همونم خودش معذرت خواهی و توضیح میخواد، بلکه بابت اینکه کاربرا رو در نهایت منزجر کنندگی و بیرحمی کاهو فرض کردین و بدون اینکه حتی بهشون خبر بدین زدین کلا ترکوندین.

بلکه بابت اینکه حتی اون ترکوندنتونم نمیشد روش حساب کرد، باز هم کاربرایی که شب تا صبح خوابو ازشون گرفته بودین کاهو فرض کردین و سایت رو در حالی باز کردین که ما کاهو ها حتی نمیدونیم قراره باز بمونه یا خیر. حتی نمیدونیم تا پستمونو بنویسیم یهو یه آقا/خانوم عزیزی صرفا بدلیل اینکه زورش زیاده سایت رو خواهد پکوند یا خیر.

باشه، من اینجا چیکاره م، باشه دوستان من دماغ زک افرونم.
منتها این طرز رفتار رو بذارین کنار، بسیار ناجوره.

پ.ن: متوجه شدم مشکلِ فرستاده نشدن پستا که ادی کارمایکلِ مرحوم خودشو واسش اون وسط داشت تیربارون میکرد حل شده. البته فک کنم. خیلی آزار دهنده بوده، مچکرم. اقدام خفنی بود.

پ.ن2: اگه قراره یکی بیاد بگه آوریییل یا چمیدونم سیزدهههه یا نمیدونم بوووق شدیییید یا عنتونیییییین یا سییییییب حتی و به هر نحوی اظهار داشته باشه که تمام این جریانات یه شوخیِ بشدت بانمک بوده و یا جهت تحریک انگیزه ها انجام شده یا هر چی، بیزحمت آدرس دقیقش رو هم زیرِ پست ذکر کنه بنده کارش دارم.

همینا دیگه. ممنون. بوس بای.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 24 خرداد 1395 14:59
نمایش جزئیات
آفلاین
حالا كه همه نظر دادن منم مي گم:
اول اينكه ديشب خدا رو شكر كردم كه قبل از بسته شدن سايت يه رول زدم حداقل!

دوم كار درستي نبود من با اين سايت و اعضاش زندگي كردم! لحظه به لحظه ش رو تجربه كردم! رز رو سأختم، خودم رو ساختم، رز رو نقد كردن، خودم رو نقد كردن! من با جادو بزرگ شدم رشد كردم و خيلي چيزا رو ياد گرفتم مثل دوست داشتن، دوست پيدا كردن، كار گروهي، نحوه ي كار، نوشتن و خيلي چيزا هاي ديگه!

سوم قديمي ترين اعضا هم روزي به اينجا برمي گردن براي بازسازي خاطره ها و اين جور چيزا.

چهار، حداقل وقت بدين جيمزتديا فن شون رو كامل كنن:/

در پناه زوپس!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 24 خرداد 1395 14:46
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خسته نباشید.

یک انتقاد بسیار جدی ای دارم.
این آیکون پایین عکسا هست که مربوط به محل یا شهر زندگی و ایناست؟ اینو نمیخواید حذفش کنید؟ خدایی یه نفر توی این سایت پیدا میشه که واقعا محل یا شهر زندگیشو در این بخش وارد کرده باشه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 24 خرداد 1395 14:44
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.

خب من فکر میکنم مورفین همه ی گفتنی های ملت رو گفت. چکیده ای از همه ی اون چیزی که توی چت باکس گفته شد و احتمالا توی گروه های تلگرامی خوردید، مورفین توی یه پست همچون کشیده ای آبدار! بر دهان اون مستکبری کوبید که این ایده رو داد.

من بابت لحن تندم عذرخواه نیستم. معتقدم باید ازم عذرخواهی شه. از من و از همه اعضای این سایت که عمرشون رو پای این سیستم گذاشتن. لرد ولدمورت نزدیک به ده سال اینجا به گروهش سر و سامون داد. ویزنگاموت به قول ویولت بی هوازی سرویس داد. دونه دونه ناظر های این سایت با تمام وقت و انرژی که در توانشون بود نقد کردند. خصوصی و عمومی. مورفین گانت توی دوران طلایی وزارتش تک تک این سوابق رو تا جایی که تونست جمع آوری کرد و با عنوان رنک ها و کارت های شکلات های قورباغه ای و غیره تلاش کرد به زبون ایفای نقش به همه نشون بده که بعضی از آدم های این سایت، چه خدمت بزرگی به ادبیات این کشور کردن.

شما کوته بینید عزیزی که این سایت رو بستی به بهانه ی کم بودن اعضا. به بهانه ی تموم شدن هری پاتر. کوته بینانه ست که فعالیت این سایت رو محدود به هری پاتر ببینیم. نویسنده ها تربیت شدن توی این سایت. توی زمین خاکی رولینگ بازی کردن اما الان میتونن بازیکن ملی باشن. بعضی هاشون هستن! و این مهارت رو از نقدهای ناظرین این سایت کسب کردن، قدردان آدمایی هستن که مثل یگانه لرد ولدمورت و دامبلدورهای متعدد، مو سفید کردن تو این سایت.

مخاطب فرد خاصی نیست. توهین نباشه. اما این خیانته. بستن این سایت خیانت به ادبیات این کشوره. اکثر کمپین مجازی کتاب خوانی و بنر های تبلیغاتی فرهنگی شهری، کافه کتاب ها و ادعاهای روشن فکری که اون بیرونه کشکه. اون بچه ده دوازده ساله ای که میاد توی این سایت، تشویق میشه به خوندن، به نوشتن، به فکر کردن. خیلی از ماها اینایی که هستیم نبودیم اگر جادوگران نبود. دهه ی شصتی ها یه سر و گردن عاقلتر بودن، دهه ی هفتادی ها اوضاعشون بحرانیه.
یه مشت جوون بی هدف و بی هویت که درصد کمی ازشون به چیزی فراتر از نیازهای اولیه زندگی شون فکر میکنن و به جرات میگم تعداد زیادی از این اقلیت، توی سایت جادوگرانن. متاسفانه وضع دهه هشتادی ها بهتر نیست. سرانه مطالعه ایران فاجعه است. فاجعه. نسلی که نخونه، نسلی که ننویسه، همون نسلیه که کشورش رو بر باد میده و شما به عنوان سایتی که 13 سال به نوجوون ها نوشتن و خوندن درست رو آموزش دادید، مسئولید. بی توجهی به این مسئولیت، خیانته.

متوجه شدم مشکل مساله مالی نیست. گفتید دامین و هاست تا پنج سال آینده پا برجاست. ادعا کردین مشکل حاضر نبودن اعضای سایته. پیشنهادم اینه یه بار دیگه به اعضای آنلاین نگاه کنید امروز. به چت باکس نگاه کنید. به صفحه ی تلگرامتون.

اگه این یه شوخیه و قراره در نهایت کسی که پشت این ماجرا بوده بیاد با گل و لبخند بگه از اولش هم قرار نبود ببندیم سایت رو و فقط میخواستیم ببینیم چند نفر به دامبلدور وفادارن توی هاگوارتز و فیلان! باید بگم نخندیدیم ما. اگه این جواب رو بگیریم مطمئن باشین اعضا رو اینبار واقعا از دست خواهید داد، پس حتی اگه حقیقت پشت ماجراتون اینه، من اگه جاتون بودم به روی خودم نمیاوردم شوخی لوسم رو. میومدم مرد و مردونه از این جماعت به خاطر بی احترامی که به خاطراتشون، به وقتشون و به زحمتشون کردم، عذرخواهی میکردم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جیمز سیریوس پاتر در 1395/3/24 14:47:45