جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

39 کاربر(ها) آنلاین هستند (23 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
37
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  29 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  184 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 12 شهریور 1400 16:39
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من در مرحله کارگاه داستان نویسی تایید شدم و در متن پیام تاییدم ذکر شده بود که می تونم بدون گروه بندی وارد معرفی شخصیت بشم . من در بخش معرفی شخصیت شرکت کردم و نقش نارسیسا بلک( مالفوی ) را خواستار شدم . برای محکم کاری از این بخش خواستارم که من و در گروه اسلیترین بپذیرند و به رسمیت بشناسند .
شعار ما همواره این است : آینده جادو از آن اصیل زادگان است .
با تشکر

----

فقط اگه قبلا تو سایت شناسه داشتی نیازی به گروهبندی نیست که اگه اینطوره، لطفا به مدیران اطلاع بده تا در جریان باشن.
با این حال منم برای اطمینان گروهبندیتو انجام میدم.

اسلیترین

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/6/12 17:11:41
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 11 شهریور 1400 16:12
نمایش جزئیات
آفلاین
سهلام خوبی خوشی سلامتی:)
راستش برای گروه بندی تشریف اوردم😐😂
از خودم بگم ک...!
دنیا اومدم خطر کنم!
یه سر نترس دارم...!
مهربونم....!
میدونی جونم رو میدم برا دوستا و خانوادم زندگی بدون اونا بی معناس:))
اوفف با اسلیترینی ها کنار نمیام!
من بیشتر ب فکر دیگرانم تا خودم...!
راستش من گریفیندور رو میخوام!
تمام خانواده من(ویزلی ها)گریفیندوری ان!
من یه اصیل زاده گریفیندوری ام!
ببخشید گزینه دومی نیست!
من گریفیدوری امممممم!
خواهش میکنم گریفیندور!

----

گریفیندور

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/6/11 19:11:17
و اما بشنوید از گربه ای گریفیندوری به نام رکسان :>
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 11 شهریور 1400 15:59
نمایش جزئیات
آفلاین
صلام جغد خوبی:)))
ع خودم بگم:مغرورم.درس خون نیستم خیلی اما اهل کتاب خوندم شدیدا...!
وفادار،رازنگهدار،مغرور،شجاع:))
نظرت چیه.؟
من عاشق گریفیندور و اسلیترینم ب نظرت کدوم برام مناسبه؟
تنکیو)))



لطفا به پیام شخصی‌ای که براتون ارسال شده مراجعه کنین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1400/6/11 19:08:52
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 5 شهریور 1400 18:18
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
اغلب تنها و ساکت
بهم میگن خیلی مرموزی و میتونی ذهن دیگران رو بخونی
وقتی به چشم های کسی نگاه میکنم میگن انگار که تا عمق وجودمون رسوخ پیدا می‌کنی
همین
پیشنهادی هم ندارم
فکر میکنم هیچ کدوم از گروه ها مناسب نیست

---

ریونکلاو

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/6/5 19:14:53
𓄂𓀛Ywsin𓀛𓆃
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 5 شهریور 1400 14:39
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه!
من آدم شجاع و نترس و مهربونی ام! گاهی بداخلاقم و گاهی هم خوش اخلاق! خانواده و دوستام رو خیلی دوست دارم و براشون ارزش قائلم!

اولویت من:
۱.گریفیندور!

----

گریفیندور

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/6/5 15:38:57
اژدها... از جلو نظام!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 4 شهریور 1400 21:51
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه !
چه خبرا؟!
آدم مهربون و درونگرایی هستم. بسی احساساتی هستم و همچنین زودرنج!
نگرشم به مسائل با نگرش بقیه فرق می کنه و یجورایی فلسفه باف هستم .
اولویتام هم هافل و ریون هستن.


---

هافلپاف

لطفا اگه قبلا تو سایت فعالیت داشتی یه پیام به مدیرا بده و بهشون این موضوع رو اطلاع بده.

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/6/4 21:56:43
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 1 شهریور 1400 08:32
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
اغلب تنها و ساکت
بهم میگن خیلی مرموزی و میتونی ذهن دیگران رو بخونی
وقتی به چشم های کسی نگاه میکنم میگن انگار که تا عمق وجودمون رسوخ پیدا می‌کنی
همین
پیشنهادی هم ندارم
فکر میکنم هیچ کدوم از گروه ها مناسب نیست


هنوز توی کارگاه تایید نشدی! پس لطفا صبر کن و مراحلو به ترتیب زیر طی کن:

1. خواندن قوانین ورود به ایفای نقش.
2. شرکت در تاپیک کارگاه داستان نویسی. (مرتبط با یکی از تصاویر کارگاه)
3. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
4. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/6/1 10:47:21
ویرایش شده توسط گابریل دلاکور در 1400/6/1 17:13:05
ویرایش شده توسط گابریل دلاکور در 1400/6/1 17:13:35
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 31 مرداد 1400 15:39
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
ریحانه هستم 14 سالمه
خب من یکی از ویژگی هایی که دارم اینه حرف زوز تو کلم نمیره و برای همین کلی به دردسر می افتم
همیشه از هم سن و سالام اطلاعات بیشتری از همه زمینه ها دارم چون خیلی خیلی کتاب میخونم
و فیلم و سریال میبینم
یک ماگل زاده ام و به این افتخار میکنم
و همه میگن خیلیی مهربونم ولی تنبلم هستم
و برا کسانی که خیلییی دوسشون دارم جون میدم و خط قرمزم هستن
اگه کسی بهشون از گل نازک تر بگه دیگهه کارشون با کرام الکاتبینه
ولی خب احساس میکنم خیلی شجاعم و خ دلیل اول صحفه هم باعث این شجاعتمه
عاشق هیجان و تجربه های تازه ام و ادمه ریسک پذیری هستم
و همیشه دوست دارم برنده بشم
اولویت هام:
1. گریفندور
2.هافلپاف
3.ریونکلاو
4. اسلیترین


---

هافلپاف

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/5/31 15:43:36
ویرایش شده توسط reihane26286 در 1400/5/31 15:48:01
در کشاکش شجاعت و اصالت، در هیاهوی هوش و ذکاوت، اتحاد و پشتکار سو سو میزنند...فرزندان هلگا میدرخشند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 27 مرداد 1400 14:09
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام سلام کلاه جون!

خب از کجا شروع کنم؟
من خیلی آدم برونگرایی نیستم و اصلا دلم نمی خواد خیلی توی چشم باشم ولی خیلی درونگرا هم نیستم و وقتی با دوستام و خانواده ام هستم وقتیه که واقعا خودمم .چون ممکنه در نگاه اول یه آدم خشک و جدی و ...درکل اونی نباشم که به نظر میام!
اما من عاشق خانواده ام هستم و حاضرم هر کاری برای اونا و همینطور دوستام انجام بدم.گرچه اصلا نمیدونم آدم شجاعیم یا نه ولی امیدوارم باشم یا حداقل یه روزی بشم!
من به شدت فرد خیال پردازی هستم و دنیای درونی خیلی بزرگی دارم.از تنهایی هم خیلی لذت میبرم واصلا مشکلی باهاش ندارم!
و دیگه اینکه من عاشق طبیعتم!جنگل و کوه و آسمان شبش و ...درکل همه چیزش!حیوونا رو هم خیلی دوست دارم❤
من عاشق تجربه چیز های نو و یادگیری ام.و به دانش اهمیت زیادی میدم و دلم میخواد همیشه چیز های بیشتری رو یاد بگیرم
(گرچه یه مقدار هم آدم تنبلی ام!..بیشتر از یه مقدار البته! )
و اینکه عاشق کتابم...واصلا یه بخش جدا نشدنیه توی زندگیم!توی نقاشی هم خیلی خوبم!و دلم میخواد آدم خلاقی باشم و خیلی از نظم وانظباط خوشم نمیاد!
خب دیگه فکرکنم همه رو گفتم...
اینم اولویتام:
1_ریونکلا
2-گریفندور
3-هافلپاف
4-اسلیتیرین

دیگه بقیه اش با خودت! :

ریونکلا

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/5/27 14:25:18
ONLY RAVEN PRIDE
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 18 مرداد 1400 10:13
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه خوب و مهربون!
من فردی شجاع و مهربون و سختکوش هستم، سعی می کنم به همه کمک کنم و باعث خوشحالیشون باشم، نه گریشون!
اولویت من:
۱.هافلپاف!


---

هافلپاف

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کلاه گروهبندی در 1400/5/18 12:17:48
کچلی رو عشقه!