از همین پست نقل قول بزنین و این تیکه رو به امضاتون اضافه کنین با تشکر
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [fa]راجر دیویس[/fa][en]Roger Davies[/en] در 1386/3/9 10:56:33 ویرایش شده توسط [fa]راجر دیویس[/fa][en]Roger Davies[/en] در 1386/3/9 11:00:28 ویرایش شده توسط [fa]راجر دیویس[/fa][en]Roger Davies[/en] در 1386/3/9 11:04:33
من دو تا پیشنهاد دارم یکی اینکه با توجه به نزدیک شدن زمان انتشار کتاب قالب سایتتون رو خفنش کنید این دیگه خیلی قدیمی شده مثلا" کاور کتاب هفتم رو پشتش بذارید دومی هم اینکه خوبه وقتی سایتو باز میکنیم یه موزیک هری پاتر به صدا در بیاد البته اگه محسن چاوشی باشه خیلی خیلی بهتره
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
همیشه خسته از روزای برفی , عشق پریشون شده ی دوحرفی , گفته بودم اگه دلت گرفتس کنج دلم جا واسه ی دلت هست
راستش من یه چیزی دیدم حیفم اومد نگم...واقعا نوشته هری پاتر رو توی نحوه خوندم حال کردم حالا این برخوردو با برخورد خودم...بقیه کاربرا...بقیه مدیرا مقایسه کنید!!!: نقل قول:
مشکل اینجا اینه که کسی با کسی با احترام صحبت نمیکنه. دوست عزیز اگه شما تصور میکنی رول فلانی به درد لای جرز دیوار میخوره به خودش چی کار داری در مورد نوشته هاش بنویس
هری جان انشالله هر چی خاک دامبلدوره بقای عمر شما باشه! پ.ن:اگه کوئیرل عزیز لطف کنه اون نوار جلوگیری از افشاگری رو توی امضای من قرار بده ممنون میشم.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1386/3/8 20:50:40
دو سال پیش دوسال پیش بود امسال امساله بلاخره در عرض دو سال یه تغییری تو عملکرد سایت داده میشه. امسال در دو هفته اول که صد در صد چیزی افشا نخواهد شد
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
به نظر من اون نوار که گذاشت اصلا" کافی نیست من دوسال پیش قبل از اینکه کتاب رو بخونم از طریق همین سایت فهمیدم که دامبلدور توی کتاب میمیره ولی اینجا دیگه کتاب آخره باید یه فکر اساسی کنید مثلا" میتونید موقتا" ناظراتونو افزایش بدید که همیشه چند تا ناظر توی سایت باشه تا اگه کسی چیزی نوشت فورا" پاکش کنه یا بعد از انتشار کتاب موقتا" بعضی از تاپیک های سایتو ببندید اینطوری بهتر میشه.
این کارها کمابیش انجام میشه از جمله بسته شدن فروم سایت بعد از انتشار کتاب
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1386/3/8 14:13:18
همیشه خسته از روزای برفی , عشق پریشون شده ی دوحرفی , گفته بودم اگه دلت گرفتس کنج دلم جا واسه ی دلت هست
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
من عکس "من کتاب هفتم را افشا نمی کنم " رو نمی تونم با لینکش بذارم اگه امکان داره برای من هم بذارید ممنون می شم
منم همین مشکل رو دارم.یعنی نمی دونم لینک رو باید توی کدوم قسمت امضا قرار بدم که جواب بده. ممکنه در این مورد یه کم توضیح بدید چون اگه چندتا عضو دیگه هم مثل منو جرج و نیوت همین درخواست رو داشته باشن کل تیم مدیریت باید کارو زندگیشون رو ول کنن و به قرار دادن لینک توی امضای بچه ها مشغول بشن!
تمام متن داخل کد رو کپی کرده و در امضایتان قرار بدید.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1386/3/7 13:51:44
به نظر یه مشکلی برای روز شمار کتاب هفت پیش اومده چون داره میگه 174 روز تا انتشار مونده ________________________________________ در ضمن من عکس "من کتاب هفتم را افشا نمی کنم " رو نمی تونم با لینکش بذارم اگه امکان داره برای من هم بذارید ممنون می شم
امضاتون رو درست کردم. شمارش گر با ساعت کامپیوتر شما تنظیم شده اگه تاریخش درست باشه تاریخ دقیق روو نشون میده.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جرجِ ویزلی در 1386/3/6 21:40:45 ویرایش شده توسط جرجِ ویزلی در 1386/3/6 21:47:25 ویرایش شده توسط جرجِ ویزلی در 1386/3/6 21:49:30 ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1386/3/6 22:56:29