ابتدا یه خسته نباشید برای مدیران گل و عزیز جادوگران که واقعا زحمت میکشن !
میخواستم مطلبی رو در مورد قسمت نظرات گالری بگم : خیلی توی گالری نظر رد و بدل میشه مخصوصا توی این چند وقتی که عکس های میتینگ داره گذاشته میشن ! از رویی نظرات باید تائید بشن ! بهتر نیست که تائید شدن نظرات از طرف مدیریت برداشته شه ؟ البته برای این میگم که زحمت مدیران کمتر بشه ! ولی برای جلوگیری از نظرات بی ربط میتونن نظارتی بر نظراتی که میخوره داشته باشن و انقدر وقت ارزشمندشون گرفته نشه ! و به جای تائید 50 تا نظر یه رول توی رول پلیینگ بنویسن !
باز هم ببخشید که دخالت شد
شما اگه نگران زحمت مدیران سایت هستید بهتره کمتر در گالری نظر بدید.بیشتر نظراتی که در گالری ارسال میشه یا پنگلیش هست و یا اینکه این خوبه ،خوب نیست و ...
ویرایش : پرفسور الکی منو نیار وسط ! من فقط توی عکسهای میتینگ با یکی دو تا دیگه عکس نظر دادم !!!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/10/13 19:38:53 ویرایش شده توسط پرسی ویزلی در 1385/10/14 11:17:14
نظرات در گالری مستقیم ثبت نمیشوند بلکه زمانیکه شما پیام ارسال میکنید و نوشته از پیام شما متشکریم اومد , نظرتون برای سایت ارسال میشه و منتظر میمونید تا نظر توسط مدیر سایت تایید بشه در همون صفحه نظرات در بالای ثفحه نوشته : تمامی نظرات نباز به تایید مدیریت دارد
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
How can you escape...if they can see everything? V.M
وقتی اونها میتونند همه چیز رو ببینند ... چطوری میتونی فرار کنی؟ وی ام
سلام. به نظر من این تاپیک سه سالگی رو باز کنید تا پست های تولد در همون جا نوشته بشه. در سال nتا جلسه ی حضوری برگذاز میشه و در نتیجه nتا پست n خطی نوشته میشه.بنابراین گزارش های تولد در این تاپیک گم میشه. بدست بیارید سن پرتقال فروش رو
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org//images/pictures/ketabe-Rael.zip]الوهیم مرا به
سلام .غرض از مزاحمت می خواستم از طرف ویولت بودلر بگم که تا چند روز نمیتونه بیاد به سایت و از اون جایی که خیلی حرف گوش کنه (چون من 100 دفعه گفتم به خاطر 2 _3 روز کسی رو بیرون نمیندازن )
به من گفت که واسه ی 3 الی 4 روز مرخصی بگیرم.
با تشکر
ویرایش هری پاتر:
آخ جون و این پست نشون دهنده جنم مدیران سایته. به ایشون بفرمایید: بعدا
سلام ، و خشته نباشی می خواستم بگم که من نمی تونم شکلکمو عوض کنم ....صفحه ی شکلک ها باز می شه اما وقتی شکلک رو ارسال می کنم ارسال نمی شه .... مرسی اگر رسیدگی کنید
نقل قول:
الستور مودی نوشته: من هم مشکل مینروا رو دارم ... البته قبل از اینکه به فایروال و اینا گیر بدیم میگم که فایر وال خاموشه ، کوکیه ها رو پاک کردم . ممنون اگر رسیدگی کنید . راستی هم با اکسپلورر هم با اپرا تست کردن نشده .
با سلام همه خوبین؟
من برای اطمینان اتار خودمو عوض کردم و مشکلی نبود
اگر شما محدودیتهای زیر رو اعمال کنید بیشترین Pixel 140 x 140 بیشترین سایز تصویر به بایت 100000 نباید مشکلی وجود داشته باشه...من حدس میزنم مشکل از آی اس پی باشه که اینترنتو ازش میگیرید
من هم مشکل مینروا رو دارم ... البته قبل از اینکه به فایروال و اینا گیر بدیم میگم که فایر وال خاموشه ، کوکیه ها رو پاک کردم . ممنون اگر رسیدگی کنید . راستی هم با اکسپلورر هم با اپرا تست کردن نشده .
سلام ، و خشته نباشی می خواستم بگم که من نمی تونم شکلکمو عوض کنم ....صفحه ی شکلک ها باز می شه اما وقتی شکلک رو ارسال می کنم ارسال نمی شه .... مرسی اگر رسیدگی کنید با تشکر