یک مشکل اسمی همین الان که دارم سایتو نگا میکنم، تعداد پست یوزر شماره یک(هری پاتر) 0تاست. بقیه هم همینطور. خودمم همینطور. البته امکانش هست که دارن از سایت بک آپ میگیرن، چون با این همه یوزر جدید فصل بک آپ رسیده. اما چه ربطی داره؟ لطفا زود اقدام کنین چون که خیلی مهمه! اگه هم مشکل از تنظیمات خودمه جاشو بگین. گرچه امکان نداره.
دالاهوف عزیز شما در تنظیمات هر انجمن و تاپیکی، طرز دید رو بکنید((اول تازه ها))...بعد از مدتی مثل قبل میشه شما چون شناستون تازه وارد حساب میشود باید هر تاپیکی رو طرز دیدشو تنظیم کنید تا پس از مدتی دیگر احتیاجی به تغییر ان نداشته باشید
نگین هری عزیز!! در مورد پیام ضخصی ها حتما مشکلتون رو انتقال میدهیم تا رفع بشه با تشکر از همه شما
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
عذر می خوام که دوباره این موضوع را مطرح می کنم چون تاحالا درست نشده ....ببینید من هرچی پیام شخصی دارم و می خواهم ذخیره کنم ذخیره نمی شه و می نویسه که (شما به10 اجازه ی ورود به in box را دادید و 0 پی ام ذخیره کردید) و هیچی ذخیره نمی شه ...لطفا بررسی کنید درضمن من هم در تایپ کتاب های جام آتش کمک کردم البته اگر اسمشو کمک بگذارید اما اسم منو ننوشته بودید..... مرسی
یک مشکلی برای من پیش اومده بود ، گفتم بهتون اعلام کنم چون این مشکل از لیست شخصیت های گرامی سایت بوده و هست و به امید مرلین نخواهد بود !
به طور مثال ، الان توی لیست شخصیت ها ، ما دو تا پیتر پتی گرو داشتیم که خب یکی شون رو حذف کردم ! یا به طور مثال ، یه دونه بارتیموس کراوچ داریم ، یه دونه بارتی ، یه دونه بارتیموس !
این طور شناسه ها مشکل برای همه به وجود میاره !
من که داشتم لیست شخصیت ها رو در می آوردم ، این مشکل به وضوح و به تعداد زیاد دیده میشد .
لطفا رسیدگی کنین و در صورت نیاز اخطار و یا تغییر دادن شناسه ی نمایشی اگر لازم باشه
بادراد
بله متاسفانه همین طوره شما لطف کن الان که لیست رو چک کردی و چنین چیزایی رو دیدی به ما اعلام کن تا درستشون کنیم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/7/9 17:04:42 ویرایش شده توسط کریچر در 1385/7/9 17:08:30
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیران و بالاخص ارباب لرد ولدمورت کبیر.ارباب به سلامت بادا اقا من یه مشکل فنی با این شناسه جدیدم دارم که هر چی هم با این tab نوع دید ور رفتم درست نمیشه اونم اینکه: بر خلاف شناسه قبلیم در این جدیده هر صفحه ای رو که باز میکنی اولا به جای اینکه شماره صفحه را از اخر به اول نشون بده مثلا بنویسه: 365/از اول به اخر نشون میده و مینویسه:1/ ثانیا:بازم بر خلاف شناسه قبلم در بالاترین نقطه صفحه و در واقع جائی که اولین پست به چشم میخورد جدیدترین پست زده شده را نشون میده و همینطور که پائین میاد قدیمترها رو در حالی که در شناسه قبلم اخرین یا در واقع جدید ترین پست زده شده در پائین ترین نقطه صفحه نشون داده میشد!و با این وضعیت من که به همون حالت شناسه قبلم عادت کرده بودم کلا قاطی کردم و نمیتونم درست در صفحات مختلف پستها را بخونم خواهشن کمک فرمائید. ببخشید که توضیحش طول کشید.
پانسی پارکینسون نوشته: لرد عزیز چه مدت طول می کشه تا این ایفای نقشمون درست بشه؟خیلی وقته خودم رو معرفی کردم.گویا جناب آلبوس جوابم رو داده بود و خودش تایید کرد.
*ارباب شما همیشه برای ما اربابید.
عجیبه!....درست میگی!....حتی فیلد شخصیت هری پاتریت هم درست شده بود ولی اسم و گروهت درست نشده بود...به هر حال الان درستش کردم...دیگه مشکلی نداره! (فکر میکنم اثرات پیری!!! )
نقل قول:
کیتانا نوشته: خسته نباشيد . من پست " ارباب لرد ولدمورت كبير " رو خوندم . ظاهرا تلاش من براي درخواست پاك كردن شناسه ام بي فايده است . حالا كه شناسمو پاك نميكنيد ، حداقل منو از گروه ريونكلاو بياريد بيرون . نميخوام فعلا توي هيچ گروهي باشم . چون من زياد وقت نميكنم بيام توي سايت ، بنابراين نميتونم پستي توي گروهها بزنم چون وقتي توي ريونكلاو رفتم ديدم همه يك صفحه پست زدن . خوب اين براي من كه كم توي سايت ميام زياده . لطفا با درخواستم موافقت كنيد . در ضمن از پرفسور كوييرل عزيز كه لطف كردند و منو راهنمايي كردند خيلي ممنونم . واقعا دستتون درد نكنه . موفق باشيد .
شما فقط عضو سایت هستید و عضو هیچ گروه دیگه ای نیستید....چیزی نیست که بخوایم ازتون بگیریم
نقل قول:
جیمز پاتر نوشته: واااااااااااااااااااااای.من الان خوشحالترین جادوگر روی زمینم.پروفسور خیلی باحالی.الان دیگه به آرزوم رسیدم.حالا ببینین که چه میکنه این جیمز جدید.راستی سوال داشتم.اگه بخوام در مورد جیمز داستان بنویسم فضای داستان باید چجوری باشه؟یعنی در دنیایی بنویسم که لرد سیاهی هست یا نه.منظورم اینه که میشه داستانی نوشت که هیچ ربطی به مرگ خوارها و لرد سیاه نداشته باشه ؟(مثال زدمها!!!)ممنون.دم پروفسور کوییرول هم گرم.
هووووم...خب چیزای جدید همیشه جای جدید هم میخواد!....اگر داستان خاصی مد نظرته میتونی تاپیکشو رو تویه انجمن های رول بزنی...البته حواست باشه که با ناظر انجمن هماهنگ باشی
با تشکر از دقت شما اعضای سایت وزین جادوگران!(در راستای جهش های عمده ی سایت جادوگران....!)
جیمز عزیز جای این سئوالات تو تاپیک نحوه برخورده نه اینجا اونجا باید بپرسی اوکی؟ ----------------------- من باید جدا گله ای کنم از بعضی دوستان.... بنده به تازگی چهار نفر از دوستان رو به عضویت پاتروپدیا دراوردم ولی دریغ از یک کلمه که این دوستان در اونجا قرار بدند یادمه برای عضو شدن در پاتروپدیا منو در مسنجر بمباران پیام شخصی میکردند که عضویت ما چی شد ولی هنوز که هنوزه یک کلمه هم نفرستادند
تا هفت روز بهشون مهلت میدم به من اعلام کنن میتونند فعالیت کنند یا نه بعد از هفت روز.....شناسه هاشون تا چند روز بسته میشه این چند روز به خشم من در اون روز بستگی داره
مطمئنا اسمهای افراد بی مسئولیت در هنگام بازگشایی فرهنگنامه اعلام خواهد شد
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/7/8 15:42:15 ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/7/8 17:35:48
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
واااااااااااااااااااااای.من الان خوشحالترین جادوگر روی زمینم.پروفسور خیلی باحالی.الان دیگه به آرزوم رسیدم.حالا ببینین که چه میکنه این جیمز جدید.راستی سوال داشتم.اگه بخوام در مورد جیمز داستان بنویسم فضای داستان باید چجوری باشه؟یعنی در دنیایی بنویسم که لرد سیاهی هست یا نه.منظورم اینه که میشه داستانی نوشت که هیچ ربطی به مرگ خوارها و لرد سیاه نداشته باشه ؟(مثال زدمها!!!)ممنون.دم پروفسور کوییرول هم گرم.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
موجی که مرداب زندگی مرا به دریایی متلاطم تبدیل کرد
مرگ خوار شماره 4: برای فن فیکشن نویسی یه بخش جدا در نظر گرفته میشه.
سیاست سایت جادوگران اینه که متمرکز کار کنه مثل یاهو 360 درجه الان در تمام سایت های بزرگ رو به تمرکز میرن نه جدا شدن و دیگه معنی نداره قسمت فروم جدا اخبار جدا و فن فیکشن جدا داشته باشی از این نظر سایت های ماگل نت و لیکی بد عمل کردن البته اونا به دلیل حجم بسیار بالای بازدید بازدید امکان فنیشون اجازه نمیداده همه چیزاشون رو در یه سایت بزارن
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.