جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

90 کاربر(ها) آنلاین هستند (79 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
89
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: شنبه 5 تیر 1389 21:46
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام

حقیقتا دیگه سر نمیزنم مگه اینکه واسه یه رول به تیکه هایی ازشون نیاز داشته باشم!!! البته هر چند وقت یه بار یه سری از تیکه های کتاب شیش راجب تام رو میخونم که دلیلش خصوصیه:دی!

با تشکر
M.B

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تفاوت را احساس کنید:
این ----» :-| مثالی مناسب از همه ی انسان هاست.
این -----» : | لرد سیاه است.

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: جمعه 4 تیر 1389 22:32
نمایش جزئیات
آفلاین
خیلی!!!مگه می شه یه آدم کتابی رو که باهاش بزرگ شده و در تخیلات خودش کلمه به کلمه از کتاب رو طی کرده دیگه بهش سر نزنه؟؟؟من که به شخصه هر وقت فرصتش رو پیدا کنم به کتابا سر می زنم و فیلماشو می بینم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جان اسیر دل/دل اسیر دوست/دوست چه میداند/ دل اسیر اوست
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: جمعه 4 تیر 1389 21:55
نمایش جزئیات
آفلاین
راستش از روزی كه اومدم عضو اينجا شدم برای زدن رول، نوشتن داستان و با حتی ترجمه فرهنگ نامه هری پاتری، مداوم بهشون سر می زنم.(همه كتاب ها رو روی موبايل دارم)

ولی همينكه كتاب 3 رو ندارم كمی برام مشكل ساز شده( روی موبايل).

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
When the egg breaks by an external power, a life ends. When an egg breaks by an internal power, a life begins. Great changes always begin with that internal power
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: جمعه 4 تیر 1389 15:36
نمایش جزئیات
آفلاین
شاید دوباره ، ولی خوب وقتی آدم 4 بار خونده باشه و کلمه به کلمه کتاب رو حفظ باشه ؛ بهتره یه کتاب جدید تر بخونه. ولی من خودم به شخصه تا آخر عمرم هری پاترو فراموش نمی کنم و فیلم هاشو هر هفته می بینم .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: جمعه 4 تیر 1389 15:08
نمایش جزئیات
آفلاین
اصلا شما چرا فضولی می کنی؟
دلم به خواد صد بار.دلم نخواد هیچی.
اصلا به تو چه؟دلم می خواد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آخرین دشمنی که بایدنابود شود مرگ استتصویر تغییر اندازه داده شدهتصویر تغییر اندازه داده شده
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: جمعه 4 تیر 1389 14:12
نمایش جزئیات
آفلاین
من در کل زندگیم همیشه عاشق هری بودم و اونو هیچوقت از دست نمیدم هر چند اگه تموم شده باشه چون من به این هم اهمیت نمیدم چون هر دفعه که کتاب رو بخونی درک و مفهموم جدیدی به دست میاری.باید همیشه با هری پاتر باشبم کسایی که سر نمیزنن چرا عضو شدن ؟
باید با هری باشیم.خیلی بحث طولانیه ...
باتشکر از همگی.ریموس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مرا از یاد نبرید.
شناسه بعدی : ویکتور کرام
تا ابد دوستت دارم
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: جمعه 4 تیر 1389 13:27
نمایش جزئیات
آفلاین
هيچي.
انقدر بيچاره نيستم كه نتونم كتاب ديگه اي بخرم
هزاران هزار شاهكار ادبي منتظرمه كه ارزشش از هري پاتر بيشتره.
با دوباره خوندن هري پاتر ذهنمون رو به اين داستان انگليسي محدود مي كنيم.
(از غيرت مديران سايت نسبت به اسم هري پاتر كمال تشكر را دارم)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مایکل كرنر در 1389/4/4 13:29:23
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: پنجشنبه 3 تیر 1389 16:21
نمایش جزئیات
آفلاین
قصد دارم تابستون دوبار بخونم.یک بار هم قبلا خوندم می شه 3 بار.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[siz
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: پنجشنبه 3 تیر 1389 15:40
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب قبلنا سر ميزدم اونم به خاطر اين بود كه شخصيت هارو يادم بياد ولي از وقتي كتاب سيري در دنياي جادويي هري پاترو خريدم ديگه اصلا سر نميزنم.خوب آدم هميشه كه نميتونه مثبت حرف بزنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[color=CC0000][b]قدم قدم تا روشنايي از شمعي در تاريكي تا نوري پر اب
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389 15:24
نمایش جزئیات
آفلاین
من تا حالا 8 باری خوندم

هر ماه هم یه قسمتو میخونم که جزیاتش یادم نره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آموس ديگوريold در 1389/2/8 15:26:58