مرسی از پاسختون ببینید وقتی وارد سایت می شم بعد از این که رمز و شناسه کابردی را وارد می کنم به یک صفحه خوش آمد گویی میاد بعد وقتی صفحه ی اصلی باز می شه با یه اسم دیگه هستم . بعضی از صفحات که می رم خوب می شه اما وقتی می خوام پیام شخصیم را بخونم با اسم هرمیون_گرنجر یا هریپو گریف میاد البته حالا باز هم بهتر شده ( ارتباط با پایگاه قطع شده) این پیام رو می نیسه اما در بعضی از صفحاتی که باز میشه بقیه صفحات این طوری نمیشه....
اول اینکه این شناسه جدید چقدر دردسر داره بوقی...شیطونه میگه با چکش لهش کنم دوم اینکه توی این شناسه جدید من هر تاپیکی رو باز میکنم این بوقی جدیدترین پست رو صفحه یک نشون میده...توی اون شناسه قبلیم اول قدیمی ها بود ولی حالا هر چی زور میزنم نمیشه... من این کارو هم میکنم اما نمیشه توی اون نوار ارزشیه که اون بالاس و توش نوشته نوع دید(یه همچی اسمی داره)اول قدیمی ها رو انتخاب میکنم میرم یه تاپیم دیگه دوباره عوض میشه...یاسین توی گوش زوپس میخونم بعد هم توی ویرایش ویژگیهای فردی هر چی فشار میارم بهش()بازم درست نمیشه. خواهشا یه کمکی،راهنمای،بوقی چیزی بزنین ما هم دعاتون کنیم!!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Module Hammer System v. 4.0.0.118 Module Aftabeh System v. 3.0.2.512 Module Boogh System v. 2.0.3.401[img align=left]http://h1.ripway.com/pgngfkosh/dark%20marks/vol
اركانتوس نوشته: با سلام.. انگار اينجا به كارها خوب رسيدگي ميشه.. لرد جان لطفا توجه كنين.. من الان واسه ايفاي نقش دو هفته پيش پست زدم.. آلبوس هنوز كه هنوزه منو تاييد نكرده.. نه من؟؟ بلكه همه كساني كه واسه اسليترين پست زدن.. اگه ميشه رسيدگي كنيد.. اگه آْلبوس مثل كوييريل باشه خيلي راحت تر ميشه كار كرد.. مرسي.. باي
اگه این لینک رو بری میبینی که آخرین تاییدی که تا این لحظه کردم همینه و شما تویه توهمت دو هفته پیش پست زدی و کسی بهت جواب نداده!!!
در ضمن جواب دادن با تایید شدن زمین تا آسمون فرق داره!!
به هر حال کار جالبی نبود این کارت!
نقل قول:
negin.harry نوشته: لرد عزیز من هر موقعی که میام توی سایت هر صفحه ای که باز می شه با یه اسم دیگه هستم صفحه ی پیام های شخصی یا بعضی دیگه از صفحات نمی یاد می نویسه که ارتباط با پایگاه قطع شده و....یا با اسم هرمیون_گرنجر ، آرنولد ،هیپوگریف میاد قبلا این طوری نبود یه مدت طولانیه که با اسم خودم به سختی میام توی سایت و نظر می دم یا پیام شخصی می فرستم لطفا رسیدگی کنید مرسی
کاملا درسته که بعضی مواقع با اسامی کسان دیگه ای ممکنه دوباره وارد بشین....ولی این اتفاق همیشه موقع خروج از سایت برای بقیه ی کاربرها اتفاق میفتاد.
یه کم اینو دقیق تر توضیح بده که کجاها شما رو با شناسه های دیگه وارد میکنه....موقع خروج از سایت یا مواقع دیگه ای!
پیغام "ارتباط با پایگاه داده قطع شد" هم وقتی ظاهر میشه که ارتباط سایت با سرور قطع شده باشه و مشکلیه که توسط مدیران داره بررسی میشه تا این حالت خیلی به ندرت برای سایت پیش بیاد....اتفاقا یک راه حل هم براش پیدا شده که ایشاالله درستش میکنیم
لرد عزیز من هر موقعی که میام توی سایت هر صفحه ای که باز می شه با یه اسم دیگه هستم صفحه ی پیام های شخصی یا بعضی دیگه از صفحات نمی یاد می نویسه که ارتباط با پایگاه قطع شده و....یا با اسم هرمیون_گرنجر ، آرنولد ،هیپوگریف میاد قبلا این طوری نبود یه مدت طولانیه که با اسم خودم به سختی میام توی سایت و نظر می دم یا پیام شخصی می فرستم لطفا رسیدگی کنید مرسی
با سلام.. انگار اينجا به كارها خوب رسيدگي ميشه.. لرد جان لطفا توجه كنين.. من الان واسه ايفاي نقش دو هفته پيش پست زدم.. آلبوس هنوز كه هنوزه منو تاييد نكرده.. نه من؟؟ بلكه همه كساني كه واسه اسليترين پست زدن.. اگه ميشه رسيدگي كنيد.. اگه آْلبوس مثل كوييريل باشه خيلي راحت تر ميشه كار كرد.. مرسي.. باي
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
فقط بای(از جادوگران) وجود داره و کسانی که از دادنش عاجزند هدی راست گفت..جادوگران مردنیست..
ultima idea group نوشته: بابا پس جواب من چی شد برای سومین بار می پرسم برای تبلیغات ایکن 110*50 می تونه فایل فلش باشه یا نه حداکثر حجمش چقدر می تونه باشه این دفعه اگه جواب ندین........می شه سومین باری که جواب ندادین و اگه دفعه ی بعد جواب ندید دیگه جدی جدی می شه چهارمین بار.پس جون من جوابمو بدییییییین
والا اگر پست قبلی خودتو ببینی زیرش ویرایش شده و جواب داده شده...فکر نکنم تا بحال کسی رو بی جواب گذاشته باشیم
اونجا به وضوع نوشته شده : 4- نوع طراحي بنر باید بصورت عكس JPG يا GIF انيميشن و يا فايل Flash باشد و حداکثر حجم آن از 30 کیلوبایت بیشتر نشود. *آیکون ها هم باید با این پسودند ارسال بشن.موفق بشید
درنتیجه فایل فلش هم میتونه باشه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
بابا پس جواب من چی شد برای سومین بار می پرسم برای تبلیغات ایکن 110*50 می تونه فایل فلش باشه یا نه حداکثر حجمش چقدر می تونه باشه این دفعه اگه جواب ندین........می شه سومین باری که جواب ندادین و اگه دفعه ی بعد جواب ندید دیگه جدی جدی می شه چهارمین بار.پس جون من جوابمو بدییییییین