به محض ورود در شناسه الادورا که پیش فرض ورود خودکار براش تیک خورده، این لینک رو کپی و لود کن در آدرس بار گوگل کروم: http://www.jadoogaran.org/user.php?op=logout
عزیزان یک مساله ای رو من الان بهش برخورد نمودم و فکم هم به زمین برخورد نمود. از چه قرار؟ عرض می کنم! من تو مرورگر گوگل کروم باز می کنم سایت رو همیشه. بعد اون تیک «ورود خودکارم» هم از اونجا که یه هافلپافی اصیلم خورده بود و در نتیجه من هروقت سایت رو باز می کردم با شناسه الا وارد می شد خودش.
بعد الان که الا بسته شده، من با گوگل کروم سایت رو باز کردم و هیچی نیومد. یعنی در واقع پیغام داد «شما به این قسمت دسترسی ندارید» و بعد هیچی لود نشد به جز هدر. صفحه اصلی، انجمن ها، قوانین ایفا، تماس با ما، آقا بگو هیچی! یعنی من الان نه تو گوگل کروم با الا می تونم کاری کنم، نه میتونم بیام بیرون با وندل کاری کنم! الانم که منو میبینید با خانم اوپرا وینفری نشستیم جلو مانیتور داریم هی کش پاک می کنیم، هیستوری پاک می کنیم بلکه بتونیم الا رو بندازیم بیرون از تو گوگل کروم!
فقط جان من نگو کوکی ها رو پاک کنم، شیشه عمرمه کوکی ها!
این شکلکه عزیز: کار نمیکنه! اگه دستی کدشو بزنی که فقط همون کدو نمایش میده، اگه هم تو جدول شکلکا روش کلیک کنی تا به پست اضافه شه حرکت خاصی ازش سر نمیزنه.
آقو! ما یک مشکلی داریم که اصن مشکلیه برای خودش.. آقو.. ما میایم وارد سایت میشیم، میایم تو چت باکس عضو بشویم اِگین! آقو، چشمت روز بد نبینه.. چسمت روز بد نبینه.. عضو نمیشه! آقو، فهمیدی مشکل چقدر جدیه دیه؟ چــــــــــــــــــــــت باکــــــــــــــــــــــس جلومه، ولی نمی تونم عضو بشم.. یه راهنمایی کنید که ما هم بتونیم استفاده کنیم..
پ.ن: ما عضو بودیم.. بعد گفتیم بیاییم نام ـمون رو از " اسلینکرد " به " اسلین کُرد شبستری " تغییر بدیم، اما دیه نتونستیم عضو شیم! اون قبلیه رو که با نام " اسلینکرد " بود رو حذف کردم!
با تشکر!
سلام
من بررسی کردم یوزرهای چت باکس رو، متاسفانه هیچ شناسه مشابه با اون اسامی که ذکر کردین نتونستم پیدا کنم. شاید اشتباهاً از لینک دیگه ای اقدام کردین. ولی لینک فرم ثبت نام در چت باکس اینه: http://jadoogaran.ishoutbox.com/rg?bid=5106
اگر نهایتا موفق نشدین، یک پیام شخصی برای من بفرستین. براتون یوزر تعریف می کنم و پسورد میدم.
ـــــــــــــــــــــ در مورد تبلیغاتی که گفتین من هم راستش نتونستم مورد مشابه ای ببینم. برای من نمایش داده نشد هیچ تبلیغی. توضیحات تدی فکر کنم کامل بود.
تراورز نوشته: سلام حاجی، من از هیچجور چیزشکنی استفاده نمیکنم اما یه سری تبلیغاتی وقتی میام تو سایت میبینم که بعضیاش واقعا خطرناکه! برای من مشکلی نداره ( تازه خوشحال هم میشم :دی) امّا فرض کن خونواده نشسته باشه.
ببخشید تو کار مدیرا دخالت میکنم ولی جواب تراورز رو میدم چون منم این مشکلو داشتم البته سایت دیگه ای بود. احتمالا روی مرورگرت از جایی mallware نصب شده. برو تو کنترل پانل/add remove program و هر چی برنامه ی ناآشنا هست رو آنینستال کن. ضمنا تو مرورگرهای فایر فاکس و کروم، یه افزونه هست میتونی نصب کنی به اسم AdBlock که هر چی تبلیغات روی سایتها باشه (حتی اونایی که واقعا واسه اون سایته) رو بلاک میکنه و باعث میشه صفحاتت سریعتر لود بشن. مشکل من که اینطوری حل شد.