دوستان خودتون رو مطابق فرم زیر معرفی کنید ____________________________________________ .نام کامل:
گروه:
معرفی کوتاه( شامل علاقه ها و توانمندیها و عادات و کارهایی که این شخصیت تو کتاب کرده و کلا هر چیزی در مورد این شخصیت به ذهنتون میرسه)
________________________________________________-
**قسمت سوم خیلی مهمه حتما باید اونجا در مورد شخصیتتون توضیح بدید
**در ضمن از این به بعد شخصیتهای غیر هری پاتری تائید نمیشن مثل شخصیتهای ارباب حلقه ها یا کتاب های دیگه
** شناسه ها حتما باد فارسی باشن ( یعنی هری نه harry )
**همچنین اگه شخصیت شما توی کتاب نیست نیاید اسم خودتون رو به اول یک شخصیت کتاب اضافه کنین اگه مثلا می خواید خواهر هرماینی باشید نگید مریم گرینجر یا مینو گرینجر بلکه مثلا بگید هلنا گرینجر یعنی یک اسم خارجی بگزارید
** پست افرادی که به رنگ سبز در می یاد تائید شده هستند و دلایل تائید نشدن بقیه ی افراد در پایان هر پست ناظر مربوطه نوشته میشه
** از تکرار پست خود خود داری کنید مگر این که از تاریخ اون بیش از 3 روز گذشته باشه در غیر این صورت ممکنه برای تنبیه تائید شخصیتتون به تاخیر بیفته
** در قسمت ویژگی های فردی هر کاربر تائید شده قسمتی هست به نام ایفای نقش هری پاتری که داخل اون شخصیت هری پاتری فرد مذکور نوشته میشه این قسمت اصلا مهم نیست و اگر برای کسی نوشته بود بدون شخصیت جای نگرانی نداره .
** تغییر گروه به هیچ وجه انجام نمیشه
** اگر مایلید شخصیت خودتون رو عوض کنید باید با شناسه ی جدید این کار رو بکنید و حتما در معرفی برای شخصیت جدید شناسه ی قبلی خود رو ذکر کنید . اگر چیزی مغاییر با این مشاهده بشه ( یعنی فردی دو شناسه ی برای ایفای نقش داشته باشه) با متخلف برخورد میشه
**برای تعویض شناسه خودتون لطفا شناسه ای را که میخواهید در قسمت ویژگی های فردی به جای نام واقعی وارد کنید و بعد برای من پی ام بزنید. به محض دریافت پی ام و دیدن شناسه، شناسه شما رو تغییر میدم. هر وقت نتوانستید با شناسه قبلی وارد سایت شوید نشان دهنده این است که شناسه شما عوض شده است و در این حالت شناسه جدید را امتحان کنید. اگر در هر حال نتوانستید وارد سایت شوید از طريق پست الكترونيكي ( ايميل ) ثبت نام خود وارد شويد يعني به جاي شناسه ايميل را وارد كنيد و سپس دوباره به من پي ام بزنيد.
اخطار::::::: هر کسی که با یک شناسه ی نمایشی دیگه تائید شده باشه و بعدا اسمش رو عوض کنه حذف شناسه میشه در کل کسی که شناسه ی نمایشیش با اونی که باهاش تائید شده فرق داشته باشه از ایفای نقش اخراج میشه:
چیزه! من منصرف شدم از رفتن به ریونکلاو! یعنی هر وقت خواستین ما رو بندازین توی یه گروهی؛ من رو توی همون گروهی بذارین که بابامو میذارین! یعنی به احتمال قوی گریفیندور! ممنون!
1- نام : جرج دیویس 2- سن: 16 3- جنس: مرد 4- سال : سال ششم 5- گروه : گریفیندور 6- کویدیچ : خوب بازی میکنم 7- چوب جادو : دارای پر ققنوس ، 11 اینچ ، نرم انعطاف پذیر 8- دسته جارو : پاک جارو 7 9- علاقه ها: دفاع در برابر جادو سیاه 10 - توانمندیها : بسیار قوی در درس دفاع در برابر جادوی سیاه
تایید شد!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/2/3 11:37:50 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/2/5 0:53:36
ققنوس تنها موجود مجرد و جاودانه ی پروردگار [size=large][color=990000]دارای نشان افتخار برای همراهی جادوگران سفید به خصوص دا?
من حتما میرم یه شناسه دیگه میسازم میام با اون عضو یه گروه دیگه میشم!!!...حرفای خنده دار میزنیا پروفسور!!
در ضمن چندتا نکته هست:
الف-اگر چند نفر با یک ناظر یک تالار مشکل داشته باشن معلوم میشه که اشکال از ناظره...مخصوصا اینکه ناظر سابقه خوبی نداره!!
ب-من خودم پیشنهاد دادم به ناظر که یا خودشون برن از نظارت کنار یا اینکه ما از هافل بریم...بعد اخراجمون کرده؟!...فکر نکنم... اگرم کرده که چه بی جنبه!!
پ-درسته که ناظر تالار یه مدیره سایته...ولی یه مدیر ممکنه نتونه کارای یک ناظر رو به نحو احسنت انجام بده...نظارت فوت و فن هاش با مدیریت فرق داره...به اندازه کافی هم در این کار تجربه دارم!....البته کلا اصلا باید دید مدیرت هم خوبه یا نه که بحث بماند برای جاهای دیگه!
در کل حال و حوصله بحث نداریم مارو بزار بریم!! در موردش با مدیران حتما صحبت میشه و نتیجش به اطلاع میرسه
ok!!!!(دامبل)
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/2/2 23:22:57
آلبوس دامبلدور: به دلایلی بنده و دو نفر دیگر توسط مدیر محترم ریموس لوپین از هافل اخراج شدیم چون نمیتوانستیم با نظارت ایشان کنار بیاییم!
نقل قول:
آنیتا دامبلدور: آقا ما هم بر اثر نساختن با ریموس جان(!) اخراج شدیم از هافلپاف!! و الان بی گروه می باشیم!!
شما از تالار اخراج شدید پس اجازه وارد شدن به گروهای دیگه رو هم ندارید مگر تا زمانی که ناظر هافلپاف اجازه برگشتن شما رو بده تا اون زمان میتونید با یه شناسه جدید دوباره خودتون رو معرفی کنید وگرنه که با همین شناسه در انجمنهای دیگه میتونید فعالیت کنید.
اسلام علیکم!! احوال شما؟؟! خوبید ایشالا؟؟! آقا ما هم بر اثر نساختن با ریموس جان(!) اخراج شدیم از هافلپاف!! و الان بی گروه می باشیم!! ما رو هم به یکی از دو گروه راونکلاو یا گریفیندور بندازید. البته فکر کنم راونکلاو بهتر باشه! بابام رو هم بندازین راونکلاو، از دوریش دق نکنم!! ممنون میشم!!
من دوباره ي دوباره اومدم. خيلي پر روام نه؟ نام:كاترين شهرت"ملكه ي مارها :قدرت:جادوي سيا.پارسل تان. علاقه: لرد تاريكي ((واي جان جيگرش رو بخورم)))) كوئيديچ.جادوي سياه .كشتن ماگل ها از:خاندان با اصل و نسب اسليترين. دير: اسليترين خصوصيت ظاهري: زيبا/جذاب/زيبا/جذاب/زيبا/جذاب..... سن:19 سال (به جون خودم سن واقعيمه) خصوصيت ظاهري:مو شرابي. پوست سبزه.قد 57/1 . وزن 54 . چشمان سياه /درشت و جذاب.(ديگه هر چي از خوشگلي خودم بگم كم گفتم. تيز بين . مهربون و دوست داشتني (خوداييش شبيه اسلسترينها هستم؟) ولي عصباني ميشم لرد هم كه عاشقشم جلو دارم نيست(الاهي ملكت فدات بشه)
خیلی تیتیشی معرفی کردی ناز بشی , من شخصیتی که معرفی کردی رو نمیشناسم بهتره بری یک شخصیت از لیست برداری فکر کنم مثلا نجینی بد نباشه میتونی اون رو برداری و ملکه ی مارها هم باشی