مدیر محترم.. درخواست باز شدن هرچه سریعتر حذب ارزشی ها رو دارم.
غر هم نزنید که نمیشه و فیلان! همیشه وقتی فعالیت توی سایت کم میشده این ارزشی ها بودن که فعالیتو دوباره به سایت برمیگردوندن. الانم همچین برنامه ای داریم.. پس لطفن تا دوستان سرد نشدن حذبو باز کنید.
با توجه به این که خودتون کاملا با این روال ها آشنایی دارید و میدونید که هر کس جای من مدیر بود پاسخش همین بود متوجه مشکلتون نمیشم. ترجیح هم بر اینه که اعضای تاثیر گذار و با سابقه شناسشون باز بمونه حتا اگر قصد فعالیت ندارن؛ اگرچه اگر شخص بخواد حتما بسته بشه این کار انجام میشه. به هر حال نمیدونم چه سنگ اندازی ای جلوی پاتون انجام شده یا اعضای سایت چه تقصیری دارن در این مورد که همشون رو یکجا جمع میبندید و ناخوشایند و شاید توهین آمیز در مورد همه صحبت میکنید. خوشحال میشم شفافسازی کنید. هر وقت هم مایل بودین و بلیت فرستادین کار بستن شناستون انجام میگیره.
نبند جناب بگمن. هر کاری دوست داری بکن. به این نتیجه رسیدم این اعضا لیاقتشون مدیری مثل توئه. باشین کنار هم و با هم حال کنین. دیگه هم هیچ عذاب وجدانی ندارم که چرا مدیرت کردم. من کاری که می تونستم بکنم کردم ولی وقتی هر کسی به فکر غرور خودشه هیچ کاری نمیشه کرد. میشینیم میگیم چرا جادوگران فلان شده و بهمان شده و... ولی بدونین جادوگران زمانی توی اوج بود که اعضاش به فکر شَرَف بودن. نه غرور مسخره و جاه طلبی ها. بمانید تا صبح دولتتان بدمد...
من درخواست دارم که به دلیل زیر تغییر گروه بدم: نقل قول:
در مدتی که در اسلایترین هستم حواسم به یه مورد خاص نبود که صحبت های چند تا از بچه ها توجهمو به این مورد جلب کرد که ناخوداگاه بودن در اسلایترین مساوی مرگخوار بودنه. خب من خیلی وقته مرگخوار نیستم ولی اکثریت قریب به اتفاق اعضای اسلایترین مرگخوار هستند و اگه یه گروه یکدست باشه حتما بهتره. برای اعضای گروه هم فکر میکنم بهتر باشه برای ایفای نقشم خودمم همینطور.
چون راونکلاو گروه دوست داشتنی ایه و به رنگ آبی علاقه دارم اگه امکانش هست دوست دارم برم راونکلاو. در اینجا میشه از همون قضیه قدیمی استفاده کرد که یه سری شخصیت های خاص و مطرح در کتاب همیشه گروهشون مشخص بوده و تغییر گروه براشون انجام نمیشه ولی دالاهوف مشخص نیست و روی اسلایترینی بودنشم تاکید نشده.
مرسی
ویرایش: اگر امکان رفتن به راونکلاو وجود ندارد و امکان رفتن به هافلپاف وجود دارد، لطفا منو بذارید هافلپاف. با هافلپاف خاطرات خوبی دارم و دوستش دارم.:دی
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1393/7/27 19:44:27
تو این سایت خیلی چیزا خیلی زود فراموش میشه، میخواستم از همین تریبون از کلاه گروهبندی سابق یعنی مورفین گانت تشکر کنم. در عنوان تاپیک گفته شده انتقاد، پیشنهاد ولی خب تشکرش توی سه نقطه ش گم شده.
به طرز عجیبی جدیدا مورفین زیر پوستی شده ولی پست های زیباش در نقش کلاه و راهنمایی هاش رو نمیشه فراموش کرد. من همیشه سعی میکردم پستای اون تاپیک رو بخونم.
حقیقت اینه که بدون امثال مورفین گانت، جیمز سیریوس پاتر، ماندانگاس فلچر، ویولت بودلر() و اعضای جدیدی مثل جینی ویزلی یا همان خانم پاتر، ایفای نقش صد در صد بعد مدتی به بن بست میخوره. تحرک و شور و نشاط حتی اگه شده بیخودی و شخصیت های مثبت امثال همچین شخصیت هایی باعث میشه بازم بقیه انگیزه داشته باشن.
مورفین، خسته نباشی دادا، برای بازنشستگی میخوای چیکار کنی؟ نهنگ داداشتو قرض بگیر، کلی جا داره، مواد جا به جا کنیم به اقصی نقاط جهان.