دلو جان میدونم تا انتقال به سرور و تغییرات آپدیت ها و این داستانا همین یک تم رو داریم و شدیدا مشغولی و نباس خطه به مشماش () بزاریم و گیر به در و دیفال و قیافه این تم بدیم اما حقیقتا این نکته که کل متن ها بولد هستن و وختی قسمتی از پست رو بولد یا ایتالیک میکنی مشخص نمیشه آزار دهندهس.
اگه همین یک مورد رفع کنی دیگه به نظرم مساله مهمی توی تم باقی نمیمونه!
سپاس
ویرایش: @دامبلدور: با این توضیحاتی که دادی حقیقتا مشکلی نیست، حتما ریشت به در چتر گیر میکنه نمیتونی بیای تو اصلاح کن خودتو وارد میشی
آخرین ورود موفق شما به چت باکس: 2014/07/05 22:17 یعنی دیشب شما به چت باکس وارد شدی. متوجه مشکل نمیشم ! در لیست کاربران چت باکس فقط یک سارا کلن داریم اون هم شما هستین دیگه:
یه چند وقتی هست که می خوام بهتون اطلاع بدم ولی فراموش می کنم.. پیریه دیگه عزیزم این روزا واسه تو هم هست نخد قیافه ت شبیه کریچر میشه. اوه.. چی می گفتم؟
بله ما یه مشکلی با چت باکس داریم اونم اینکه می دونم یوزر و پسوردم درسته اما نمی تونم باهاش وارد شم. تو بخش بازیابی رمز هم میگه ایمیلت اشتباهه که اونم می دونم نیست چون همین ایمیل یاهوئه که همتون دارید. تازه تو بخش ثبت نام دوباره هم میگه ایمیل و شناسه کاربری استفاده شده قبلا که بازم حرف من تایید میشه.
چیزی رو غلط وارد نکردم ولی وارد نمیشه.. داستان چیه ؟!
فصل به فصل در این لینک قبلا قرار داده شده. اگه تصور میکنی که واجبه به فارسی ترجمه بشه، باید بگم اونقدرها هم فن فیکشن قوی ای نیست که روش وقت گذاشته بشه (به واکنش یک طرفه و مطلقا مثبت نمیشه خیلی اعتماد کرد). به نسبت مساوی مخالف و موافق هست برای کیفیتش. چیزی که واضحه اینه که در اینجا من شک دارم مترجمی باشه که فرصت کنه رایگان و آنلاین قرارش بده. من یکی حداقل فرصتشو ندارم. فکر نمیکنم هری هم دیگه مشارکت داشته باشه و کمکی کنه.
کلاً فعالیت گروهی و اشتراکی دوستان در ایفای نقش هم به زور انجام میشه چه برسه به فعالیت های هری پاتری و فن فیکشن و از همه بدتر !!! ترجمه گروهی !!!
____________ کلا به سایت جادوگران زیاد امیدوار نباشید در بحث ادامه طرفداری هری پاتر و این حرفا. فقط ایفای نقش هری پاتر اینجا وجود داره. همین مطالب جدید رولینگ از پاترمور رو کامل فارسی کنم، کار فرهنگنامه رو هم به جایی برسونیم، شاهکار کردیم.