جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

106 کاربر(ها) آنلاین هستند (96 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
106
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک:
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: جمعه 22 خرداد 1388 11:29
نمایش جزئیات
آفلاین
الان که تابستان است شاید دوباره از جلد اول شروع کنم. چون کلا کتاب های جذابیست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: جمعه 28 فروردین 1388 10:39
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم واقعاً کم سر میزنم. به نظرم دلیلش نبود عشق و اشتیاق به دونستن ادامه داستان هست!
به عبارتی اصلا سر نمیزنم و هر سال یک دستمالی روش میکشم تا کتابخونه تمیز بمونه!

در کل به نظر من کتاب هم مثل یک سریال بمونه اگر آخرش رو بدونی دیگه لازم نیست مجددا از قسمت اول نگاه کنی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هوریس اسلاگهورن، مرد خودشیفته ای که هرگز به طور واقعی شناخته نشد!
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: چهارشنبه 26 فروردین 1388 10:50
نمایش جزئیات
آفلاین
خب راستش هيشكي ادعا نمي كنه هنوزم مانند چند سال پيش اونقدر كتاب هارو مي خونه و زندگيش كتاب ها و نوشته هاي رولينگ است.
اما من كه هر سال تابستون اگر نه همشون، حداقل يكي دو تاشون رو دوره مي كنم.حتا اگه كارآموزي داشته باشم.
ولي از اين مطمين هستم كه شايد اون روزي كه من دوباره هر كتاب رو 3 ، 4 بار در سال بخونم روزهاي بازنشستگي ام باشه كه با خيال آسوده مي شينم روي صندلي تابي (همونايي كه روشون ميشه تاب خورد!!!) و با لذت تمام به فانتزي هاي دوران جواني ام مي انديشم...
اوووووه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شما رو به خدا هرچه بیشتر هوا رو الوده کنین تا یخ های قطب اب بشن اونوقت دریاچه ی من میشه دریا
جام واتر میشه....مردم انقدر اینجا تنگه
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 فروردین 1388 16:15
نمایش جزئیات
آفلاین
زیاد
البته الان دیگه کمتر سر می زنم ولی هفت هشت بار ی خوندمش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی قبلیم که بعد از این ساختمش ولی دوباره برگشتم به این

اینه

عمرا اگه فهمیده باشی چی گفتم

چاکر همه بچه های قدیمی (کینگزلی شکلبوت ، پیوز ، رفوس ، زاخاریاس ، دادالوس دیگل و خیلی های دیگه که حال ندارم بنویسم اسمشون رو )

Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: دوشنبه 24 فروردین 1388 18:17
نمایش جزئیات
آفلاین
من وقتی بیکارم شروع میکنم و حداقل هر جلدش رو 4 بار خوندم آخه عاشق هری پاترم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زندگي بي عشق مرگ است. مرگ بر اين زندگي .زنده با?
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: دوشنبه 24 فروردین 1388 17:53
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه دلم بگیره چند فصل اول یادگاران رو می خونم .
اگه حس کنم تنهام کتاب دو رو می خونم .
اگه بیکار باشم محفل رو می خونم .
اگه خوابم بیاد شاهزاده رو می خوانم .
ولی چون مامانم همه کتاب هام رو جمع کرده فعلا میرم سر یخچال یه خیار برمیدارم گاز می زنم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نمی گویم فراموشم نکن هرگز
ولی
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: چهارشنبه 19 فروردین 1388 20:27
نمایش جزئیات
آفلاین
بعد از خوندن کتاب 7 واقعا از هری پاتر خوندن زده شدم.
واقعا مزحک ترین داستانی بود که خوندم،بعضی از فن فیکشن های بچه ها خیلی قشنگتر بود!
واقعا من یکی رو که از هری پاتر دلسرد کرد.
بهتره بگم هیچ،اصلا بعد از اون دیگه کتابهاش رو نخوندم،من همه کتابها رو بیش از 10 بار خوندم اما کتاب 7 رو یکبار خوندم.
هنوز هم باور ندارم که رولینگ اون کتاب رو نوشته باشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گزیده ای از برداشتهایم...
جوانا کاتلین رولینگ،بعد از نوشتن کتاب هری پاتر و ?
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: چهارشنبه 19 فروردین 1388 14:44
نمایش جزئیات
آفلاین
من که یه مدت معتاد کتاب 3 شدم 5 بار کامل خوندمش.بقیه کتاب ها هم 3 بار حداقل خوندم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 18 فروردین 1388 15:57
نمایش جزئیات
آفلاین
هر وقت حس هیچ کاری ندارم ،بیست صفحه ای از یکی از کتابای هری پاتر رو می خونم.
در کل2،3 بار بیشتر نخوندم ، اونم نه همه رو بعضی از کتاباشو مثل
کتاب 3،4،6 همینا .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بیدل در 1388/1/18 16:10:09
ان زمان که بنهادم سر به پای ازادی
دست خود ز جان شس�
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: دوشنبه 17 فروردین 1388 21:14
نمایش جزئیات
آفلاین
من همیشه کتابای هری پاتر رو می خونم .
هی از اول شروع می کنم تا اخرین کتاب وقتی تموم شد,
دوباره از اول شروع می کنم.
چون از کتابای هری پاتر خوشم میاد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!